Together Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik kon ook gewoon normaal online spelen. Van 18:00 tot 20:30 ongeveer . Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik ben momenteel ook offline op mijn PS4 terwijl ik hem niet heb uitgezet. Jullie zijn dus zeker niet de enigste. Hopen dat het niets ergs is, want hier geef ik mijn geld niet aan uit. Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 >>> Door Visser23: Twee topics samengevoegd.<<< Reageren
Together Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Aanstaande kerst staat hier waarschijnlijk ook een ps4! Ik wacht nog even een leuke bundel af. Ik wil geen GTA V voor de ps4. En met sinterklaas komen er ook leuke aanbiedingen . Het enige minpunt is dat ik geen Forza kan spelen. Maar om daar nou een xone voor de kopen.. Dat doe ik nou ook weer niet. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik zou de witte PS4 Destiny bundel kopen, alleen had ik vorig jaar de zwarte PS4 met Killzone al gekocht. Er komt volgens mij ook een Far Cry 4 bundel witte PS4 uit. Reageren
Together Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Ik zag de Far Cry bundel ook. Maar dan met de zwarte. Far Cry wil ik wel een keer uitproberen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Via _Night-Men_: Grote update PlayStation 4 op 28 oktober Op 28 oktober begint PlayStation-fabrikant Sony met de uitrol van een grote update voor zijn PS4. Belangrijkste nieuwtje is de mogelijkheid om online het spel van een vriend voort te zetten. Spelers kunnen het spel van een persoon uit de contactenlijst online volgen. Als de vriend hierom vraagt, is het zelfs mogelijk om tijdelijk zelf de controller ter hand te nemen, om zo een stukje te spelen. Is een bepaald gedeelte dus lastig om doorheen te komen, dan kan letterlijk de hulp van een vriend ingeroepen worden. Daarnaast zal het eindelijk mogelijk zijn om het uiterlijk van het hoofdmenu te veranderen. Zo kunnen dynamische achtergronden geïnstalleerd worden, al kan ook simpelweg de kleur veranderd worden. Ook zal het mogelijk zijn om muziek op een USB-stick te zetten en vanaf de PlayStation 4 af te spelen. De update kan direct naar de PS4 gedownload worden. http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/23243599/__Grote_update_PlayStation_4_op_28_oktober__.html Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Ik ga waarschijnlijk ook een nieuwe Console kopen, maar ik zit erg te twijfelen tussen een PS4 en een Xbox One. Maar welke zou ik doen? Reageren
Together Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Het is je eigen keus. Kijk naar de exclusives van elke console. Ik kies zelf voor de PS4 omdat mijn vrienden ook allemaal een PlayStation hebben. Al heb ik een Xbone dan kan ik niet met hun gamen Reageren
Votair Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Het is je eigen keus. Kijk naar de exclusives van elke console. Ik kies zelf voor de PS4 omdat mijn vrienden ook allemaal een PlayStation hebben. Al heb ik een Xbone dan kan ik niet met hun gamen DDat heb ik ook. Al mijn vrienden die gamen, gamen op PS3 en PS4. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Ik ook precies hetzelfde Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 (bewerkt) Ik heb eindelijk de PlayStation 4 besteld, de GTA V-bundel om precies te zijn. Nog wel eventjes wachten tot de release van GTA V voor PS4/Xbone, maar dat komt wel goed. Bewerkt: 11 november 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Faenty. Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Ik heb eindelijk de PlayStation 4 besteld, de GTA V-bundel om precies te zijn. Nog wel eventjes wachten tot de release van GTA V voor PS4/Xbone, maar dat komt wel goed. VOEG ME TOE. Stuur je PSN op skype, zolang teka maar niet weet wie ik ben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.