ede12 Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2010 happy easter eggs(dit zijn er een paar) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 happy easter eggs(dit zijn er een paar) Die 'hello again' Is al sinds het begin bekend. Die andere kan ik niet goed zien aangezien het plaatje te klein is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NummerLock Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2010 happy easter eggs(dit zijn er een paar) Die 'hello again' Is al sinds het begin bekend. Die andere kan ik niet goed zien aangezien het plaatje te klein is. Ik denk dat ie daarmee bedoeld dat er altijd LC*nummer* als nummerbord staat. Die is ook al bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 happy easter eggs(dit zijn er een paar) Die 'hello again' Is al sinds het begin bekend. Die andere kan ik niet goed zien aangezien het plaatje te klein is. Ik denk dat ie daarmee bedoeld dat er altijd LC*nummer* als nummerbord staat. Die is ook al bekend Waar vind je het "hello again" bordje eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 happy easter eggs(dit zijn er een paar) Die 'hello again' Is al sinds het begin bekend. Die andere kan ik niet goed zien aangezien het plaatje te klein is. Ik denk dat ie daarmee bedoeld dat er altijd LC*nummer* als nummerbord staat. Die is ook al bekend Waar vind je het "hello again" bordje eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Alles wordt hier uitgelegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Alles wordt hier uitgelegd Ik heb hem al gevonden. Toch bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 Volgens mij moet ik dit hier posten, zoniet.. Dan hoor ik het wel . Giovanni Casa is (waarschijnlijk) gebaseerd op Giovanni ''De Slager'' Brusca, vooraanstaand lid van de Costa Nostra (de Siciliaanse Maffia). Hij wordt zo genoemd omdat hij de lijken van zijn slachtoffers grilde. Ook hebben ze wel wat van elkaar weg qua postuur. Giovanni Brusca wordt gearresteerd Giovanni Casa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Setyyy Geplaatst: 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2011 In de missie Bringing the house down ga je ondergronds mijnwerkers tegenkomen, Wat verwijst naar het gelukte plan dat Salvatore de tunnel laat doorbouwen. En... je kan met een ambulance in 1 boom in LCS gaan staan. lekker snipen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2011 ik heb er ook een toni is een verwijzing naar toni montana (scarface) en ze lijken ook een beetje op elkaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2011 ik heb er ook een toni is een verwijzing naar toni montana (scarface) en ze lijken ook een beetje op elkaar Als er iemand een verwijzing naar Toni Montana is, is dat denk ik wel Tommy Vercetti. Heel GTA Vice City zit vol met verwijzingen naar Scarface. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2011 Volgens mij moet ik dit hier posten, zoniet.. Dan hoor ik het wel . Giovanni Casa is (waarschijnlijk) gebaseerd op Giovanni ''De Slager'' Brusca, vooraanstaand lid van de Costa Nostra (de Siciliaanse Maffia). Hij wordt zo genoemd omdat hij de lijken van zijn slachtoffers grilde. Ook hebben ze wel wat van elkaar weg qua postuur. Giovanni Brusca wordt gearresteerd Giovanni Casa Is het niet een beetje raar om dit als Easter Egg te hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2011 hah, die heb je uit mijn oude ECG gangtalk van 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2013 Hoe kom je daar nou bij supergtagamer? Overigens kan ik helaas mededelen dat de ''You are not suposed to be able to get here, you know?''-easter egg niet veranderd is in de PSN-versie van de game . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2013 Overigens kan ik helaas mededelen dat de ''You are not suposed to be able to get here, you know?''-easter egg niet veranderd is in de PSN-versie van de game . Is daar dan iets negatiefs aan? Ik vind het goed dat de game gewoon zo origineel blijft als het was. Als ze op verschillende platformen gaan verschillen lijkt me het nogal onnozel. Niet? Of bedoel je dat er de III-versie staat in plaats van de LCS-versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.