Jump to content

Easter Eggs


W3sl3y

Recommended Posts

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    17

  • ASPHALT

    11

  • maarte41

    7

  • Ice Cold Killa

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 maanden later...
in het boekje van LCS dat je bij de game krijgt staat een artikel over dat motoren dodelijk zijn. de auteur van dit boekje heet Gaylord Morisson XD
Dat is de fictieve naam van een reporter van "The Liberty Three", mocht je de subtiele humor van R* nog niet doorhebben. Maar het is idd een easter egg, onder andere naar GTA III aangezien daar geen motoren in zitten (de actiegroep is blijkbaar succesvol geweest).
Link to comment
Delen op andere websites

in het boekje van LCS dat je bij de game krijgt staat een artikel over dat motoren dodelijk zijn. de auteur van dit boekje heet Gaylord Morisson XD
Dat is de fictieve naam van een reporter van "The Liberty Three", mocht je de subtiele humor van R* nog niet doorhebben. Maar het is idd een easter egg, onder andere naar GTA III aangezien daar geen motoren in zitten (de actiegroep is blijkbaar succesvol geweest).

maar dat zou ook gewoon kunnen omdat de engenine dat neit aan kan (A)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Ik scrollde de credits van GTA vice city ff door omdat ik me verveelde, en toen kwam ik tegen dat een van de levelonterwerpers van R* north adam cochrane heet. daar zou dan cochrane dam naar vernoemd moeten zijn:P

Lol, zou natuurlijk mogelijk zijn,

was dit al gekend?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik scrollde de credits van GTA vice city ff door omdat ik me verveelde, en toen kwam ik tegen dat een van de levelonterwerpers van R* north adam cochrane heet. daar zou dan cochrane dam naar vernoemd moeten zijn:P

Lol, zou natuurlijk mogelijk zijn,

was dit al gekend?

Voor zover ik weet neit, miss dattie bij GTA III al bekend was ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Weten jullie toevallig iets meer of dat "secret lab" ??

Wanneer je op het meest linkse eiland bent heb je de noordelijke tunnel (hierboven ligt gwn gras). Wel, je hebt daar een etage hoger waar als je er met je auto op jumpt, je door de grond valt en terug beland voor de brug.

Vandaar ong kan je in de verte een of ander groot bolvormig gebouw zien (precies een groot lab), iemand al eens gezien??

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de Cedar Ridge Observatory? Zoals op de achtergrond te zien is op deze screenshot:

500px-Cedar_Grove.jpg

Dat is een soort sterrenwacht, gewoon als decoratie om het plaatje geheel te maken. Je kunt er verder niet veel mee, het is er alleen voor de sier. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de Cedar Ridge Observatory? Zoals op de achtergrond te zien is op deze screenshot:

500px-Cedar_Grove.jpg

Dat is een soort sterrenwacht, gewoon als decoratie om het plaatje geheel te maken. Je kunt er verder niet veel mee, het is er alleen voor de sier. :)

Aah, inderdaad die bedoelde ik. Ik vroeg me al zolang af wat dat was, bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...