3L1077 Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Geplaatst: 15 april 2013 Overigens kan ik helaas mededelen dat de ''You are not suposed to be able to get here, you know?''-easter egg niet veranderd is in de PSN-versie van de game . Is daar dan iets negatiefs aan? Ik vind het goed dat de game gewoon zo origineel blijft als het was. Als ze op verschillende platformen gaan verschillen lijkt me het nogal onnozel. Niet? Of bedoel je dat er de III-versie staat in plaats van de LCS-versie? Verbeteren kan nooit kwaad. Zoals de controlls aanpassen bijvoorbeeld, R*... Reageren
Dotz Geplaatst: 15 april 2013 Rapport Geplaatst: 15 april 2013 (bewerkt) Overigens kan ik helaas mededelen dat de ''You are not suposed to be able to get here, you know?''-easter egg niet veranderd is in de PSN-versie van de game . Is daar dan iets negatiefs aan? Ik vind het goed dat de game gewoon zo origineel blijft als het was. Als ze op verschillende platformen gaan verschillen lijkt me het nogal onnozel. Niet? Of bedoel je dat er de III-versie staat in plaats van de LCS-versie? Meh, de game is natuurlijk een ''PS2-klassieker'' maar ik had het leuk gevonden als ze de EE nog eens aangepast hadden . Dat zou toch leuk zijn geweest!? Overigens volg ik je niet helemaal maar ik raad je aan kennis te nemen van dit ei. Overigens kan ik helaas mededelen dat de ''You are not suposed to be able to get here, you know?''-easter egg niet veranderd is in de PSN-versie van de game . Is daar dan iets negatiefs aan? Ik vind het goed dat de game gewoon zo origineel blijft als het was. Als ze op verschillende platformen gaan verschillen lijkt me het nogal onnozel. Niet? Of bedoel je dat er de III-versie staat in plaats van de LCS-versie? Verbeteren kan nooit kwaad. Zoals de controlls aanpassen bijvoorbeeld, R*... Deze heeft imo niets met ''verbetering'' te maken.. Natuurlijk zijn EE's leuk en verbeteren ze de game-ervaring, maar deze ee deed dat nauwelijks aangezien hij zo verborgen was. Daarbij draagt het gameplay-wise al helemaal niets bij aan de game. Bewerkt: 15 april 2013 door Dotz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.