Jump to content

WK 2006

NandroDavids

Recommended Posts

• Reacties 719
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

52

• Ruurd31

29

• SamShine

27

• RobertSA

27

Geplaatst:
Ja vandaag om 15.00 uur gaat Nederland spelen. :bier::D

Ik ga het zeker kijken.

Ik ook, ik denk dat het 2-0 wordt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind goed dat argentinie gewonnen heeft tegen ivoorkust,maar ivoorkust heeft argentinie heel erg verbaast ze hebben nog gescoort op de 82 minuut heel mooie doelpunt maar te laat gereageerd op de 2-0

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

ik denk dat nederland gaat winnen met 2-1 want ik denk dat wij metsen alle denken servie & monteanego is makkelijk ik denk dat we er ons in zullen vergissen

Geplaatst:
ik denk dat nederland gaat winnen met 2-1 want ik denk dat wij metsen alle denken servie & monteanego is makkelijk ik denk dat we er ons in zullen vergissen

Precies, we kunnen ons er goed mee vergissen.

Servie&Montenegro kan wel degelijk voetballen, en ze zullen ongetwijfeld wel verrassend uit de hoek kunnen komen.

Poule C waar NL in zit wordt niet voor niks de poule des doods genoemd.

Geplaatst:

Ik kan niet meer wachten!!

het word 3-2

Kheb gegokt op school.

Beloning een pot vol met snoep!

Dynamic

Geplaatst:

Ik heb met mijn pa gegokt.

Hij zei dat het 3-0 word.

Ik zei dat het 2-0 word.

Als in de inzet een eurotje.

Geplaatst:

Ik heb net oranje kleding aan een oranje pet aan ik ben wel zenuwachtig Nederland mag het niet verknallen maar dat gebeurt ook niet we hebben een hele goede trainer.

Geplaatst:

Waha, ik heb Oranje feest, ik zit hier met me haren Oranje, en het shirt van NL, met V.Nistelrooij 8erop :bonk::Y:*D;)

Ik denk dat het 2-1 voor Nederland wordt.

Als je ook zo'n sig en ava als mij wilt, kijk dan hier. ;)

HUP, HOLLAND, HUP!!!

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:
We zullen het zien vanmiddag om 3 uur :puh:

Ik denk dat Nederland wint, maar ik onderschat Servie & Montenegro zeker niet.

Maar 2e worden in de poule is al genoeg :puh:

Al hoop ik natuurlijk dat we 1e worden.

Tja, eerste worden zal wel moeilijk worden hoor tegen een ploeg zoals Argentinie zij hebben echt topspelers zoals Crespo,Saviola,Messi,..., maar tweede worden zit er misschien wel in voor Nederland, ze hebben de sterkste poule alle ploegen in de poule zijn goed genoeg om door te gaan :Y . Maarja dat is de loting he :) . Nog 1 uurtje en dan begint de match, alhoewel ik wel naar de mannenfinale van Roland Garros ga kijken (ben een Belg en ook een tennisser dus is wel begrijpelijk :puh: ).

Geplaatst:

We zullen het zien vanmiddag om 3 uur :puh:

Ik denk dat Nederland wint, maar ik onderschat Servie & Montenegro zeker niet.

Maar 2e worden in de poule is al genoeg :puh:

Al hoop ik natuurlijk dat we 1e worden.

Tja, eerste worden zal wel moeilijk worden hoor tegen een ploeg zoals Argentinie zij hebben echt topspelers zoals Crespo,Saviola,Messi,..., maar tweede worden zit er misschien wel in voor Nederland, ze hebben de sterkste poule alle ploegen in de poule zijn goed genoeg om door te gaan :Y . Maarja dat is de loting he :) . Nog 1 uurtje en dan begint de match, alhoewel ik wel naar de mannenfinale van Roland Garros ga kijken (ben een Belg en ook een tennisser dus is wel begrijpelijk :puh: ).

Je vergeet Riquilme, de sterrespeler van gisteren. :puh: Volgens mij gaan Argentinie en Nederland wel gelijk spelen, maar voor beide ploegen zal het een zware match worden.

Nog 50 minuutjes. :puh:

Nog 50 minuten. :bier:

>>> Door NandroDavids: denkaanhenk (en de rest): Ik vind 't best dat jullie hier gezellig posten rondom de wedstrijden, maar dit soort posts vallen onder SPAM en zijn derhalve niet toegestaan!<<<

Bewerkt: door NandroDavids

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...