DenkaanHenk Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ja vandaag om 15.00 uur gaat Nederland spelen. Ik ga het zeker kijken. Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ja vandaag om 15.00 uur gaat Nederland spelen. Ik ga het zeker kijken. Ik ook, ik denk dat het 2-0 wordt. Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Ik vind goed dat argentinie gewonnen heeft tegen ivoorkust,maar ivoorkust heeft argentinie heel erg verbaast ze hebben nog gescoort op de 82 minuut heel mooie doelpunt maar te laat gereageerd op de 2-0 Bewerkt: 11 juni 2006 door Syfes Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik denk dat nederland gaat winnen met 2-1 want ik denk dat wij metsen alle denken servie & monteanego is makkelijk ik denk dat we er ons in zullen vergissen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 ik denk dat nederland gaat winnen met 2-1 want ik denk dat wij metsen alle denken servie & monteanego is makkelijk ik denk dat we er ons in zullen vergissen Precies, we kunnen ons er goed mee vergissen. Servie&Montenegro kan wel degelijk voetballen, en ze zullen ongetwijfeld wel verrassend uit de hoek kunnen komen. Poule C waar NL in zit wordt niet voor niks de poule des doods genoemd. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik kan niet wachten tot 15.00 uur. Nog 3 uur lang vol houden. Reageren
Dynamic Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik kan niet meer wachten!! het word 3-2 Kheb gegokt op school. Beloning een pot vol met snoep! Dynamic Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik heb met mijn pa gegokt. Hij zei dat het 3-0 word. Ik zei dat het 2-0 word. Als in de inzet een eurotje. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik heb net oranje kleding aan een oranje pet aan ik ben wel zenuwachtig Nederland mag het niet verknallen maar dat gebeurt ook niet we hebben een hele goede trainer. Reageren
RobertSA Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Waha, ik heb Oranje feest, ik zit hier met me haren Oranje, en het shirt van NL, met V.Nistelrooij 8erop Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Ik denk dat het 2-1 voor Nederland wordt. Als je ook zo'n sig en ava als mij wilt, kijk dan hier. HUP, HOLLAND, HUP!!! Bewerkt: 11 juni 2006 door flitskikker Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Ik denk dat het 2-1 wordt voor Nederland. Maar we zullen zien Reageren
Jon-asses Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 We zullen het zien vanmiddag om 3 uur Ik denk dat Nederland wint, maar ik onderschat Servie & Montenegro zeker niet. Maar 2e worden in de poule is al genoeg Al hoop ik natuurlijk dat we 1e worden. Tja, eerste worden zal wel moeilijk worden hoor tegen een ploeg zoals Argentinie zij hebben echt topspelers zoals Crespo,Saviola,Messi,..., maar tweede worden zit er misschien wel in voor Nederland, ze hebben de sterkste poule alle ploegen in de poule zijn goed genoeg om door te gaan . Maarja dat is de loting he . Nog 1 uurtje en dan begint de match, alhoewel ik wel naar de mannenfinale van Roland Garros ga kijken (ben een Belg en ook een tennisser dus is wel begrijpelijk ). Reageren
Svenie Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 We zullen het zien vanmiddag om 3 uur Ik denk dat Nederland wint, maar ik onderschat Servie & Montenegro zeker niet. Maar 2e worden in de poule is al genoeg Al hoop ik natuurlijk dat we 1e worden. Tja, eerste worden zal wel moeilijk worden hoor tegen een ploeg zoals Argentinie zij hebben echt topspelers zoals Crespo,Saviola,Messi,..., maar tweede worden zit er misschien wel in voor Nederland, ze hebben de sterkste poule alle ploegen in de poule zijn goed genoeg om door te gaan . Maarja dat is de loting he . Nog 1 uurtje en dan begint de match, alhoewel ik wel naar de mannenfinale van Roland Garros ga kijken (ben een Belg en ook een tennisser dus is wel begrijpelijk ). Je vergeet Riquilme, de sterrespeler van gisteren. Volgens mij gaan Argentinie en Nederland wel gelijk spelen, maar voor beide ploegen zal het een zware match worden. Nog 50 minuutjes. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 (bewerkt) Nog 50 minuten. >>> Door NandroDavids: denkaanhenk (en de rest): Ik vind 't best dat jullie hier gezellig posten rondom de wedstrijden, maar dit soort posts vallen onder SPAM en zijn derhalve niet toegestaan!<<< Bewerkt: 11 juni 2006 door NandroDavids Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.