Marius Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Jep en iemand hier weleens Nederlands kampioen ergens in geworden, ik ben al 3 keer Nederlands kampioen geworden in 2 atletiek onderdelen: 1 keer met kogelslingeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NoName Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Ik zit op boksen ik vindt dat wel lachen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 Jep en iemand hier weleens Nederlands kampioen ergens in geworden, ik ben al 3 keer Nederlands kampioen geworden in 2 atletiek onderdelen: 1 keer met kogelslingeren. Petje af Marius! Ik denk dat we hier een goede atleet hebben! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 3 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2004 ik doe voetbal heb bij sint -truiden gespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 Jep en iemand hier weleens Nederlands kampioen ergens in geworden, ik ben al 3 keer Nederlands kampioen geworden in 2 atletiek onderdelen: 1 keer met kogelslingeren. Marius! Sportlegende! :lol: Zelf doe ik aan Wushu Kung-Fu (Chinese Martial Arts), Basketball, Streetdance en af en toe wat Freerunning (Le Parkour actually). Verder ben ik tot nu toe nog maar 1 keer Nederlands Kampioen geworden van de Wushu Federation in 2003. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 (bewerkt) Nou, nou Chironu, ik had echt wel beter van je verwacht!! :lol: :lol: (Nee zonder dollen, toch wel veel goeie sportgasten hier!) Bewerkt: 5 augustus 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 Voetbal ,waterpolo :rolleyes: ,atletiek ,kickboxen :rolleyes: ,judo :blink: ,ehhh telt de sportschool ook mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 5 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2004 ikke ga vaker wat rennen...maar ik weet zeker dat ik later ga parachutespringen...mijn vader doet het ook en het is keiruig :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Mijn sport is GTA vice city spelen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Ha, lol, leuke sport! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 ja volgens mij is het een hele "zware sport" echt ik weet niet hoelang ik het nog volhou om deze sport te blijven beoefenen het is zo zwaar :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Neej het is een spel, maar jullie bedoelen het als grap he? :lol: Ik doe niet aan sport! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roppie Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 badminton,schaken euh anders niets meer (telt computeren ook mee?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djvinnie Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Uhm ik doe aan -Wedstrijd zwemmen -Moutainbiken -Fitness en natuurlijk vakkenvullen bij AH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 tellen jullie dansen ook als sport? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.