Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Ok ik zal proberen voortaan te linken.

en betreft die rustler denk ik dat rockstar mischien die lange lopen eraf gehaald hebben omdat het er niet uit ziet?

maar ik denk niet dat ze het van de Hawker typhoon hebben afgeleid want de cockpit ramen zijn in het echt ook veel groter en de uitlaat onder de propellor ziet er in het echt ronder uit dan in het spel, maar het kan zijn dat rockstar het een beetje verandert heeft om de rustler/Hawker typhoon mooier te maken

Bewerkt: door Rev4n
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Srry ik dacht dat het een hustler heete :bonk:

en ik ben net nieuw dus ik weet niet echt hoe ik een link hierin moet zetten.

Een link maak je als volgt:

[url="http://nl.wikigta.org/wiki/Rustler_(GTA_San_Andreas)"]Klik hier voor de Rustler[/url]

Als je naar WikiGTA linkt, kun je op dit forum ook gewoon zo linken:

[wiki=Rustler_(GTA_San_Andreas)]Klik hier voor de Rustler[/wiki]

Zie ook onze helpdesk.

Iets anders, zou je, wanneer je iets wilt toevoegen aan je vorige bericht, svp. de nieuwe tekst in je oude bericht willen zetten met de knop 'bewerken'? Dat voorkomt 'dubbelposten', oftewel het plaatsen van twee berichten direct onder elkaar.

en ik denk dat rockstar mischien de rustler een uitlaat onder de proppelor heeft gegeven voor de sier.

Rockstar is wel vaker creatief bij het creëren van voertuigen. Soms zijn voertuigen ook op meer dan één echt voertuig gebaseerd. Dus dat zou best kunnen. De Hawker Typhoon is mijns inziens een betere kandidaat dan de Spitfire, al heeft de Hawker Typhoon weer vrij distinctieve geweerlopen op de vleugels die de Rustler niet heeft.

UPDATE:

Misschien is het leuk om een pagina te maken met alles wat in een bepaalde GTA geschrapt is erin te zetten. Nu staat dat van III (zwerver) en VC (air base / pastor Richards) tussen personages en EE, maar het lijkt me handig om daar een aparte overzichtspagina voor te maken (voor alles dat bekend is).

Even een antiek idee uit de krochten van dit topic opgeduikeld. De diverse outtakes staan op WikiGTA: Outtakes (GTA2), Outtakes (GTA III), Outtakes (GTA Vice City) en Outtakes (GTA San Andreas). Nogmaals bedankt voor het idee!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Misschien heb ik er over heen gekeken, maar wat ik mis bij GTA Vice City, is de locatie van de pick-ups van de verschillende kleren die je kan dragen (de Cop-outfit, de Tracksuit, de Mr. Vercetti outfit enz.)

Link to comment
Delen op andere websites

Op het missieoverzicht van GTA III staat wel iets over de missies van Kenji Kasen, ik mis alleen de volgende informatie,

De missie Two Faced Tanner van Asuka verdwijnt namelijk na het spelen van Grand Theft Aero voor Donald Love.

Dat is wat mij betreft een fout in het spel zelf en het zou heel fijn zijn als dat er bij staat.

Thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het is maar een idee, kan er misschien een aparte pagina komen over het pimpen van autos, een map met alle plekken, alle autos met daarnaast hun modplek. Je moet nu steeds op een auto klikken. Ik wil hier graag meer info over omdat mij is verteld dat je in het westen in San Fiero een modplek hebt. Hij staat bij mij niet op de kaart. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Daarvoor moet je eerst de missie 'Cesar Vialpando' uitgespeeld hebben. En kijk eens op de kaart of je niet de icoontjes uit hebt staan (TAB).

Ik had nog een suggestie voor de GTA IV pagina (voertuigen): Er zit nog een Sanchez achtige motor in, en die chopper lijkt wel op de Freeway. En volgens mij nog een heli, die iets weg had van een Maverick.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarvoor moet je eerst de missie 'Cesar Vialpando' uitgespeeld hebben. En kijk eens op de kaart of je niet de icoontjes uit hebt staan (TAB).

Ik had nog een suggestie voor de GTA IV pagina (voertuigen): Er zit nog een Sanchez achtige motor in, en die chopper lijkt wel op de Freeway. En volgens mij nog een heli, die iets weg had van een Maverick.

Nee MartyCeha ik heb de icoontjes aan staan en de storyline uitgespeeld. Ik heb dus geen 100%.. Heb je nog andere tips?

Link to comment
Delen op andere websites

kan er misschien een aparte pagina komen over het pimpen van autos, een map met alle plekken, alle autos met daarnaast hun modplek.
Deze pagina’s bestaan al, hoor. Elke mod shop heeft zo zijn eigen pagina, waar ook de modbare voertuigen bij vermeld staan. Zie hieronder:

Hier wordt heel duidelijk aangegeven welke voertuigen er bij de desbetreffende mod shop te tunen zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een tip voor de missie: The Fuzz Ball in GTA 3.

Het is een goed idee om voor het aanemen van de missie een Coach op te halen, dan kun je heel veel meisjes te gelijk op halen!

Hier kun je een coach vinden in Portland.

Van Johannes47

PS.

Ik hoop niet dat ik te veel links heb geplaats! :D

Bewerkt: door Johannes47
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...