NickBonJovi Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Vice City heeft een map met vindplaatsen nodig voor de ''Chopper Checkpoints''Locaties van Sparrow toegevoegd aan Challenge locaties Misschien is het wel een leuk en handig idee om bij diverse voertuigen een bepaalde functie toe te voegen op hun informatie-pagina, zoals dat je in de ''achterbak'' van de Dumper voertuigen kunt plaatsen doormiddel ze van een heuvel erin te laten glijden/rijden.Of dat de Tractor andere voertuigen kan meeslepen. (Van de Tractor weet ik niet zeker) Van Johannes47 Dit zal er in de loop van de tijd wel op komen te staan, er was al een beginnetje mee gemaakt toen de aanhangers op de wiki werden gezet.Ik mis: Een outfit-pagina voor Vice City en een kaartje met vindplaatsen daarvan. Outfit pagina en Vindplaatsen, vers van de pers.Misschien is het een idee om bij elke GTA de hele 'levensloop' van de hoofd persoon te doen. Echt vanaf het begin tot het einde, inclussief alle missies, zodat het een soort van verhaal. Dat schept duidelijkheid, en het is interesant. Het is wel veel werk, maar het moet te doen zijn.Hier zijn we al mee bezig, er is bijvoorbeeld al eentje van GTA VCS en GTA Advance. Verhaallijnen voor de anderen staan nog op de planning. Misschien leuk om een speciaal stukje te maken in de het outtakes artikel van GTA San Andreas, over de veranderde uiterlijken van verschillende karakters in de game, zoals Smoke en Tenpenny.[pic][pic] Greetz Is inderdaad misschien wel de moeite om eens naar te kijken.Erg bedankt voor de ideetjes, we zien zelf nog wel eens wat over het hoofd wat er wel op zou moeten staan . Je bent fantastisch! Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Misschien handig ideetje: De missies 'are you going to San Fierro' en 'Be sure to wear flowers in your hair' van The Truth zijn een directe knipoog naar If you're going to San Fransico (Be sure to wear some flowers in your hair) van Scott McKenzie. Misschien leuk te vermelden voor diegenen die niet bekend zijn met het nummer zelf? Groeten ST Reageren
JayKay Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Wat ook handig zou kunnen zijn, is om de wapen id's op WikiGTA te zetten. Is zeer handig voor bijvoorbeeld pawno! Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Misschien een beetje een spoiler[/font] , maar het 'green goo' dat je in de gelijknamige missie moet stelen is duidelijk een speling op 'Grey Goo', een hypothetisch wereldeinde. Het komt er kort op neer dat robotten die al het leven op aarde vernietigen voortkomen uit deze Goo. Kijk het internet maar op na, ik heb het niet verzonnen Groeten, ST Reageren
Basssss Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Misschien een idee om bij (bijna) elke interior te zetten waar de unsolide plekken zitten, omdat sommige de ongebruikte interior van binnen wil zien en geen mods gebruikt. (zoals ik) 2 voorbeeldjes: Als je vanuit Warenhuis 1 naar de marker van 24-7 6 vliegt, kom je in 24-7 6. Maar hoe kom je er weer uit? Ik heb net een unsolid plekje gevonden: En dan vanuit 24-7 6 kun je vliegen naar SF HQ, unsolid stukje in rood vierkantje: Heb ze bijde zelf gevonden. (24-7 6 expres, SF HQ per ongeluk) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Dit is niet echt een tip ofzo over informatie die ontbreekt, maar iets anders. Zou het niet handig zijn als er ook topic kwam met uitspraak-suggesties zoals hoe dat het geval is bij Wist je datjes. Reageren
shadow-mz Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 hallo, ik heb nog een (speciaal) voertuig voor san. gevonden. een politie auto met open motorkap. hij gaat helaas wel dicht als je hem in de garage zet maar opzich is het wel grappig om in rond te rijden. hij staat in de politie garage van san fiero. ik ben daar trouwens ook een keer een soort vliegtuig tegen gekomen maar ik kreeg hem er niet uit. (mischien wisten julie dit al) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 hallo, ik heb nog een (speciaal) voertuig voor san. gevonden. een politie auto met open motorkap. hij gaat helaas wel dicht als je hem in de garage zet maar opzich is het wel grappig om in rond te rijden. hij staat in de politie garage van san fiero. ik ben daar trouwens ook een keer een soort vliegtuig tegen gekomen maar ik kreeg hem er niet uit. (mischien wisten julie dit al) Dit is al een tijdje bekend. In de garages van de politiebureau's kun je meerdere rare dingen vinden. Zo zie je wat plotie agenten een vrouw slaan met een night stick volgens mij. Tevens kun je wagens aantreffen die van jouw zijn geweest. Als je busted bent in een Infernus bijvoorbeeld zul je deze aan kunnen treffen in de garage. Verder weet ik het ook niet echt wat er nog meer te doen valt. Of het een speciale voertuig per se moet zijn weet ik niet. Je kan als je even een paar keer botst met een auto ook een losse motorkap. En volgens mij zul je een 2ster wanted level krijgen zodra je er te lang blijft. Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Het speciale aan deze open motorkap is dat 'ie niet kapot is en niet weg gaat als je door gaat rijden. Hij blijft net zolang op je auto zitten totdat je botst en dan pas gaat ie schanieren en uit eindelijk waait ie er dan wel vanaf. Greetz Reageren
Donwell Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Misschien een idee voor inzendingen van 'Screen van vandaag'? Ik zie vaak dezelfde langskomen, als leden wat kunnen inzenden zal dit ook variatie geven natuurlijk. Eventueel nog hetzelfde met 'Citaat van vandaag', want deze zie ik ook vaak hetzelfde. Reageren
11559900 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 ik heb geen idee waar ik het moet posten, maar in een hands-on van een bekend nederlandstalig gamemagazine staat dat ze de eerste GTA IV easteregg hebben gevonden, dat is wel leuk denk voor de feitje over GTA IV, toen ze met een shotgun op een duif richtten, het arme beest spatte uiteen in puimpjes en tot hun verbazing verschijnt er in het scherm dat ze de eerste van 200 ''flying rats'' hebben omgebracht, waarna de rockstar medewerker zei: ''Euhmm, you weren't supposed to discover that easter egg. Toch wel leuk om the weten dacht ik Reageren
Jay; Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 ik heb geen idee waar ik het moet posten, Dit kun je het beste bij "GTA IV General" posten al weet ik niet of ze dit hier al besproken hadden. Toch leuk gevonden. Reageren
hello123456 Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Ik val maar met de deur in huis: Er is nog een andere cheat voor het spawnen van een jetpack: rocketman Daarnaast is er nog 1 plaats in GTA waar mensen van het gebouw storten: Ga naar de big pointy needle, in een zijstraat die vast zit aan dat plein is een gebouw met een sierlijk portier, dat portier staat op de stoep, soms (1 keer gezien) lopen er mensen op. Een bug: In de replay zijn de vlammen van nitro niet zichtbaar, pas wanneer je weer bijna overgaat naar zelf spelen (1-2 sec voor het eind dus) zie je de vlammen weer. En nog een Bug: Als je je auto een paintjob (van Wheel arch Angels(? heb het alleen daar getest) hebt gegeven, en je bekijkt de replay, dan is je auto wit/grijs. (Over de laatste bug ben ik niet zeker omdat het een custom made paintjob was verder stondenSatport, Carspawner en een paar cheats aan, maar die proggies en cheats lijken mij geen effect te hebben.). En de laatste bug: Soms, als je de cheat aezakmi (geen wanted level) invult, blijft er een motoragent op je schieten. Reageren
fresiaa Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) In de walktrough bij de missie Mike Torreno staat Als je de cheat 'Nooit meer een wanted level' hebt gebruikt zal je na het verlaten van het vliegveld ook geen wanted level hebben, echter verschijnt er ook nog geen marker bij de Pleasure Domes. Het kan enige tijd duren voordat die daar verschijnt, geduld is hier het devies! Of speel deze missie zonder deze cheat. Ik kon lang wachten, maar geen verandering van Marker Je kunt naar een Pay 'n Spray rijden en voor de deur stoppen. Je deactiveert de cheat "nooit meer wanted" en doet de cheat "6 sterren wanted". Rijdt de Pay n Spray binnen. De marker verandert dan van het vliegveld naar de Pleasure Dome. Je kunt dan weer opnieuw de cheat "Nooit meer een wanted level" instellen. Bewerkt: 6 april 2008 door fresiaa Reageren
CarThief Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Mischien wat oude deel, maar weet nog een andere error voor de treinen in GTA2. Soms als de treinen nooit stoppen, maar zones wel correct geplaatst zijn, kan de nummers van die zones fout zijn. De error op zich geeft geen crash, maar laat de treinen wel oneindig rijden zodra ze van hun begin stations afkomen. Ze zullen nooit stoppen tenzij vernietigd. Oja, alle stations die de zelfde nummer delen zullen allemaal de zelfde error delen. En volgensmij is de manier hoe het uitgelegt word hoe je de stations nummert ook wat onduidelijk, het was ook de orginele probleem dat die error veroorzaakte, wat wel in Chaos City te zien is. Niet dat het heel erg is, als je een nooit stoppende trein wil. Tenzij het al verbeterd is kan iemand mischien het beter uitleggen hoe je de stations nummert. Als dat nog niet gedaan is. Ik controleer het nog wel zo eens, denk ik. Als ik het nog goed herriner, was het eerste nummer(van bijv. 00 of 01) de rails nummer, en de 2de de station nummer. En ze kunnen van 0 naar hogere, maar wel zo duidelijk als je van 0 naar 2 gaat ofzo, anders kan het systeem vreemd doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.