Eros Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2007 (bewerkt) Die van jou is ook mooi, wel heel oud precies. Contrast staat een beetje te hoog, en daarom is tekst niet zo goed leesbaar. 7. Bewerkt: 3 september 2007 door Eros Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AreZzo Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2007 Hehe kzal ook eens even meedoen Ik vind de jouwe wel leuk Eens iets anders dan de meeste signatures... Coole kleuren die bij elkaar passen. 8.0 / 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2007 Mhh. Erg mooi vind ik hem eigenlijk niet, misschien ligt dat aan mijn stijl, maar ik vind de kleuren niet mooi overlopen. Verder is hij toch wel mooi gemaakt: 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2007 Ik vind hem redelijk mooi. Maar nogal simpel. Het spiegelbeeld is wel een mooi effect maar voor de rest vind ik hem gewoon iets te simpel. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2007 mooie sig. kleuren passen best goed bij elkaar. autos zijn niet echt mijn ding. en k vint de auto ook niet echt supper mooi. maar je heb het logo er mooi in gezed. 7,5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 Op grafisch gebied is er eigenlijk niets aan. Dus krijg je een 7.5/10 voor de originaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2007 mooie kleuren, loopt ook leuk in de achtergrond over, en is erg orgineel 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AreZzo Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2007 Ik vind hem wel lekker zo Misschien iets té licht maar misschien is hij zo wel het mooiste tekst kon misschien nog klein beetje beter maar bon. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leica Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Vind hem wel aardig. Het effect van het zwaard is erg mooi, De BG is saai maar aan de andere kant wel rustig dus staat wel mooi in de signature, de render is mooi in gedrapeerd. Ook je text en de border zijn mooi afgewerkt! Een 8/10 Bewerkt: 7 september 2007 door Leica Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2007 Mooie en passende kleuren, en mooi 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Omar- Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Heel grappig.. en mooi inverband met GTA IV een 9/10 MVG, gtaman122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) vind je sig een beetje leeg maar wel speciaal een 7 van mij Bewerkt: 8 september 2007 door 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 8,5 / Huntelaar/ajax helemaal top ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 een beetje sober 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 (bewerkt) ik vind hem niet zo mooi huntelaar is goed alleen die kleuren bij elkaar vind ik lelijk een 5.5/10 je was me net voor een een 8/10 want hiij is heelk mooi Bewerkt: 8 september 2007 door gta-pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.