Groot-Duimpje Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 wel grappig , nadat jij Pilot heet en je een vliegtuig hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 leuk zo special ik zie niemand met zoiets en het is een soort thema een 8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 Jongens, lees de eerste post van dit topic nog eens door. Daar staat in: 1 post per dag, en er wordt gerate volgens de regels die gelden in de Showroom. Let hier graag op voortaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 vind hem wel vet met samuel L jacksonl leuke film trouwens 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pitbull Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Een aparte signature... Ik bedoel dan het 'gedrukte' effect, maar ik vind het niet echt zeer mooi. 'GTA IV' dan is niet goed, maar ook niet slecht. 'GTA-fan2 lid' vind ik heel mooi, het past erbij want het lijkt er opgeschreven. Ook de render vind ik wel goed gekozen. Alleen 'Beat Down' heb je een hele slechte kleur(en) gekozen... ...5,5/10 de volgende keer beter... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 een 7/10 ik hou van die tekst Edit: ja ik weet dat het een voetballer is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Niet mijn stijl , vind de effecten zeer misplaatst en ook het font vind ik niet schokkend goed. Een 3/10. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 RonaldVC ik zal er vanaf nu aan denken er zit geen plaatje in alleen een tekst en ben daar niet zo een liefhebber van een: 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 wel grappeg met die text enzo een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Nogal simpel, wel een mooie render. Vind helaas de text ook niet super dus maximaal maar een 5.5/10. Ook de stock is niet gepast. Greetz Bewerkt: 9 september 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) lekker simpel concept, waardoor de renders goed naar voren komen, en het logo is ook lekker gedaan, ook is van het licht aardig gebruikt gemaakt.. 7.5 EDIT @next post, ja dat hoor zo Bewerkt: 16 september 2007 door Plantebak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 Mooie kleuren bij het poppetje, maar ik zie het poppetje niet zo goed, hoort dat? 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2007 de kleuren zijn best wel mooi maar er is niks bijzonders aan 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 RoadRunner Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Ik vind dat Beat Down er totaal niet bijpast en je naam heeft geen gode font maar het plaatje is mooi in het centrum en mischien had dat met he IV logo ook gemoeten. Hij is niet slecht maar het kan nog een stuk beter, een 6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AreZzo Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2007 Niet zo speciaal wel mooie pattern gebruikt, je kon misschien nog een border erbij doen, maar dat hoeft ook niet altijd. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.