Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
wil er iemand deze paintjob doen voor de linerunner voor gta sa ik zou het heelerg op prijs stellen

*plaatje*

Niet mogelijk. In ieder geval, dat model van die truck is anders dan het model in GTA: SA. Het is dus nóg moeilijker, of je moet een mod downloaden. Daarna is het lastig om zomaar een paintjob te maken, en al helemaal als je alleen een 3/4 beeld ervan hebt.

Hallo,

Ik zoek een gevangenis mod.Een mod waarbij je de cel deuren op slot of dicht kan doen.Iemand?

gr

Alcatraz mod. Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar....

Geplaatst:

ik weet wel hoe je mbij de gangs kunt horen.

ik kan gewone gangs eruit laten zien als hun

als dat is wat je bedoelt??

Geplaatst:

kan iemand voor mij het vrijheidsbeeld modden...? plz en het liefst met een huis er binnenin en een gigantische parkeergarage waar je auto's blijven staan. en natuurlijk leuke auto's en heli's op het dak/in de parkeergarage...

het zou egt rocken als t lukt...

thx (voor SA btw)

Geplaatst:

Hey. Zou iemand misschien dat oranje gevangenis pakje (gta IV pc) kunnen modden zodat je die ook aankan als niko?

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik zou de Baggage Willen veranderen In een soort transport vliegtuig dat Net zo vliegt als de hydra

vind het namelijk makkelijk om te vervoeren met vliegtuig , maar als ik op hydra zon mod zet van transport dan kan ik hem niet op straat spawne

ty!!!

maak niet uit hoe hij eruit ziet , als ik er maar mee kan vervoeren

ps: de laad klep moet dichtkunnen :D

Bewerkt: door D3nnisD
Geplaatst:
Hallo,

Ik zou de Baggage Willen veranderen In een soort transport vliegtuig dat Net zo vliegt als de hydra

vind het namelijk makkelijk om te vervoeren met vliegtuig , maar als ik op hydra zon mod zet van transport dan kan ik hem niet op straat spawne

ty!!!

maak niet uit hoe hij eruit ziet , als ik er maar mee kan vervoeren

ps: de laad klep moet dichtkunnen :D

Dan kan ik je nu al zeggen dat dit onmogelijk is; Een baggage is geen vliegtuig, en het heeft de functie niet om iets open/dicht te doen. Er zijn wel mods voor helicopters/vliegtuigen (en zelfs hovercrafts) die dit mogelijk maken, maar niet voor de baggage.

Geplaatst: (bewerkt)

niet gereleased

staat erbij :(

Op gta-downloads ook niets

thegtaplace ook niets

Gta garage ook niets

En als ik het Sketch up model maak, wil jij hem dan zo maken dat ie iname kan?

Bewerkt: door D3nnisD
Geplaatst:

ik zou heel graag een bmw k1 (motor) hebben ik heb alles al afgezocht maar ik vind geen nope.gif

ik zal een paar foto's toevoegen

p.s.:ik heb hem graag zwart thumbsup2.gif

post-96326-1232135371_thumb.jpg

Geplaatst:
Ik heb een ideetje voor een mod:

een I Am Legend mod (voor gta IV dan).

-Donsalva

En wat moet er allemaal in komen? Overigens gaat het nog een tijd duren, want we zijn nog niet heel ver met GTA IV modden. Wel kunnen we al scripten, maar nog niet veel mensen beheersen deze taal (LUA).

Geplaatst:

Goed punt:

- Lege stad (die mod is er al)

- Benzine in auto's die op kan.

- 'S nachts Darkseekers.

- schaarse ammo

- Een will smith personage.

Ik verwacht ook niet dat gelijk een mod van zo'n formaat uitkomt,

maar misschien in de loop van 2009/2010?

-Donsalva

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...