Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan je hier ook txd en dff files aanvragen? Dan vraag ik naar die van de elegy en ambulance van de ak47 en van de shovel

Er ging iets mis met het backuppen :duh:

Geplaatst:
Kan je hier ook txd en dff files aanvragen? Dan vraag ik naar die van de elegy en ambulance van de ak47 en van de shovel

Er ging iets mis met het backuppen :duh:

Lees dit even:

Heb je een heel goed idee dat je graag als mod terug zou zien in GTA? Vraag het hier aan en misschien is een modder zo aardig om deze voor je te maken. Dit is niet het topic voor mods die reeds bestaan maar die je niet kunt vinden, daarvoor is het ''ik zoek een mod!'' topic.

En voor een bestand aanvragen die bent vergeten een backup van te maken moet je hier zijn

Geplaatst:

Beste mensen,

waarschijnlijk weten jullie al dat er verschillende manieren zijn om GTA SA geheel aan te passen. Ik heb een (vind ik) heel goed idee. Wat dachten jullie ervan om GTA IV naar GTA SA te converteren? De big deal is het converteren van alle voertuigen. Liberty City is al beschikbaar en Niko Bellic is ook zo erin te zetten. Voor het optimaliseren van de graphics kunnen we dan ENBseries gebruiken. Dus eigenlijk moet het grote deel van de voertuigen nog geconverteerd worden. (ikzelf kan het niet omdat ik geen GTA IV heb). Bij andere dingen wil ik wel meehelpen.

Laat me weten wat jullie ervan vinden.

Tschilpje.

Geplaatst:

Leuk dat je het zo uitgedacht hebt, maar je bent denk ik niet de eerste :7 Dit idee willen meer mensen doen, maar is nog niet mogelijk. Je kan nog geen GTA IV models importeren in 3DS Max, laat staan dan maar converteren naar San Andreas. Er zijn programma's die dit kunnen doen, maar dat is te ingewikkeld om het via dat te doen. Het is een leuk idee, maar heel veel werk en nog slecht uitvoerbaar in deze dagen.

Geplaatst:

Hoe kan het dan dat deze lantaarnpaal wel geconverteerd wordt. Hier te zien

Of dat op andere downloadsites al geconverteerde auto´s te vinden zijn. (ik adverteer niet en daarom noem ik de sites ook niet).

Geplaatst:
Er zijn programma's die dit kunnen doen, maar dat is te ingewikkeld om het via dat te doen.

Zoals ik al zei, is het mogelijk modellen uit spellen te rippen. Maar om heel GTA IV dan te converteren naar San Andreas is het echt véél sneller om de modellen uit het spel te laden, en niet via zo'n programma. Auto's kan je namelijk niet rippen, althans niet goed. Je kan het model wel pakken, maar om het te laten werken heb je allemaal verschillende onderdelen daar in nodig. Het is heel lastig alles met dat programma er uit te halen, en dat in SA zetten. Dat kost teveel tijd, en is te ingewikkeld. Het kan deels wel, behalve het gedeelte van de auto's. Die zou je dan na moeten modelleren ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

hallo,

ik zoek een Sc Heerenveen shirt voor CJ

en is het ook mogelijk dat mensen op straat bv een ajax of psv of een andere eredivisie clubshirt dragen?

Geplaatst:
(...) en is het ook mogelijk dat mensen op straat bv een ajax of psv of een andere eredivisie clubshirt dragen?
Jahoor, dat is perfect mogelijk. Je hoeft enkel de texture van één van de peds aan te passen en je bent klaar. Of een dergelijke mod reeds bestaat weet ik echter niet.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

_O__O_ HAII. ik zoek me al weken lang dood naar een nederlands politie BUSJE. geen auto dus.

ik hoop dat ik verder kan worden geholpen. @ iemand die me helpt : DANKJE. _O__O_

Geplaatst:

Kan iemand zorgen dat je GTA: SA Ook in topdown view kan zien? en dat je kan overschakelen fpv met elk wapen

En graag de M249 en de m60 van vice city en vice city stories in GTA SA

Die laatste lijkt me het moeiliijkst

Geplaatst:
Kan iemand zorgen dat je GTA: SA Ook in topdown view kan zien? en dat je kan overschakelen fpv met elk wapen

En graag de M249 en de m60 van vice city en vice city stories in GTA SA

Die laatste lijkt me het moeiliijkst

Ik zou het zoeken op (IK WIL NIET ADVERTEREN, IK HELP ALLEEN) gtagarage of gta-downloads. Google maar.

Op de sites moet je wel een m60/m249 kunnen vinden.

Geplaatst:
_O__O_ HAII. ik zoek me al weken lang dood naar een nederlands politie BUSJE. geen auto dus.

ik hoop dat ik verder kan worden geholpen. @ iemand die me helpt : DANKJE. _O__O_

Komt hier nog wat van? :(

een normaal politie busje is ook goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...