r.deroos Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Ik vroeg of iemand een MOD wil maken niet speciaal voor mij maar wel graag hoe ik hem had gehad want ik ben een n00b die na een jaar nog niks ken... :S Een paar dingen zijn:- Dagen Systeem (a la San Andreas) - Wapens op meer plekken. - Meer Save Points - Intree tot 'The Greasy Chopper' en 'VCPD Downtown'. - Zwemmen. etc. Ik zelf bak er niks van maar zou toch graag zo'n mod hebben... Daarom dus... ok ikzelf ken er "nog" niet zoveel van maar ik denk niet dat je meer save points kan krijgen wel kan je meer wapens op verschillende plaatsen dagen :huh: bedoel je een aftelling ofzoiets want ik heb geen san andreas zwemmen ja ... dat zal ik even bekijken en intree daar bestaat a een mod voor(maar dan voor meer gebouwen) koop vcs -edit- ik was even tussen missionmods aan het kijken en zag dit 004F: create_thread ££SwimmingMod ... :SwimmingMod 0001: wait 250 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 0 80E0: NOT player $PLAYER_CHAR driving 004D: jump_if_false ££SwimmingMod5 0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ ; no-swim areas (because z_ground didn't do it) 00D6: if 0 8057: NOT player $PLAYER_CHAR 0 in_cube -209.0 -1450.0 0.0 -110.0 -1337.0 20.0 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 1 0021: 3@ > 0.0;; floating-point values 0023: 7.0 > 3@;; floating-point values 004D: jump_if_false ££SwimmingMod :SwimmingMod2 0001: wait 50 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 0054: store_player $PLAYER_CHAR position_to 1@ 2@ 3@ 00D6: if 0 0023: 7.0 > 3@;; floating-point values 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 21 0021: 3@ > -10.0;; floating-point values 80E1: NOT key_pressed 0 8 004D: jump_if_false ££SwimmingMod4 00D6: if 0 00E1: key_pressed 0 8 004D: jump_if_false ££SwimmingMod2 00D6: if 0 8118: NOT actor $PLAYER_ACTOR dead 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 04C4: create_coordinate 5@ 6@ 7@ from_actor $PLAYER_ACTOR offset 0.0 2.0 0.0 0055: put_player $PLAYER_CHAR at 5@ 6@ 7@ 0002: jump ££SwimmingMod2 :SwimmingMod4 0055: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ -100.0 0002: jump ££SwimmingMod2 :SwimmingMod5 03C1: 4@ = player $PLAYER_CHAR car 00D6: if 0 02BF: car 4@ sunk 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rio 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #predator 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #squalo 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #speeder 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #reefer 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #tropic 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #skimmer 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #coastg 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #dinghy 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #marquis 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #jetmax 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #SEASPAR 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 00D6: if 3 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbandit 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcbaron 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcraider 80DE: NOT player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #rcgoblin 004D: jump_if_false ££SwimmingMod 0001: wait 1000 ms 0407: create_coordinate 1@ 2@ 3@ from_car 4@ offset -3.0 0.0 0.0 012A: put_player $PLAYER_CHAR at 1@ 2@ 3@ and_remove_from_car 0002: jump ££SwimmingMod wtf hoe werkt dat :blink: enne ik mij lijkt een mod wel leuk dat je kunt -auto's tunen -zwemmen -meer motors in plaats van auto's (liefst brommers geen scooters) -straatracen met getunede auto's -alles een beetje moderner (2004 ofzo maar niet van die lelijke toekomst auto's greetz denracer ps : weet iemand hoe je moet modden en welke programma's je moet hebben ? voeg me anders maar toe op msn PB me voor mijn e-mail Reageren
r.deroos Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 kan iemand een mod maken, dat je zegmaar als ''missie'' op een bepaalde plek in een marker gaat staan , en dat je dan in die levithian skycrane kan. zou vet zijn Reageren
tinusz Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 zou iemand die kan modden een hot coffee voor cleo3 kunnen maken? ik wil die hot coffee wel graag maar als ik m download dan moet ik weer me hele save file enzo opnieuw doen en dat wil ik niet alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 2 mei 2009 Rapport Geplaatst: 2 mei 2009 zou iemand die kan modden een hot coffee voor cleo3 kunnen maken?ik wil die hot coffee wel graag maar als ik m download dan moet ik weer me hele save file enzo opnieuw doen en dat wil ik niet alvast bedankt Niet mogelijk aangezien een aantal regels geünlockt moeten worden vanuit de main.scm, en die kan je niet goed bereiken via cleo. Reageren
r.deroos Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Gepost op: Sep 5 2004, 12:56 PM Verzoekjes he.. Teveel.. Eerst ff een vraagjes is alles in GTA VC te modden tot aan de bomen enzo..? Mocht dat het geval zijn dan heb ik wel ene leuk en moeilijk uit te voeren idee.. zie het als een uitdaging.. GTA Amsterdam.. heet dit idee.. GTA Amsterdam speelt zich gewoon in deze tijd af.. Denk maar aan een Peugot 206 en andere bekende auto's van deze tijd.. Busjes van de TPG post... Nou het vliegveld ombouwen tot schiphol.. Uhm Amsterdammertjes bij huisjes enzo.. (weet je wel die plaatjes met 3 kruisjes erop) Niet perse alle huizen hoeven eruit te zien als het orgineel duz je hoeft nie met een heli boven Amsterdam foto's te gaan maken.. Maare gewoon typisch Amsterdamse dingen Junks, Hoeren, Zwervers (nee die zijn niet het zelfde als Junks.. ) Mij benieuwe wie dit wil gaan proberen en dan tot een succes weet te maken.. Zoals ik al zei het is een uitdaging maare als het lukt word je daar alleen maar beter van.. Een Nederlandse mod ook leuk jah.. ^^ hierboven bedacht ik vorig jaar een mod voor GTA (Amsterdam) Maar GTA Holland klinkt ook leuk.. Succes ermee als je dit gaat doen.. Enne btw ik wil wel een voice inspreken voor deze mod.. Duz if you need me.. wordt er eigenlijk nog wel gewerkt aan GTA: Amsterdam? Reageren
brend5 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 kan iemand messchien een goede renault koleos maken die die op youtube staan lijken nergens op. Reageren
Shockwaveplayer Geplaatst: 8 mei 2009 Rapport Geplaatst: 8 mei 2009 Ik zou dus graag een (meerdere bus(sen willen voor san andrea hier enkele foto's Reageren
brend5 Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) kan iemand Johnny Klebitz uit gta IV The Lost and Damnedvoor gta sa maken??? want ik kan het niet vinden op google. als je geen zin hebt om het zelf helemaal te maken ik heb wel de files voor gta iv misschien dat je die kan converteren naar gta sa, als dit wel kan pm me ff alvast bedankt Bewerkt: 21 mei 2009 door brend5 Reageren
L156 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Hallo allemaal, Zou het niet vet zijn als je een navigatie stem zou hebben in GTA SA? naar zoon soort mod ben ik op zoek. Dat, als je bijv, een kruisje op de map zou zetten en je dan rijdt zou horen: ''Turn left on 5 meters'' ofzoiets. Of in het nederlands? . Groetjes, Brian Reageren
Puma Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) kan iemand een mod maken, dat je zegmaar als ''missie'' op een bepaalde plek in een marker gaat staan , en dat je dan in die levithian skycrane kan. zou vet zijn Klik kan iemand messchien een goede renault koleos maken die die op youtube staan lijken nergens op. Nee, je zult genoegen moeten nemen met de voertuigen die momenteel op internet staan. Als die niet goed genoeg zijn moet je maar wat anders zoeken, of leer zelf modelen en modden. Ik zou dus graag een (meerdere bus(sen willen voor san andrea hier enkele foto's Klik kan iemand Johnny Klebitz uit gta IV The Lost and Damnedvoor gta sa maken???want ik kan het niet vinden op google. als je geen zin hebt om het zelf helemaal te maken ik heb wel de files voor gta iv misschien dat je die kan converteren naar gta sa, als dit wel kan pm me ff alvast bedankt Converteren van IV naar SA is momenteel nog verboden, en die paar mensen die IV-models succesvol in SA krijgen zullen echt niet ingaan op jouw request . Hallo allemaal,Zou het niet vet zijn als je een navigatie stem zou hebben in GTA SA? naar zoon soort mod ben ik op zoek. Dat, als je bijv, een kruisje op de map zou zetten en je dan rijdt zou horen: ''Turn left on 5 meters'' ofzoiets. Of in het nederlands? . Groetjes, Brian Daar zijn momenteel geen mods van. Het is zo ongeveer onmogelijk om te maken, omdat de SA-script-taal niet uitgebreid is om iets dergelijks te kunnen scripten. Correct me if I'm wrong, maar ook al zou het mogelijk zijn, dan zou er niemand zijn die zin had om dit te maken. Bewerkt: 29 mei 2009 door Puma Reageren
arsiee Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 dat zou ik heel erg op prijs stellen Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) *Plaatje*dat zou ik heel erg op prijs stellen Verwacht niet dat iemand dat gaat maken. Om zo'n motor te maken gaat veel tijd in zitten, en ik denk dat mensen wel wat anders te doen hebben... Heb je ook al op andere site's gezocht of er al zo'n motor bestaat? Bewerkt: 18 juni 2009 door BC7 Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Misschien handig dat je 't type erbij vermeldt. Is 't een Hayabusa? Er zijn wel veel andere motor-mods, zie de links in de hoofdpost voor meer info. Reageren
arsiee Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Misschien handig dat je 't type erbij vermeldt. Is 't een Hayabusa? Er zijn wel veel andere motor-mods, zie de links in de hoofdpost voor meer info. t hoeft niet precies:) gewoon geel met die strepen is goed genoeg voor mij maar als je er een ander soort bike van wilt maken vind ik het ook prima als het maar op een Nrg kan en het is uit de film biker boyz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.