Pietje II Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Hallo iedereen ik heb pas pas GTA: Vice city gekocht en toen ik het eenmaal aan het spelen was kwam ik opeens dit tegen: Als ik erin ga staan vertraagd opeens alles alsof ik de slowmotion cheat heb ingevoerd en gaat er ook opeens procenten van mijn gezondheid af. Totdat ik in een auto stapdan is het voorbij. Maar wat is dit nou? (P.S. ik heb de zoekfunctie gebruit ==> leverde niks op.) Bewerkt: 6 december 2005 door Pietje // Reageren
NandroDavids Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Je link werkt niet, maar ik denk dat je zo'n rood-witte pil bedoelt. Hierdoor raak je een beetje bedwelmd en gaat alles inderdaad in slowmotion. Dit stopt na ongeveer 15 seconden of als je in een auto stapt EDIT: Nu zie ik het plaatje, maar die is veel te groot, wil je hem wel even verkleinen?. Bewerkt: 6 december 2005 door NandroDavids Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Dat is nou de adrenaline pil, als je daar doorheen loopt, wordt alles vertraagd en kan je beter op mensen schieten enzovoort. Reageren
Pietje II Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ow, is dat soms een soort voodoo pil? wel raar dat je schade krijgt aan je gezondheid. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Je krijgt er geen schade aan je gezondheid van hoor. Reageren
Pietje II Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) o raar want bij mij wel althans wel bij mijn bodyarmor Bewerkt: 6 december 2005 door Pietje // Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Is een soort drugs pil,bij mij gaat er dan ook wat af.Alles vertraagd ook,en alles word wazig door die drugs pil Reageren
Pietje II Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) Okee, maar dan heb ik nu een andere vraag. Het gaat dan niet over dit topiconderwerp, maar anders moet ik een nieuw topic openen Het allereerste nummer dat je hoort in GTA:VC, dat nummer dat je hoort tijdens het introfilmpje waar je Sonny Forelli ziet kletsen, weet iemand hoe die heet? B.V.D. Aah okee thx flying dutchman Bewerkt: 9 december 2005 door Pietje // Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 volgens mij was dat 'broken wings' van Mr. Mister. Reageren
Pietje II Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 (bewerkt) Okee, bedankt. Maar nu heb ik weer een vraag. Wie is dit nu eigenlijk? EDIT: Nee, hij lijkt helemaal niet op Sonny! Bewerkt: 9 december 2005 door Pietje // Reageren
Lantyz Geplaatst: 9 december 2005 Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Het is Sonny Forelli, maar ik vind hem er zelf ook niet op lijken. Reageren
Pietje II Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2005 Weer een nieuwe vraag. Ik wil graag een sparrow op de Vercetti Estate hebben, maar dan zal ik eerst een hoop hidden packages moeten vinden. Alleen staan bij WikiGTA nog niet alle hidden packages vermeld. Heeft iemand misschien een kaartje waar álle hidden packages op staan? B.V.D Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik heb er hier wel eentje: Reageren
Pietje II Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Aaah heel fijn dank je wel Nandrodavids! Reageren
Baffie Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Het is Sonny Forelli, maar ik vind hem er zelf ook niet op lijken. Weet je wel zeker dat Sonny Forelli dat is, je hebt op de voorkant e.d. van Vice City ook deze vrouw: , maar wie dat is weet ook niemand. In heel Vice City spelen mar twee vrouwen een rol die er in de verste verten op zouden kunnen lijken namelijk Candy Suxxx en Mercedes. Maar die zijn het allebei niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.