Jump to content

Pickup: Wat is dit?


Pietje II

Recommended Posts

Hallo iedereen ik heb pas pas GTA: Vice city gekocht en toen ik het eenmaal aan het spelen was kwam ik opeens dit tegen:

imgp40264xw.jpg

Als ik erin ga staan vertraagd opeens alles alsof ik de slowmotion cheat heb ingevoerd en gaat er ook opeens procenten van mijn gezondheid af.

Totdat ik in een auto stapdan is het voorbij.

Maar wat is dit nou? :?

(P.S. ik heb de zoekfunctie gebruit ==> leverde niks op.)

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    19

  • NandroDavids

    5

  • Baffie

    4

  • RonaldVC

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je link werkt niet, maar ik denk dat je zo'n rood-witte pil bedoelt. Hierdoor raak je een beetje bedwelmd en gaat alles inderdaad in slowmotion. Dit stopt na ongeveer 15 seconden of als je in een auto stapt

EDIT: Nu zie ik het plaatje, maar die is veel te groot, wil je hem wel even verkleinen?.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Okee, maar dan heb ik nu een andere vraag. Het gaat dan niet over dit topiconderwerp, maar anders moet ik een nieuw topic openen ;)

Het allereerste nummer dat je hoort in GTA:VC, dat nummer dat je hoort tijdens het introfilmpje waar je Sonny Forelli ziet kletsen, weet iemand hoe die heet?

B.V.D.

Aah okee thx flying dutchman

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

Weer een nieuwe vraag.

Ik wil graag een sparrow op de Vercetti Estate hebben, maar dan zal ik eerst een hoop hidden packages moeten vinden. Alleen staan bij WikiGTA nog niet alle hidden packages vermeld. Heeft iemand misschien een kaartje waar álle hidden packages op staan?

B.V.D ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is Sonny Forelli, maar ik vind hem er zelf ook niet op lijken.

Weet je wel zeker dat Sonny Forelli dat is, je hebt op de voorkant e.d. van Vice City ook deze vrouw:

images1fi.jpg, maar wie dat is weet ook niemand. In heel Vice City spelen mar twee vrouwen een rol die er in de verste verten op zouden kunnen lijken namelijk Candy Suxxx en Mercedes. Maar die zijn het allebei niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...