Jump to content

Pickup: Wat is dit?


Pietje II

Recommended Posts

Ik denk dat ze met Swamps dat stukje bedoelen waar ook die crossbaan is, weet je. Vlakbij het Memorial Stadium.. Als het bijvoorbeeld regent zak je ook een eind weg in de grond en is het daar werkelijk spekglad..

Ik zoek wel even een kaartje, ik edit zo..

EDIT: Hier een kaartje.. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze hier bedoelen..

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    19

  • NandroDavids

    5

  • Baffie

    4

  • RonaldVC

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aha oké. Dat zal kunnen.

Het is wel een beetje vreemd vind ik dat er in Vice City een moerras is. Vice City zou dus in het Carribisch gebied moeten liggen, ik zou dus niet echt verwachten dat daar moerrassen zijn. En bovendien: Áls het die dirttrack gebied is wat RonaldVC zei, dan vind ik het wel raar dat het maar zo'n klein stukje moerras is, want kennelijk vind R* het nodig om dit op de achterkant van het hoesje te vermelden dat er een moerras is in Vice City, dus je zal ook een groot geweldig gebied verwachten, vinden jullie niet? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Aha oké. Dat zal kunnen.

Het is wel een beetje vreemd vind ik dat er in Vice City een moerras is. Vice City zou dus in het Carribisch gebied moeten liggen, ik zou dus niet echt verwachten dat daar moerrassen zijn.

Little Haiti is duidelijk moerassig gebied. Daarnaast is Vice City geïnspireerd op Miami, en ik weet niet waar jij denkt dat Miami ligt maar dat is zeker niet in de Caribbean (alle eilanden ten zuiden van de VS en ten noorden van Suriname zijn officieel de Caribbean.)

Link to comment
Delen op andere websites

nog even over die beach balls

volgens mij zijn er 3 in vc.

om 6 uur ligt er 1 op het strand in de buurt van the lighthouse dacht ik. (weet het uur niet meer)

om altijd ligt er dus die ene in het lege zwembad.

en dan was er nog 1. die had ik ergens in een vol zwembad gevonden.

volgens mij was dat ook op starfish island.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha oké. Dat zal kunnen.

Het is wel een beetje vreemd vind ik dat er in Vice City een moerras is. Vice City zou dus in het Carribisch gebied moeten liggen, ik zou dus niet echt verwachten dat daar moerrassen zijn.

Little Haiti is duidelijk moerassig gebied. Daarnaast is Vice City geïnspireerd op Miami, en ik weet niet waar jij denkt dat Miami ligt maar dat is zeker niet in de Caribbean (alle eilanden ten zuiden van de VS en ten noorden van Suriname zijn officieel de Caribbean.)

Ik weet heel goed waar Miami ligt hoor, en dat is hier:

maimi5bn.png

Kijk, jij zegt zelf dat de eilanden in het zuiden van de VS officieel in de Carribean liggen, en Miami ligt in Florida, en dat is volgens mij toch wel een beetje het meest zuidelijke puntje van de VS in de Carribean, niet? Dus Miami ligt in het Carribisch gebied, of in ieder geval in daar in de buurt, als je snapt wat ik bedoel. Dus volgens mij heb JIJ een heel ander idee waar Miami ligt, hoor. Maar goed, hier moeten we geen ruzie over gaan maken, het gaat immers over Vice City, weliswaar gebaseerd op Miami, maar als het goed is moet Vice City in de GTA-wereld dus wél in het Carribisch gebied liggen. Dat bedoelde ik er dus ook mee.

Wat die moerrassen betreft; ik zelf denk ook wel dat je daarmee gelijk hebt, Cesar-Vialpando, ook van RonaldVC vind ik het best waarschijnlijk. 't Is alleen wel een beetje vaag, vind ik zelf. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou met dat moerassige gebied niet de Leaf Links bedoelt worden?

Er ligt namelijk al een stukje onder water, wat alleen bereikbaar is d.m.v. een kleine brug, het ligt haast tegen het water aan, en je vind er ook redelijk veel water. Bedoelen ze dát niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat dacht ik ook al (zie mijn post over deze vraag een pagina terug) maar ik wilde het even zeker weten. Nou ja, misschien zullen we het wel nooit zeker weten, wie weet zijn de moerrassen wel de plek waar nu ehh, misschien The Ocean View Hotel staat :puh: ofzo. Maar ja... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...