Jump to content

Pickup: Wat is dit?


Pietje II

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    19

  • NandroDavids

    5

  • Baffie

    4

  • RonaldVC

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja, bij mij staat er achterop het boekje dat bij het spel zit dit:

imgp40398bc.jpg

AT THE MALIBU

clockwise from top left:

Cuban crimelord (alleged)

DIAZ and companions known only as "the twins",

En dan nog meer tekst van de overige personages maar dat is hierbij niet van belang.

Tot nu toe heb ik die "twins" nog niet gezien in het spel, maar ik vind het wel vreemd dat het zo achterop dat boekje staat.

En dan heb je ook nog bij GTA: SA ook nog een paar tekeningen van mensen die er niet in voor komen zoals deze gast:

gast0vy.png

Ik vraag me wel af waarom ze tekeningen maken van mensen die helemaal niet in het spel voorkomen :?

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

MrKookie, bedoel je ook GTA III, of alleen daarna? Als je GTA III ook bedoelt klopt het niet, want bij mij staat voorop GTA III Misty, en die komt wel in het verhaal voor. :Y

Ik bedoelde eerlijk gezegd óók GTAIII, maar je hebt gelijk dat klopt niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook namelijk dat dit is om op te vrolijken.

Beetje onzinnige post, vind je ook niet?

Ontopic: Die 2 vrouwen van Vice City hebben in elk geval een naam: 'The Twins'. Dit zou kunnen betekenen dat ze eerst wel in het spel zouden komen, maar dat weet ik niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik vind het ook héél vreemd dat ze "The Twins" vermelden. Zo lijkt het net of ze ook echt een rol in het spel hebben. Maarja, ik denk eigenlijk ook wel dat dit gewoon is om de boel op te leuken.

Maar dan nu heb ik wéér een andere vraag. In de Vice city walktrough op WikiGTA bij de easter eggs zie je bij de easter egg van 'Fort Baxter Air Base' op een plaatje dat het vliegtuigje 'skimmer' zo hoog is dat de basis zelfs niet eens geladen is. Mij lukt het echt niet om zo hoog te komen met een vliegtuig én met een helikopter overigens. Maar weet iemand hoe jedan zo hoog moet komen? Of is kan je zo hoog komen via een mod? Want ik heb GTA: VC op de PS2 en dat kan anders niet. Maar weet iemand hoe je dan anders hoger kunt? (Laat maar is niet meer nodig)

B.V.D. ;)

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

gast0vy.png

Dit is volgensmij gewoon CJ zélf met een groene zakdoek voor z'n snuit.

Toen ik de twins hoorde dacht ik een beetje aan het volgende:

Als je bij Ricardo Diaz in z'n villa voor de eerste keer komt (The Chase)= staan er twee gasten achter Tommy, ze lijken beide aardig veel op elkaar, en later staan ze ook aan jouw zijde, o.a. in de missies Copland en Bar Brawl. Het zijn dan wel geen vrouwen, maar het zou toch kunnen dat Rockstar ze eruit heeft gehaald omdat het een beetje stom staat als iemand beveiligt wordt door twee vrouwen in badkleding?

Link to comment
Delen op andere websites

gast0vy.png

Het kan goed hoor dat dit CJ zelf is, maar ikzelf ben daar nog niet overtuigd van. Het valt me wel op dat ze een heleboel tekeningen maken over personages in het spel en zelfs over mensen die er niet eens in zitten!

Maar het valt me wel op dat er nooit tekeningen van de hoofdpersonage gemaakt zijn. Ik zie dus nooit tekeningen van Tommy Vercetti, of van Claude uit GTA III. (En misschien CJ ook wel als hij het niet is op de tekening hierboven.) Vind ik wel raar.

(p.s.: Wil iemand ook nog antwoord op de vraag van mij hierboven nog beantwoorden?)

(laat maar is niet meer nodig)

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...