Jump to content

Pickup: Wat is dit?


Pietje II

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    19

  • NandroDavids

    5

  • Baffie

    4

  • RonaldVC

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of dat op het strand kan, maar ik weet wel een andere plek: op Starfish Island. Als je vanaf het eerste eiland naar Starfish Island gaat, moet je op Starfish de eerste weg rechts nemen en dan ligt de bal in het zwembad bij het 1e (of 2e) huis aan je rechterkant.

Veel succes!

NandroDavids

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dat op het strand kan, maar ik weet wel een andere plek: op Starfish Island. Als je vanaf het eerste eiland naar Starfish Island gaat, moet je op Starfish de eerste weg rechts nemen en dan ligt de bal in het zwembad bij het 1e (of 2e) huis aan je rechterkant.

Veel succes!

NandroDavids

Klopt, het eerste huis volgens mij. Je vindt die strandbal in een leeg zwembad. Zodra je hem gevonden hebt loop je er gewoon tegenaan, zodat je hem omhoog schopt. Vervolgens moet je proberen hem hoog te houden met je hoofd. Maar het is niet bepaald makkelijk, mij is het maar vier keer achter elkaar gelukt.

En zodra je dat gedaan zie je in je stats: 'Keepie Uppie Beachball' ofzo.. BTW niet vereist om 100% te halen.

Succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wéér een nieuwe vraag.

Als je die ene missie van Avery Carrington hebt gedaan, Two Big Hit, dan zou er ergens bij een kledingwinkel de 'Havana Outfit' of in ieder geval gangsterkleding zijn. Alleen ik zou absoluut niet weten waar die kledingwinkel is! :? Weet iemand misschien wél waar die winkel is?

Je zou me er erg mee helpen! ;)

B.V.D.

Link to comment
Delen op andere websites

Okee bedankt!

Maar ik kwam dus in die winkel, je kunt er alleen rechtdoor in lopen, als je naar de zijkant wilt kan je dat niet omdat er een onzichtbare muur zit! En het allervreemdste is dat die kledingicoon in de zijkant van die winkel ligt waar je dus niet kunt komen! Hoe los ik dit nu weer op? Weet iemand dit? Want ik moet en zal die Havana outfit aanhebben!

Link to comment
Delen op andere websites

Okee bedankt!

Maar ik kwam dus in die winkel, je kunt er alleen rechtdoor in lopen, als je naar de zijkant wilt kan je dat niet omdat er een onzichtbare muur zit! En het allervreemdste is dat die kledingicoon in de zijkant van die winkel ligt waar je dus niet kunt komen! Hoe los ik dit nu weer op? Weet iemand dit? Want ik moet en zal die Havana outfit aanhebben!

Ja je moet met een motor de winkel inrijden en als je geluk hebt kun je dan de Havana-Outfit pakken.

Het klopt idd dat dit normaal niet mogelijk is.

Maar op Google is vast wel een patch te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een soort hard drugs(en als je hard drugs in neemt schaad dat ook je gezondheid)!

:? wat probeer je daar mee te zeggen?

en om ontopic te blijven, er zijn patches te downloaden waarmee je de 'havana-outfit bug' kunt fixen. ook had ik er geen last van toen ik de taal voor de gein een keer op Duits zette. op de pc werkte dit iig.

Link to comment
Delen op andere websites

die pil is een beetje drugs,maar er loopt niets fout afé ja loopt..dat zou ik niet zeggen :puh:

vice :cya:

en die bal,weet ik niet alle plekken maar het zit meestal in een zwembad

vice :cya:

Dat is een soort hard drugs(en als je hard drugs in neemt schaad dat ook je gezondheid)!

Er zijn nog steeds mensen die antwoord geven op mijn allereerste vraag, wat die pil nou eigenlijk precies is. Aardig, maar ik weet het nu al. Dus je hoeft daarvoor niet meer te posten.

Maar even weer terug op dít onderwerp:

Wel vreemd die bug, maarja, ik heb GTA:VC op de PS2, dus mods en dergelijke werken dus ook niet.

Nouja, ik zal er maar mee moeten leven dat die Havana Outfit bijna niet te krijgen valt... of het spel overnieuw spelen en die 2 missies voor de missie 'Two Big Hit' doen zoals Baffie al zei ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Van Mercedes, Lance Vance, Avery Carrington, Ken Rosenberg, en Sonny Forelli zijn wél tekeningen gemaakt.

Die meid met die roze bikini is gewoon een hoer om de boel wat op te leuken, ze is ook een beetje "het model"van Vice City geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb wéér een nieuwe vraag.

Het spijt me dat ik dit topic bump, maar ik vind het een beetje onnodig om voor deze vraag een heel nieuw topic te maken. ;)

Kijk, achterop het hoesje van GTA: Vice City staat er dit:

Welcome to the 1980's.

Welcome to Vice City, a huge urban sprawl stretching from the beach to the swamps and the glitz to the ghetto, a town brimming with delights and degradation.

Mijn vraag is dus nu, bij het stukje tekst "stretching from the beach to the swamps" staat er dus dat er een moerras in Vice City is. Waarschijnlijk zijn daar wel gebouwen ofzo overheen gebouwd, maar ik vroeg me toch even af waar dan nu precies die moerrassen moeten liggen! Ik zelf zal denken The Leaf Links Golf Course ofzo, maar zeker weet ik het niet. Weten jullie het misschien? :?;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...