MegaPilot Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2014 Ja, Dani's viering was wel geniaal, ja. Er moet wel eens iets gebeuren aan die arbitrage zeg, wat een hoopje ellende. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2014 Gelukkig wint Barça alsnog die twee wedstrijden, anders zat ik hier ook wel te zeiken om die arbitrage. Maar dit is niet best, nee.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2014 Wat was Hazard goed zeg... Galatasaray ging verdiend de boot in, ze werden 90 minuten overklast. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2014 Ik vraag me wel af waarom ze Chelsea - Gala wel uitzenden en Real Madrid niet. Ik wou die confrontaties zien tussen Real en Schalke maar ze gaven het nergens uit Vandaag dan maar naar Man United kijken. Hopelijk draaien ze de situatie nog om Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2014 Vandaag dan maar naar Man United kijken. Hopelijk draaien ze de situatie nog om Onverdiend gaan ze doorgaan, Olympiakos verdiende op z'n minst 1 goaltje. En dat ene goaltje maakt op dit moment de kwalificatie uit.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2014 (bewerkt) Vandaag dan maar naar Man United kijken. Hopelijk draaien ze de situatie nog om Onverdiend gaan ze doorgaan, Olympiakos verdiende op z'n minst 1 goaltje. En dat ene goaltje maakt op dit moment de kwalificatie uit.. Haha! Ik ben helemaal blij nu. Kom op Kuipers, fluit af! HOPPPAAAA ! Bewerkt: 19 maart 2014 door TekaLoca Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 *Alweer een dubbelpost, echt sorry * Er is geloot! Barça speelt tegen Atletico, Manchester United tegen Bayern Munchen, PSG tegen Chelsea en Dortmund tegen Real Madrid. Alleen maar toppers, as expected. Ik voorspel wel dat Barça, Real, Bayern en PSG doorgaan. Dat wordt smullen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 *Alweer een dubbelpost, echt sorry * Er is geloot! Barça speelt tegen Atletico, Manchester United tegen Bayern Munchen, PSG tegen Chelsea en Dortmund tegen Real Madrid. Alleen maar toppers, as expected. Ik voorspel wel dat Barça, Real, Bayern en PSG doorgaan. Dat wordt smullen! Echt topwedstrijden inderdaad, zelf denk ik dat Chelsea doorgaat ten koste van PSG mits ze een goede dag hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 Alle wedstrijden liggen wel open vind ik. Ik hoop gewoon dat die 4 doorgaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 Om even naar de EL te gaan: Wanneer komt daar de volgende loting van? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 Dat moet ook vandaag zijn, lijkt me. Ik zal het even nakijken via m'n mobiel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 De loting van Europa League is om 13.00 uur als ik het goed heb. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 De loting van Europa League is om 13.00 uur als ik het goed heb. Hmmm ik hoop dat AZ een makkelijke tegenstander krijgt, alleen in deze fase van de EL is geen enkele tegenstander makkelijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 De loting van Europa League is om 13.00 uur als ik het goed heb. Inderdaad, zie het net @Alaska: Nee, ook hier blijven alleen maar toppers over. Nja, subtop dan, behalve Juventus Ook dit wordt nog wel tof! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2014 Bayern en Real zullen sowieso doorgaan, de andere 2 zullen volgens mij wel het kijken waard zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts