End Of The Riot Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Dat is zo, inderdaad. Het wordt ieder geval een mooie pot. Barcelona speelde trouwens ook prachtig tegen Arsenal, en dan vooral de eerste helft. Zonde dat ze het hadden weggegeven, maar ik zie Barcelona wel door gaan. Die andere wedstrijden heb ik niet echt gevolgd. Barcelona moet het alleen nu thuis afmaken. Moet lukken; ook zonder Puyol en Piqué.
Jesperkaj Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 En Arsenal mist ook een speler. Twee van de vorige basiself: Fabregas en Gallas.
End Of The Riot Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Inter heeft echt zwak gespeeld tegen Moskva. Inter speelde won thuis met 1-0 wat toch veel beter zou moeten. Moskva is misschien wel redelijk sterk, maar toch hadden ze beter moeten doen.
Flokkert Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Ik denk dat Ajax de voorrondes niet overleefd, Ze hebben lang geen CL gespeeld. Ze moeten denk ik weer aan het niveau wennen. Bewerkt: 4 mei 2010 door folkerthoog
Dieko Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 1-0 tot nu toe voor Inter-Bayern finale Champions league Ik ben zelf voor Bayern Munchen
Dutchy3010 Geplaatst: 22 mei 2010 Rapport Geplaatst: 22 mei 2010 Jammer, Bayern heeft verloren. Had het zelf ook wel leuk gevonden als van Gaal de triple had. Zoveel beter vond ik Inter trouwens niet (ze hadden echt niet veel meer kansen of zo), en ben benieuwd hoe de wedstrijd verlopen was als de scheids die penalty wél had gezien. Maar ja, dat is altijd makkelijk praten na afloop. Inter was weer zoals altijd, indammen van de gevaarlijkste spelers, en dan één goede aanval afmaken en gaan verdedigen. Het was zo vaak dat iedereen op eigen helft liep... Dat vond ik wat minder. Maar dat is eigenlijk ook wel logisch. Fantastisch om te zien hoe Sneijder en Robben hun elftallen geleid hebben naar en in het stadion van de club waar ze vorig jaar konden vertrekken. Ik kijk dan ook vol goede moed uit naar het wk . Feit blijft dat Nederland met dezelfde problemen kampt als wat Bayern München heeft: sterke voorhoede, maar zwakke verdediging. Of Inter het verdiende vandaag? Het afmaken van kansen is ook een kwaliteit, en die miste Bayern vandaag en Inter niet. Op die grond verdiende Inter het sowieso al.
Jimmiefitz Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Jammer, Bayern heeft verloren. Had het zelf ook wel leuk gevonden als van Gaal de triple had. Zoveel beter vond ik Inter trouwens niet (ze hadden echt niet veel meer kansen of zo), en ben benieuwd hoe de wedstrijd verlopen was als de scheids die penalty wél had gezien. Maar ja, dat is altijd makkelijk praten na afloop. Inter was weer zoals altijd, indammen van de gevaarlijkste spelers, en dan één goede aanval afmaken en gaan verdedigen. Het was zo vaak dat iedereen op eigen helft liep... Dat vond ik wat minder. Maar dat is eigenlijk ook wel logisch. Fantastisch om te zien hoe Sneijder en Robben hun elftallen geleid hebben naar en in het stadion van de club waar ze vorig jaar konden vertrekken. Ik kijk dan ook vol goede moed uit naar het wk . Feit blijft dat Nederland met dezelfde problemen kampt als wat Bayern München heeft: sterke voorhoede, maar zwakke verdediging. Of Inter het verdiende vandaag? Het afmaken van kansen is ook een kwaliteit, en die miste Bayern vandaag en Inter niet. Op die grond verdiende Inter het sowieso al. Inter was wel beter, alleen Robben kon soms nog een schot lossen. Die verdediging van van Inter is ijzersterk. De keeper schiet uit en Milito maakt een prachtige actie en doelpunt. Maar je hebt ook wel weer gelijk, want Bayern had ongeveer 70% balbezit.
Visser23 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb liever Inter die de CL wint, ik heb een hekel aan Bayern namelijk (Komt door Van Gaal). Daarnaast is het ook wel knap hoe ver Van Gaal is gekomen. Eigenlijk allemaal door Robben, die de winnende maakte in de voorrondes. Anders lagen ze er daar al uit.
MostWantedKid Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb liever Inter die de CL wint, ik heb een hekel aan Bayern namelijk (Komt door Van Gaal). Daarnaast is het ook wel knap hoe ver Van Gaal is gekomen. Eigenlijk allemaal door Robben, die de winnende maakte in de voorrondes. Anders lagen ze er daar al uit. Zo heb ik het ook, Inter heeft verdiend gewonnen. Heb ook een hekel aan van Gaal en het succes is inderdaad van een groot deel afgekomen van Robben.
Dutchy3010 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb liever Inter die de CL wint, ik heb een hekel aan Bayern namelijk (Komt door Van Gaal). Daarnaast is het ook wel knap hoe ver Van Gaal is gekomen. Eigenlijk allemaal door Robben, die de winnende maakte in de voorrondes. Anders lagen ze er daar al uit. Nee, bij Inter ging het makkelijk in de CL voorrondes, dat scheelt.. Daarnaast hadden ze niet door mogen gaan, aangezien de 2-0 van Barcelona ten onrechte werd afgekeurd. Overigens heeft Robben niet de winnende geschoten in de voorrondes, maar de 3-2 tegen Manchester United. @ jimmiefitz: ik vond niet dat Inter veel beter was. Ze hadden 3 kansen, waarvan ze er 2 scoorden. Bayern had minstens zoveel kansen. Ik houd niet van Inter; zo'n verdedigende club. Vind het veel leuker om een aanvallend team te zien. Ze hebben beiden heel veel geluk gehad met het komen in de finale, beiden zijn niet de "beste clubs" van europa. Ondanks alles vind ik wel dat Inter terecht heeft gewonnen. Zoals ik vaker zeg: hoe bepaal je of iemand terecht wint of niet? Een club heeft 100 kansen en 90% balbezit. Is het dan beter, als ze nog verliezen? Nee, dan kunnen ze 1) niet het net vinden en 2) kunnen ze het balbezit niet uitbuiten. Als de tegenstander met 10% balbezit en 1 kans het netje vindt, is dat hun kwaliteit. In mijn ogen zijn er weinig onverdiend winnaar, tenzij ze erg geholpen zijn door de scheids (of een andere externe factor). Of Bayern nu gewonnen had of niet, ik had liever gehad dat die penalty gegeven was. Dan was het een échte wedstrijd geworden! Dan had Inter moeten aanvallen, en had ook Bayern willen aanvallen omdat die zo'n slechte verdediging hebben. Dat was pas leuk geweest. Na de 1-0 gaat Inter met 9 veldspelers rondom het strafschopgebied hangen en dat kwam het spel niet ten goede. Ik heb niets tegen van Gaal, vind het een geweldige persoonlijkheid, heel wat beter dan de zoutzakken die we overal in Nederland hebben. Je kunt wel zeggen van niet, maar dat is wel zo. Het probleem wat ik met Bayern heb, is hun gedragingen in het verleden. Maar, na deze wedstrijd, heb ik weer volle moed voor het WK, zoals ik al zei. Als je ziet hoe bepalend zowel Sneijder als Robben zijn. Zolang ze elkaar maar niet in de weg gaan lopen omdat ze beiden de held van het WK willen worden... Alleen vond ik van Bommel heel erg tegenvallen, jullie niet?
MegaPilot Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Inter is gewonnen tegen Barcelona omdat de Barcelona-spelers 2 dagen in de bus hadden gezeten door die aswolk. Doe nou ff serieus, er zijn mensen die na 1 dag in de bus zitten al geradbraakt zijn, stel je het dan eens voor dat je 2 dagen in een bus hebt gezeten en je dan op een voetbalveld alles moet geven? Ik spreek van een schande. Inter is btw de grootste schijtploeg die er bestaat, als je het moet hebben van geluk en veel verdedigen..Pff..
Dutchy3010 Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Maar verdedigen is óók een kwaliteit, MP. Dat hoort eveneens bij het spelletje.
MegaPilot Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Maar verdedigen is óók een kwaliteit, MP. Dat hoort eveneens bij het spelletje. Het is iig geen mooi voetbal.
End Of The Riot Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Bij voetbal gaat het niet om hoe je speelt, maar om het resultaat. Denk je dat het Inter wat uitmaakt dat er mensen zijn die zeggen dat hun spel niet mooi is? Je kan zeggen wat je wilt, maar het komt er toch op neer da Inter de trofee heeft en bayern niet.
Recommended Posts