Jimmiefitz Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Kan in de recente CL seizoenen alleen de 1-7 van Lyon bij Zagreb en de 7-1 van Barca tegen Bayer Leverkusen herinneren.
NandroDavids Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Kan in de recente CL seizoenen alleen de 1-7 van Lyon bij Zagreb en de 7-1 van Barca tegen Bayer Leverkusen herinneren. Manchester United - AS Roma had een paar jaar geleden ook diezelfde uitslag.
Jimmiefitz Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 En Bayern-Basel ook 7-0 vorig jaar volgens mij.
Jimmiefitz Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Blijken er dus veel meer te zijn.
TekaLoca Geplaatst: 8 november 2012 Rapport Geplaatst: 8 november 2012 Denk ook dat Real met een grote score had gewonnen vorig jaar.. Zo even checken
Guardian1980 Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Ook in voorrondes worden nog wel eens bizarre scores behaald, maar dat komt vaak ook omdat er daar ploegen tegen elkaar spelen met een zeer groot kwaliteitsverschil. Zo was er vorig jaar HJK Helsinki-Bangor City FC 10-0
Guardian1980 Geplaatst: 6 december 2012 Rapport Geplaatst: 6 december 2012 [table=header]Poulewinnaars|nummers 2 Paris Saint-Germain|Porto Schalke 04|Arsenal Málaga|AC Milan Borussia Dortmund|Real Madrid Juventus|Shaktar Donetsk Bayern Munchen|Valencia Barcelona|Celtic Manchester United|Galatasaray[/table] De nummers 1 zullen loten tegen een nummer 2. Wat ik toch wel het meest verrassende vind ik toch wel de uitschakeling van Chelsea; bleek de eerste keer te zijn dat de titelverdediger uitgeschakeld is in de poulefase.
commando Geplaatst: 6 december 2012 Rapport Geplaatst: 6 december 2012 (bewerkt) Inderdaad verrassend van Chelsea. Wel jammer, ik hield wel van het ( total defence ) spel dat ze vorig jaar speelden vooral de finale was een topmatch, 2 top in de verdediging, en op de counters. mooi spel... maar goed dat is mijn mening. Menig voetbalfan houd van het gepingel van barcalona of madrid, dat heeft ook zo z'n charmes natuurlijk, maar goed in mijn optiek maakt een sterke verdediging veel goed ( ben niet voor niets keeper, dan gaat er niets boven een goede verdediging ) Bewerkt: 6 december 2012 door commando
Venzio Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Geplaatst: 7 december 2012 Inderdaad verrassend van Chelsea. Wel jammer, ik hield wel van het ( total defence ) spel dat ze vorig jaar speelden vooral de finale was een topmatch, 2 top in de verdediging, en op de counters. mooi spel... maar goed dat is mijn mening. Menig voetbalfan houd van het gepingel van barcalona of madrid, dat heeft ook zo z'n charmes natuurlijk, maar goed in mijn optiek maakt een sterke verdediging veel goed ( ben niet voor niets keeper, dan gaat er niets boven een goede verdediging ) Dan is het begrijpelijk, maar als Barça liefhebber werd ik erg flink pissed door om te zien dat iemand met dit soort spel, (wat in mijn mening niet goed is) gewoon de CL kan winnen. Het is bijna geen voetbal meer maar gewoon een formatie van 9-0-1. Door geen aantrekkelijk voetbal voor de kijker te spelen verdien je het in mijn mening toch echt niet. Kon om deze toch wel erg lachen:
Dutchy3010 Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Geplaatst: 7 december 2012 Door geen aantrekkelijk voetbal voor de kijker te spelen verdien je het in mijn mening toch echt niet. Dat vind ik echt een belachelijk standpunt... Dan moeten ze de regels aanpassen dat je minimaal 2 mensen ten allen tijde op de helft van de tegenstanders heb. Verschillende manieren van voetbal, betekent toch dat ze voor hen zo goed mogelijke strategie gebruiken? Is dat zo raar? Een team die extreem goed is in aanvallen, gaat aanvallen. Iemand die fantastisch kan counteren, gaat verdedigen. Zo simpel is het. Maakt in mijn ogen niet meer of minder verdiend. Al kijk ik zelf ook liever naar Barcelona dan naar Chelsea, maar wat je het liefste ziet doet in deze discussie niet ter zake.
commando Geplaatst: 7 december 2012 Rapport Geplaatst: 7 december 2012 Inderdaad verrassend van Chelsea. Wel jammer, ik hield wel van het ( total defence ) spel dat ze vorig jaar speelden vooral de finale was een topmatch, 2 top in de verdediging, en op de counters. mooi spel... maar goed dat is mijn mening. Menig voetbalfan houd van het gepingel van barcalona of madrid, dat heeft ook zo z'n charmes natuurlijk, maar goed in mijn optiek maakt een sterke verdediging veel goed ( ben niet voor niets keeper, dan gaat er niets boven een goede verdediging ) *plaatje* Haha, dat is ook de bedoeling van verdediging eh... Daarbij vind ik juist die counter-tactiek wel wat hebben. Onder druk kunnen functioneren, om vervolgens in een uithaal door het inmiddels niet meer goed oplettende andere front te glippen
xoex23 Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Maar, als ze weer Heel defensief gaan spelen, zullen ze denk ik door de meeste huishoudens worden geskipt op de tv. Ik ook ga echt niet naar een total defense wedstrijd kijken, omdat ik het simpel weg te saai vindt.
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Maar, als ze weer Heel defensief gaan spelen, zullen ze denk ik door de meeste huishoudens worden geskipt op de tv. Ik ook ga echt niet naar een total defense wedstrijd kijken, omdat ik het simpel weg te saai vindt. Het word een stuk aantrekkelijker als je zelf vaak aan tactieken werkt betreft de verdediging (of zelf een echte verdediger bent ) Ik heb ook gewoon helemaal niets met dat doel als ik voetbal, behalve het te verdedigen
xoex23 Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 En dat heb ik dus niet, ik wil graag aantrekkelijk aanvallend voetbal zien, en dat kan Chelsea me op die manier niet bieden. Ook voetbal ik zelf niet, laat staan dat ik kan verdedigen, want ik ben een typische rechter vleugelspits.
Recommended Posts