Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 MP, je reactie had ik van tevoren al verwacht; je bent een echte Barcelona-fanboy. De uitslag gaat de wereld over, zelfs hier in Australië komt het over het nieuws. Had het geenszins verwacht, maar ben er wel super blij mee.
NandroDavids Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Je kunt klagen wat je wilt over die tweede helft, maar dat was nu eenmaal de 'beste' manier om de overwinning over de streep te trekken. MegaPilot, je bent echt niet de enige die van mooi voetbal houdt, maar het resultaat is ook niet onbelangrijk in sport...
TekaLoca Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Laatste kans vanavond voor Anderlecht, maar zelfs als ze winnen zijn ze nog helemaal afhankelijk van het resultaat in PSG - Olympiakos. Ik denk dat het over is voor ons maar je weet natuurlijk nooit
MegaPilot Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Laatste kans vanavond voor Anderlecht, maar zelfs als ze winnen zijn ze nog helemaal afhankelijk van het resultaat in PSG - Olympiakos. Ik denk dat het over is voor ons maar je weet natuurlijk nooit Anderlecht zal wel verliezen, ik heb er in ieder geval allang geen hoop meer in.
TekaLoca Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Ik hoop wel dat we iets moois te zien krijgen. Het is lang geleden dat ik nog echt stress gevoeld heb tijdens een voetbalwedstrijd, dat zal vandaag wel weer gebeuren denk ik
MegaPilot Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Lig toch liever uit de EL/CL dan erin met anti-voetbal. Zonder Suarez en met een matige Mitrovic zijn we in mijn ogen al verloren op voorhand. Ik ben trouwens een Anderlechtsupporter.
TekaLoca Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Hoop op dit vanavond, zodat Mitro niet verdrinkt alleen vanvoor.. : Proto - Vanden Borre, Kouyate, Mbemba, Deschacht - Gillet, Milivojevic - Praet, Vargas - Mitrovic, Cyriac. Hier moeten ze wat mee forceren..
Venzio Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 En weer is Robben belangrijk: Scoort de 0-1 voor Bayern tegen CSKA, bloedvorm..
xCrazyShotgun Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Het was een leuke wedstrijd, ik vond de eerste helft veel spannender dan de tweede helft maar goed, ik benieuwd naar de wedstrijden vanavond!!
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 En weer is Robben belangrijk: Scoort de 0-1 voor Bayern tegen CSKA, bloedvorm.. Ik vind Robben gewoon echt een speler waar ik graag naar kijk. Wanneer hij de bal in handen heeft maakt hij soms zulke mooie acties richting het doel. Toegegeven, soms gaat die wel wat voor zichzelf maar vaak pakt dat wel enigzins goed uit.
TekaLoca Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 De bal in handen? We hebben het over voetbal hier, Kenny-P! Hihi Anderlecht op voorsprong!
MegaPilot Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 Anderlecht op een diefje, maar ook die doelpunten tellen. Ben eens benieuwd..
TekaLoca Geplaatst: 27 november 2013 Rapport Geplaatst: 27 november 2013 (bewerkt) Gaan rusten op 1-1. Gelijkmaker door Matic uit buitenspel. Achja.. Wedstrijd over, 2-3 verlies voor Anderlecht. Ik maak geen woorden meer vuil aan die wedstrijd, I'm so done.. Beter mikken ze volgend seizoen op de Europa League, daar kunnen ze wel wat punten rapen in de groepsfases. Man man man.. Bewerkt: 27 november 2013 door TekaLoca
Dutchy3010 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Beter mikken ze volgend seizoen op de Europa League, daar kunnen ze wel wat punten rapen in de groepsfases. Man man man.. Geen goede instelling. Als een club wilt groeien, is deelname CL bijna een voorwaarde; erg lucratief en je trekt betere spelers aan (veel goede spelers hebben de eis/wens om CL te spelen).
TekaLoca Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Persoonlijk heb ik liever dat mijn favoriete club in een competitie speelt waar ze tenminste wat GOEDS kunnen tonen. Voor Anderlecht wil het gewoon niet lukken in de CL en boeken ze geen resultaten. Het bestuur vindt het top aangezien je een paar miljoenen krijgt bij plaatsing voor de CL, maar de supporters van Anderlecht (ik toch..) zien liever hun ploeg wél resultaten halen. Dat lukte 2 jaar geleden perfect in de Europa League waar ze 18/18 hadden in de groepsfases. Toen speelden ze ook (imo) prachtig voetbal. Kan me nog herinneren dat we dat seizoen 2 keer zijn gaan kijken. De 5-3 tegen Lokomotiv Moskou, dat echt gewoon puur genot was om naar te kijken, en tegen AZ Alkmaar thuis, waar we helaas verloren hebben na een mindere match.
Recommended Posts