Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had dit idee: In de jaren 30 (de tommygun-era) waren er veel maffioso die meer vuurkracht wilden. De tommygun had namelijk niet genoeg kracht, de browning automatic rifle (oftewel de BAR) wel. Het onhandige was de lange loop, daarom zaagden ze deze eraf. Er waren nog wat nadelen, hij had maar 20 patronen in één magazijn en liep snel vast.

Hier de foto:

309r7l2.jpg

Patronen: 20 in één magazijn

Kaliber: 7.62x63mm

Vuursnelheid: 300–650 patronen/min

Mondingsnelheid: 805 m/s (Dit is de snelheid waarmee de kogel de loop verlaat, de lengte van de loopheeft er soms mee te maken).

Gewicht (ongeladen): 7.2–8.8 kg (Met de hele loop, dit is best zwaar).

Overige: Liep snel vast omdat de kogels er niet snel genoeg uit het geweer werden gegooid, daarom waren de meeste soldaten niet echt blij met dit geweer, en je moest vaak herladen vanwege de hoge vuursnelheid en weinig patronen per magazijn.

Volgende Idee:

De Skorpion, een snel machinepistool uit de koude oorlog, de maffia gebruikt hem vaak.

Hitmans uit het oostblok zijn er dol op vanwege de hoge vuursnelheid, en hij is licht en klein.

Misschien kan deze de uzi vervangen.

Hier het plaatje:

5koncx.jpg

Patronen: 10 tot 20 patronen in een krom magazijn.

Kaliber: .32 ACP

Vuursnelheid: 850 rounds/min

Mondingsnelheid: 320 m/s

Gewicht (ongeladen): 1.30 kg

Overige: Erg geliefd bij hitmans (vooral uit het oostblok, dit zijn de grote concurrenten van de italiaanse/siciliaanse maffia) vanwege de grootte, hij is licht en handig op te bergen.

En nog een:

De glock 17, een keramisch pistool erg handig in close combat gevechten. Weinig extra informatie.

Hier een plaatje:

1180qi9.jpg

Patronen: 17

Kaliber: 9x19mm

Vuursnelheid: uhhm hoe snel kan je de trekker overhalen en herladen :D ?

Mondingsnelheid: Onbekend.

Gewicht (ongeladen): 625 gram

Overige: Sommige versies van de glock kunnen semi & vol-automatisch schieten.

Nog een:

DE walther ppk, beroemd door de serie van Ian flemming oftewel James bond. Een nogal oud pistool, teminste het ontwerp. Er is niet heel veel informatie over.

Hier een plaatje:

25i3vcz.jpg

Patronen: 7 in enen box magazijn.

Kaliber: 9mm x 19mm (ook wel 9mm parabellum genoemd).

Vuursnelheid: 16 kogels per minuut, ligt erg aan je ervaring, handig toe te passen met gangster/hitman skill enz.

Mondingsnelheid: 300 mtr/s

Gewicht (ongeladen): 0.54 kg

Effectief bereik: 35 meter

Overige: heel veel hangt af van je ervaring met het wapen, het lijkt mij een interresant wapen voor in deze TC.

Bewerkt: door >$bram$<
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag:

Zullen de personages uit Mafia Stories ook een eigen unieke stem krijgen?

Of is er alleen maar ondertiteling?

Van Johannes47

Jazeker, wij gaan de missies helemaal inspreken met onze eigen stemmen :D

Greetz :sigaar:

Jullie hebben toch geen piepstemmen? En wel een goede microfoon neem ik aan, want anders word het eng.. Als je CJ met zo'n piepstem hoort praten!

>>> Door Wazuup: Jij bent echt wel een grapjas.<<<

En hebben de auto's schade modellen?

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

niet lullig bedoeld ofzo, maar jou post is best nutteloos.

Natuurlijk zijn wij allang over onze piepstem heen gegroeit, en ja autos hebben schade modellen, logisch toch

m.v.g.

Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, Tim ^_^

ik heb ook weer een update voor mijn car pack,

site: GTA MS cars update

sorry, maar ik heb niet veel kunnen doen omdat ik toetsweek had , maar nu heb ik vakantie en kan ik weer flink gaan zoeken

als iemand problemen of iets dergelijks heeft, stuur me ff een bericht

________________________________________________________________________

Trouwens, ik heb mischien wel een mooie FBI wagen (een renault 11 :bonk: ) maar op discovery channel is reclame van de film of serie: Corleone, en daar gebruiken ze precies dezelfde wagens, dus.

ff een picture:

neeqs0.jpg

Sirene download:

http://rapidshare.com/files/255764890/soun...irene_.wav.html

ok, mischien klinkt ie hier niet goed, maar als je um in GTA hebt

hoe moet je hem installeren?

download Alci's SAAT, daar staan in die rar guifronten ofzo, klik die aan, selecteer je GTA SA directory, open GENRL ofzoiets, dan ga naar bank 68 en dan sound 11, dan staat daar boven ergens replace, vervang je bestand, opslaan en dan heb je hem in GTA!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wapens, peds, voertuigen by Roberto

Beste mensen,

op gtaforums.com zijn er ook wat leden van ons actief, een lid die actief is voor Mafia Stories is Roberto. Eerst dacht ik dat roberto ook de moed had opgegeven, maar hij was schijnbaar bezig met een heel pakket van wapens, peds, en voertuigen voor Mafia Stories.

In de volgende release zal dit pakketen in MS zelf inbegrepen zijn, Maar ik kan nog neit zeggen wanneer we die tweede release zien.

in ieder geval hier een screen:

mafiastoriesworks.jpg

greetz. Tim

Oewh, zou ik de TXD en de DFF files van die auto's mogen? :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

SWYV, ik vindt je Rhino met 3 wielen een beetje raar, omdat een tank in mijn ogen altijd rupsbanden heeft.

Enne, ik zou graag de Ford Mustang GT willen hebben in SA, zou iemand die kunnen converten? :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...