Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

tis een hele lange tijd geleden dat ik voor het laatst wat van mijzelf heb laten horen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu niet echt de tijd heb om aan MS te werken. Daarom vraag ik jullie of jullie de mod zo veel mogelijk verder willen voorzetten. ALs ik even pauze neem.

In ieder geval heb ik wat updates van CDC, maar dit is ook niet veel. In ieder geval moeten de models op zijn minst nog geprelight worden. Is er hier iemand dit dit van mij over wil nemen.

Ik ben bang dat het einde onderhand zal naderen. Ik weet verderest ook niet hoever martyceha is met zijn eiland. En of hij zo ver is dat hij zijn models ingame kan plaatsen. Ik zal het erg op prijs stellen als er al een beta release kan worden gemaakt van een bepaald eiland, op zijn minst mijn eiland. Of iemand anders zijn eiland als het die status al heeft kunnen bereiken.

Ik heb thuis geen internet, dus ben erg onactief. Met vriendelijke groet Tim. Ik hoop dat jullie het project kunnen voortzetten.

Ik vertrek niet definitief, maar geef toe dat het mij niet gaat lukken, om actief te blijven.

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Beste,

OP dit moment heb ik echt geen tijd meer om aan MS te werken. Toch wil ik het voortzetten in hoeverre dit uitkomt. Ik zal in ieder geval niet meer actief kunnen zijn, heb geen internet, dus kan niks uploaden e.d.

netzoals GLD lijkt het erop dat MS eventueel ook gaat stoppen. Ik heb het gevoel dat niemand meer tijd heeft. Misschien zijn er wat actieve mensen in de carnavals vakantie. In ieder geval wil ik hun vragen om mijn proces voort te zetten. Stuur aub een PB (dit bericht is aan de leden van MS)

greetz. Tim

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ziet er echt geweldig uit Tim! Overigens mijn diepe respect voor het in stand houden van Mafia Stories, in je eentje een TC runnen lijkt me niet niks. Ik hoop dan ook dat je het doorzettingsvermogen hebt om dit af te maken, al is het maar één eiland of iets dergelijks.

Ga je het binnenkort nog proberen in-game te zetten, of bewaar je dat voor een later stadium?

De sky-line met op de achtergrond dat berggebied is echt tof gedaan, heerlijk inspirerend :D

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Op dit moment heb ik CDC af, alleen zit ik constant te suffen met het toevoegen van details. Details heb ik achterwege gelaten, tijdens het modelleer proces. Nu moet ik die details juist toevoegen, wat eigenlijk best wel een kut klusje is.

onder andere moet ik nog textures toevoegen voor de ramen en dit is een massaproductie klusje.

Het meest vervelende vind ik nog wel dat ik nu stoeprandjes moet toevoegen, zodat het seamless is met de rest van CDC.

maargoed ik probeer door te zetten.

Bewerkt: door Tim

Er zijn weer wat screens. Helaas heb ik tegenwoordig het probleem dat radiosity niet echt mooi op de gebouwen word toegepast, ookal heb ik kast shadows aangevinkt bij mijn omni. Iig lukt het mij nog niet om alles zo mooi te krijgen als paroxum heeft gedaan bij gostown op gtaforums.com

Maar wat betreft de screens: Ik heb besloten dat ik MS toch wat moderner wil laten lijken, iig met mooiere, zomerse lichteffecten. Geeft een beetje zo'n vice city sfeertje, en dat is absoluut mafia. Want Gewoon Mafia stijl vind ik nu toch veel te liberty city achtig, en ik heb onderhand genoeg van die stinkstad. :puh:

show1

show2

show3

show4

show5

show6

show7'

show8'

show9

show10

show11

show12

In ieder geval een hoop shotjes. Ik kon helaas niks anders als links doen, want imageshack word voortaan niet meer ondersteunt door gtaforum.nl, of het is andersom.

proost!! :eten::tu:

Geplaatst:

Ik vind het er echt heerlijk uitzien Tim. De stad geeft echt zo'n gevoel van een plek die erom vraagt ontdekt te worden. Echt top! Tevens is de stad ook harstikke groot, gewoon al bijna compleet voor een eerste beta fase lijkt me.

Misschien had je aan het volgende zelf al gedacht, maar ik zeg het toch nog even. Je stad mist nog de menselijke touché, prullenbakken, bankjes, en zoals je zelf al aangeeft de vegetatie. Ook wat reclameborden en eigen merken kunnen een fantastische aanvulling worden.

Ik kan niet wachten om hier meer van te gaan zien, dus hou vol! :tu:

@Admins: Gezien dit sub-forum echt helemaal niet in de belangstelling staat, is het misschien niet leuk om eens wat frontpage nieuws te posten over de gaande projecten. Deze screens tonen veel progressie en ik denk dat veel mensen ze dan ook graag willen zien, wat nu niet gebeurt omdat dit gedeelte in vergetelheid is geraakt...

Geplaatst:

Hey, thnx voor jou reactie. Inderdaad heb ik dat al heel vaak gehoort, dat het geen menselijke touch heeft. Maar dit zal ook gebeuren pas ingame met behulp van generics. Helaas ben ik mijn ingame bestanden (de IMG, IPL, IDE) kwijgeraakt. En zou dus nu alles opnieuw moeten exporteren. Mss kan ik nog mijn generics recoveren, ik had ze ergens nog op internet geupload, hier in het download topic.

Wat betreft de grote, CDC is zelf erg klein. Alleen lijkt het groot. CDC is niet groter als 5 blokken van LOS SANTOS, ik vind zelf dat daar verandering in moet komen. Maar dan niet meer gebouwen, maar grotere gebouwen. bijvoorbeeld vijf naast mekaar in een blok. ipv maximaal 2

Geplaatst:

Er zijn weer wat screens. Helaas heb ik tegenwoordig het probleem dat radiosity niet echt mooi op de gebouwen word toegepast, ookal heb ik kast shadows aangevinkt bij mijn omni. Iig lukt het mij nog niet om alles zo mooi te krijgen als paroxum heeft gedaan bij gostown op gtaforums.com

Maar wat betreft de screens: Ik heb besloten dat ik MS toch wat moderner wil laten lijken, iig met mooiere, zomerse lichteffecten. Geeft een beetje zo'n vice city sfeertje, en dat is absoluut mafia. Want Gewoon Mafia stijl vind ik nu toch veel te liberty city achtig, en ik heb onderhand genoeg van die stinkstad. :puh:

show1

show2

show3

show4

show5

show6

show7'

show8'

show9

show10

show11

show12

In ieder geval een hoop shotjes. Ik kon helaas niks anders als links doen, want imageshack word voortaan niet meer ondersteunt door gtaforum.nl, of het is andersom.

proost!! :eten::tu:

Volgens mij werkt dit gewoon nog hoor :) je moet wel de direct link als afbeelding toevoegen of de code voor op forums kopiëren en plakken in je bericht ;)

shot18.jpg

shot17.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst:

beste mensen,

onderhand is het zover, mijn stad Citta di corruzione staat compleet in 3ds max. Het enige wat ik nog moet doen is alles ingame zetten. Maar hierin zal erg veel tijd gestoken moeten worden. En ik ben bang, te wijten aan de onactiviteit van ms, dat dit nog een tijdje zal duren.

Ondertussen heb ik al plannen voor nog een eiland erbij, aangezien cdc toch kleiner uitgevallen blijkt te zijn dan ik had verwacht. De grote van CDC is ongeveer 1/5 deel van los santos. Wat ik dus erg weinig vind. Eigenlijk best wel jammer dat er zoveel tijd overheen is gegaan, en dat ik geen verbijsterend eindresultaat heb

Nieuwe screens: CDC is nu 100%

cdcdone6.jpg

cdcdone5.jpg

cdcdone4.jpg

cdcdone3.jpg

cdcdone.jpg

cdcdone2.jpg

cdcdone7.jpg

:cya:

Geplaatst:

in 1 woord: Ge-wel-dig! Dit moet echt ingame komen, daar wil ik kunnen spelen.

Vet man!

He, CDC is nu klaar, jammergenoeg is CDC na verhouding erg klein uitgevallen. Vandaar dat ik bezig ben met het volgende Eiland. Dit keer heet het niet Cittá di Corruzione, maar

La fuga al sole: De vlucht naar de zon.

Dit eiland zal een stuk groter worden, en bestaat voornamelijk uit rijke chique stadswijken. Ik wou La fuga al sole op een mix van Miami en Rio da Janeiro laten lijken. In ieder geval een oort vol zon/zee/strand en discotheken die je naderhand zelf in bezit kunt hebben :sigaar:, netzoals in Scarface.

Hieronder wat screens van Canals Island:

lfaske4.jpg

lfaske3.jpg

lfaske2.jpg

lfaske1.jpg

lfaske5.jpg

Wat CDC betreft, ik moet nog ff kijken hoe ik het ingame zetten aan ga pakken, want ben een aantal files kwijtgeraakt :ch:

:cya:

Geplaatst:

Het ziet er echt helemaal geweldig uit Tim, ik kan niet wachten om te zien hoe het eruitziet met generics erbij. La fuga al sole belooft ook heel goed te worden afgaande op de eerste screenshots, ik zou alleen in plaats van die grauwe textures wat meer pastelkleuren gebruiken. Ik denk dat het dan heel wat vrolijker is en meer aanspreekt op het publiek.

Succes!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...