Arjen Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Gizmo heeft ons vandaag ook gejoined. Als men het GT06 wil joinen moet men altijd een signature maken. Gizmo is met deze signature de winnaar van vandaag geworden: Zal Jorge leuk vinden.. Reageren
Thabit Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik vind het niet leuk dat Gizmo er met mijn sig vandoor gaat, ik heb die sig van Jorge F gemaakt. Hij heeft geen toestemming gevraagd. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik vind het niet leuk dat Gizmo er met mijn sig vandoor gaat, ik heb die sig van Jorge F gemaakt. Hij heeft geen toestemming gevraagd. Die foto die in je sig staat is toch ook niet van jou? En maak er aub niet zo'n probleem van, 't is maar een grapje. Reageren
The Mafia Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Type:Logo Stijl:Strak Grootte:Maximaal 800x600 Afbeelding: Hoeft Niet! Gewoon alleen de Tekst Tekst: N-Design Rand:Hoeft Niet! Kleuren: Oranje & Grijs Render (optioneel):Hoeft Niet! Extra (optioneel):Succes! Zo wel goed Arjen ? Reageren
.Levi. Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Type:LogoStijl:Strak Grootte:Maximaal 800x600 Afbeelding: Hoeft Niet! Gewoon alleen de Tekst Tekst: N-Design Rand:Hoeft Niet! Kleuren: Oranje & Grijs Render (optioneel):Hoeft Niet! Extra (optioneel):Succes! Zo wel goed Arjen ? Stuur Arjen een PB, de kans dat hij het nu ziet is kleiner dan dat hij ziet dat hij een PB heeft gekregen. Je topic titel is ook fout, lees de regels. Logo als eerst, titel beschrijving noem je: Aanvraag - Graphics Team. Ikzelf vind die afbeelding ook een beetje raar, maar goed. Reageren
Arjen Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Je moet verplicht een afbeelding posten. Als wij tekst moeten gaan maken in Oranje en Grijs kan je dat ook doen in Paint. Nu heb ik geen enkel idee wat voor logo je wilt. btw. De reden dat je de topic titel verkeerd doet ligt denk ik aan mij, in de GT06-regels staat dat je verplicht als titel Aanvraag - Graphics Team moet doen. Maar niet als beschrijving. Dat zal even bewerken. Reageren
Ferre Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik heb een vraag over de aanvraag van Blaster27. -Matthijs- wou hem doen, maar Blaster27 had zijn lijstje niet gebruikt. Dus ik heb gepost dat zijn aanvraag fout was. Hij post dan in datzelfde topic, het goede lijstje. Maar dat was niet de bedoeling, dat staat in dat bericht. -Matthijs- had de aanvraag wel gemaakt. Het ging allemaal een beetje langs mekaar heen. Alleen Matthijs was al met de aanvraag bezig, maar de aanvraag was fout. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik heb een vraag over de aanvraag van Blaster27. -Matthijs- wou hem doen, maar Blaster27 had zijn lijstje niet gebruikt. Dus ik heb gepost dat zijn aanvraag fout was. Hij post dan in datzelfde topic, het goede lijstje. Maar dat was niet de bedoeling, dat staat in dat bericht. -Matthijs- had de aanvraag wel gemaakt.Het ging allemaal een beetje langs mekaar heen. Alleen Matthijs was al met de aanvraag bezig, maar de aanvraag was fout. Ja het ging inderdaad een beetje raar. Ik was de regel even vergeten dat je altijd een lijstje moest hebben, en ik dacht dat je voor deze aanvraag niet echt een lijstje kon gebruiken. Maar goed moet er nu een nieuw topic worden geopend, of kunnen we het beter zo laten zo als het nu is. Ik heb wel te horen gekregen dat de aanvrager zeer tevreden is met het resultaat, dus het lijkt me een beetje overbodig een nieuw topic aan te maken. Ik zal de volgende keer beter opletten. Reageren
Ferre Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Mee eens Matthijs. Eerlijk leek het me ook lastig om hiervoor een lijstje te gebruiken. Gebeurt is gebeurt, geen gezeur meer Reageren
Ferre Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Hallo ik had even een opmerking. Als ik het lijstje Voltooid gebruik, en de aanvraag post. Als ik dan een foutje heb gemaakt ga ik me bericht bewerken. Er hoort /center* te staan, maar er staat dan </div>. Iemand een beetje verstand van HTML, want ik weet niet waarom dit is?! *Ik heb de [ ]'s even weggehaald anders kon ik niet posten (foutmelding van BBcodes). Bewerkt: 9 mei 2006 door Ferre Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Arjen??? Als je het lijstje gaat invullen om iets aan te vragen staat er bovenaan 'Type'. Dat kan je toch ook wel scrappen, want het topic titel zegt toch al wat er gemaakt is? Reageren
Ferre Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ook nog een vraag: Is het de bedoeling dat er op voltooide aanvragen gereageerd mag worden? Vaak is het alleen maar een post waarin bedankt staat. Reageren
Arjen Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Het liefst niet! Het liefst wil ik dat dat via PB wordt gedaan, zo kan ik in één oogopslag zien wie die request heeft gedaan. Reageren
Ferre Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Het liefst niet! Het liefst wil ik dat dat via PB wordt gedaan, zo kan ik in één oogopslag zien wie die request heeft gedaan. Ik vind het zelf ook nogal spammerig overkomen. En nadat de aanvraag is voltooid moet hij toch op slot. Reageren
XboxGta Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Wat moet je doen als je je aanvraag al 5 dagen geleden hebt gepost, en als er nog niemand heeft op gereageerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.