Jump to content

GT06 Question & Answer

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat moet je doen als je je aanvraag al 5 dagen geleden hebt gepost, en als er nog niemand heeft op gereageerd :{

Dat is vervelend. Misschien nog even de aandacht trekken met een dubbelpost (maar hier heb je het al gemeld, en al gedaan). Alleen het is nooit zeker dat je aanvraag wordt gedaan.

[ik zal eens even kijken :)]

• 2 weken later...
  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

28

• Ferre

17

• Ruurd31

8

• .Levi.

7

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

@Graphics Team:

Ik wil jullie even mededelen dat er nog wat aanvragen open staan op de vorige pagina's. Er zijn 3 pagina's op dit moment, en op de laatste pagina staat er nog één aanvraag open, en op de 2e pagina ook een aantal. Ik meld dit even zodat die personen niet worden vergeten. Want er worden nu alleen aanvragen gedaan die nieuw binnen komen, terwijl er een aantal personen al een lange tijd wachten met hen aanvraag en over het hoofd worden gezien.

Ik stel dus voor om met die aanvragen te beginnen, en daarna de nieuwe aanvragen te doen. Op die manier heb je dan alles weer op een rijtje staan.

Het gaat hier dus niet om tijdgebrek van jullie zelf, maar de volgorde waarop het team werkt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal er wel even naar kijken. Zelf was ik ook niet op het idee gekomen, omdat die aanvragen toch al een tijdje geleden zijn aangevraagt.

Fout van mij.

>>> Door .Levi.: Oke thanks Arjen. :cya: <<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

Ik heb ook een vraag, aan Big Bear: Zou je wat actiever willen zijn? Dat was mijn vraag. :puh:

Enne, als jullie nog dingen hebben die voor het Team beter zouden zijn, mag dat best gemeld worden.

Geplaatst:
Haal me maar eruit, ik PS niet meer ;)

Je hebt ook geen enkele aanvraag gedaan Big Bear. Erg jammer, maar goed.. Het ga je goed! ;)

Geplaatst:

GELIEVE NIET IN DIT TOPIC POSTEN!

Misschien is het handig om erachter te zetten:

.. MAAR IN DIT TOPIC!!! (Het GT06 Q&A topic)

Het staat al bovenaan het andere topic. Maar misschien is het wel leuk om dat erbij te zetten. Omdat je het misschien over het hoofd ziet, of daarna nog een vraag hebt. Zo kun je snel naar het vragen en antwoorden topic van het GT06. Idee?

Geplaatst:
Wij zijn er voornamelijk om andere leden van dit forum te voorzien van een stijlvolle en nette signature of avatar. Maar dat niet alleen, we kunnen plaatjes uitknippen (in jullie mond 'renderen'), wallpapers en logo's kunnen gemaakt worden. Je kunt dit aanvragen in het Graphics Aanvraag forum.

Kortom, we kunnen alles maken. Templates worden wel in .PNG geleverd (op navraag de .PSD), maar ze worden niet gesliced en omgezet in HTML.

Geplaatst:

[b]Type[/b]: Template
[b]Stijl[/b]:  Strak
[b]Grootte[/b]:  800X600
[b]Afbeelding[/b]: /
[b]Tekst[/b]: Bij het logo "Samurai's funny'st site"
[b]Rand[/b]: Zwart.
[b]Kleuren[/b]: Zwart+blauw
[b]Render[/b] (optioneel): /
[b]Extra[/b] (optioneel): Links een menu, vanboven een logo, rechts een affliatiesbox, en onder het logo nog een box met "Laatste nieuws:".

Zoals je ziet heb ik bij afbeelding niets ingevuld, maar dit is bij template niet nodig...

Kan dit door de vingers worden gezien of niet?

En moet ik er nog meer informatie bijzetten, een snelle paint schets o.i.d. ?

Geplaatst:

Een afbeelding is iets anders dan een render. Meestal als er bij een lijstje geen render nodig is, dan is er ook een afbeelding. Maar als je in het topic van GT06 kijkt zie je wat ze precies met afbeelding bedoelen.

Geplaatst:

Ja, maar ik vind een afbeelding niet echt passen bij een template.Maar volgens de regels is dat verplicht, kan dat bij een template door de vingers worden gezien? :$

Geplaatst:
Ja, maar ik vind een afbeelding niet echt passen bij een template.Maar volgens de regels is dat verplicht, kan dat bij een template door de vingers worden gezien? :$

Met een plaatje bedoelen ze een voorbeeld. Of heb ik dat zwaar fout Arjen? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn aanvraag is al geaccepteerd door Ferre, maar nu typt hij in zijn post dat zijn PC gecrasht of degelijk is. Dus mijn vraag: Kan Ferre het nu nog doen of moet een ander GFX-lid mijn aanvraag doen? De link naar mijn aanvraag.

Alvast bedankt!

Jon-asses :cya:

Bewerkt: door Jon-asses

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...