Donwell Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Kan iemand het hele originele 'Maps' mapje van VC naar mij PB'en?? Deze is te vinden in Grand Theft Auto Vice City -> Data. Alvast bedankt, Donwell Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Ik zal even kijken wat ik voor je kan doen, als het te groot is hoor je dat vanzelf wel! Ik heb ze voor je gevonden kijk 'hier' maar eens. De map 'Maps' uit de map Data in de hoofdmap van Vice City. Dus: 'Lokaal Station > Program Files > Rockstar Games > Gta Vice City > Data > :MAPS:'. Het gaat dus om de map: ':MAPS:'. Ik wens je er veel plezier mee, en het zit verpakt in een winrar dus dat moet je even openen met Winrar! Mocht er nog iets wezen dat je nodig zou hebben zeg het maar hoor! Bewerkt: 15 augustus 2006 door SummerBase Reageren
Donwell Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 (bewerkt) Hij is niet te groot, dus ik kan weer verder. Bedankt, SummerBase!! Donwell Bewerkt: 15 augustus 2006 door Donwell Reageren
erterer0 Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Heeft iemand de originele gta sa handgranaat Mijn nieuwe is verkeerd geplaatst... Hij zit in de arm... Of heeft iemand goede cordinaten? Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Kan iemand mij de bestanden geven die bij Cortez' jacht in VC horen? Reageren
Donwell Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Heeft iemand de originele gta3.img van VC?? Ik heb wel backups gemaakt, maar het is mega veel werk om alles erin te krijgen, volgens mij wel zo'n 125 bestanden... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Ik zal eens even kiijken Geupload! Link: http://www.megaupload.com/?d=71J3IMRB Extra: Ik heb hem ingepakt met WinRar. Het bestand was 312MB dus toen ik het inpakte was het ruim 120MB dus lekker, je kunt het gewoon uitpakken met Winrar en daarna gewoon weer in de map 'Lockaal station (meestal C:) > ProgramFiels > Rockstar Games > GTA Vice City > Models'. Bewerkt: 21 augustus 2006 door Ruurd31 Reageren
milann Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 gta san andreas: uranus.dff uranus.txd Die heb ik per ongeluk verwijderd bij het modden, het zal fijn zijn als ik ze weer heb. bedankt, milann Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Ik zal eens voor je kijken . Voila: Uranus.dff Uranus.txd Bewerkt: 22 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
EXIT Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 kan de laatste keer iemand iets voor mij doen en dat is heel de orginele data map oploaden en aan mijn geven bij voor baad dank Reageren
SummerBase Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 (bewerkt) Dutchy3010 heeft hem ge-upload, want zij was al bezig met het uploaden voordat ik het door had. Ik was al bezig met uploaden, maar goed hoe sneller hoe beter lijkt mij dé credits gaan dus naar Dutchy3010. Het instaleren lijkt mij vrij simpel je pakt gewoon de .rar uit en die plaats je in deze map: 'Program Files > Rocktstar Games'. Zoals ik vernomen heb zijn het de originele bestanden in een .rar bestand die open je met Winrar die je 'hier' kunt downloaden. Ik hoop dat je er mee geholpen bent en dat je nu weer verder kunt! Klik Hier voor de map Data! Bewerkt: 24 augustus 2006 door SummerBase Reageren
EXIT Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 in iedergeval alebij bedankt voor jullie heeel snele reactie en ik hoop dat jullie nog veel mensen zullen helpen en dat jullie zelf ook geholpen zullen worden nu ga ik mijn voor een laatste keer afmelden van gtaforum en de lange weg die ik hier op gtaforum heb meegemaakt beeindigen zo als ze hier zeggen : salu Reageren
ToM-MoH Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 heey, heeft iemand voor mij de player.dff? alvast bedankt, later Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 heey,heeft iemand voor mij de player.dff? alvast bedankt, later Tuurlijk die heb ik wel, ik heb hem even voor je gepload: http://rapidshare.de/files/30677340/player.dff.html Je moet hem na het downloaden weer toevoegen aan de GTA3.img. Dit kan door het progamma op te starten en dan naar commands > add te gaan. DE player.dff toevoegen en dan naar commands > rebuild archive. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.