Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Link en Tony Hawk in nieuwe boxart

Op het internet zijn twee nieuwe officiële boxshots geplaatst van twee Nintendo Wii games die rond de launch zullen uitkomen. Zo zal The Legend Of Zelda: Twilight Princess rond 11 december op de markt komen, terwijl Tony Hawk's Downhill Jam een launchgame zou moeten zijn. Ik zeg 'zou' omdat er geruchten gaan dat de Nintendo Wii versie van die game - Tony verschijnt ook op de DS en GBA - uitgesteld zou zijn tot begin 2007. Officiële reacties zijn er niet vanuit de hoek van Activision en zolang dat zo blijkt kan jij gewoon je borst nat maken voor wat skate/racing fun.

The Legend Of Zelda: Twilight Princess Boxart

Tony Hawk's Downhill Jam Boxart

Bron: Ownage.nl

-------------------------

-------------------------

Wii wel wegio wrij

Rumor Control is een leuk onderdeel van de Gamespot website. Recente geruchten worden besproken en vervolgens wordt er geoordeeld of het onzin is of misschien juist de waarheid. Zo kwam ook de Nintendo Wii terug in één van de discussie punten. Het betrof hier het Regio Vrij zijn van de Wii. Eerste zei mevrouw Kaplan van Nintendo dat de Wii regio vrij zou zijn, vervolgens kwamen er woorden uit een andere Nintendo hoek die het tegendeel beweerden.

Daar stonden we dan, zonder duidelijkheid. Nu schijnt de Nintendo Wii toch regiovrij te zijn.

The official story: Getting answers from Nintendo proved difficult during one of the company's busiest days of the year. However, after a lengthy exchange of cryptic e-mails, a rep finally confirmed that Kaplan's words regarding regionless first-party titles and potentially regionless third-party titles were indeed correct: "The Wii will be region-free."

Bron: Ownage.nl

-------------------------

-------------------------

Friendcodes op de Wii

Reggie Fils Aime praat over online gaming met Brian Crecente, de man achter Kotaku.com. In dat interview stelt Reggie Fils Aime, topman van Nintendo Of America, dat de Nintendo Wii een vergelijkbaar systeem zal gaan kennen als de Nintendo DS. De terugkeer van Friendcodes is een goede mogelijkheid.

Daarnaast wist Fils Aime aan te geven dat de Japanse game Pokémon Battle Revolution een vorm van online gaming zal bevatten. Meer wilde hij hier echter niet over kwijt. Tevens zal de Japanse markt een gelimiteerde versie van de Opera Browser krijgen, waardoor men tijdelijk kan surfen op de Nintendo Wii. Daarna zal men de software moeten gaan kopen. Of Amerika en Europa een soortgelijke actie zullen krijgen, is nog niet bekend.

He said Nintendo hasn't decided yet exactly when multiplayer online gaming will come to the Wii in North America, but that it will likely use the same matchmaking system currently employed for the company's portable the DS.

"We believe that the friend's code approach is consistent with our whole strategy," he said. "Will we take a similar approach for the Wii? Yes."

The Wii will have the capabilities to support online gaming at launch, he added, and in Japan Pokemon Battle Revolution, a launch title, will support a form of online play.

He added that the Wii will also support free online internet browsing, though Nintendo hasn't decided yet how much or if to charge for the browsing software.

"Internet browsing will require getting an Opera browser for the Wii," he said. "In Japan they announced that they will make it free for a limited time, but we're not sure what we are going to do here yet."

Bron: Ownage.nl

-------------------------

-------------------------

Excite Truck ondersteunt twee spelers

De Wii game Excite Truck, waarin je lekker off road racet met grote trucks, zal slechts twee spelers ondersteunen.

Daar kwamen de mensen van 1UP achter toen ze de officiële Wii site uitplozen op nieuwtjes. Een kleine teleurstelling wellicht voor mensen die hoopten op four player madness.

Bron: Ownage.nl

-------------------------

-------------------------

Nintendo: 'Onze grootste concurrent is desinteresse'

Volgens Nintendo topman Iwata vormen niet Sony of Microsoft de grote concurrenten als het gaat om het succes van de Wii. Het is de desinteresse voor videogames die bij veel non-gamers heerst.

"Het is zoiets als cosmetica verkopen aan mannen", lichtte Iwata de tactiek van Nintendo toe in een interview met nieuwsbureau Bloomberg. Het Japanse bedrijf wil de Wii toegankelijk maken voor moeders die eigenlijk geen console in de huiskamer willen hebben. Ook senioren en jonge vrouwen moeten aangesproken worden door de Wii en de games.

Volgens gamesanalist Hirokazu Hamamura van Enterbrain Inc. heeft de Wii de potentie om de meest succesvolle gameconsole aller tijden te worden. Met name het internetbrowsen op de televisie heeft een enorme aantrekkingskracht op non-gamers, aldus Eiichi Katayama van Nomura Securities.

Bron: Ownage.nl

-------------------------

-------------------------

Wii binnen no time uitverkocht op Amazon

We weten nu wat het beestje gaat kosten en wanneer ‘ie uitkomt. Maar hoe de Wii het gaat doen weet nog niemand zeker.

De eerste indicaties lijken in ieder geval positief voor Nintendo uit te pakken. De wii is namelijk uitverkocht als het gaat om pre-orders bij de webwinkel Amazon.com. In minder dan een dag konden bezoekers de console niet meer bestellen.

Om hoeveel consoles het precies gaat, is niet bekend. Wel verscheen de Wii op de zesde plaats in de lijst van best verkopende game-hardware en dat zal zeker een flink aantal zijn.

Bron: GameZ

-------------------------

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Over: Link en Tony Hawk in nieuwe boxart: Zien er beide goed uit. De boxart van The Legend of Zelda: The Twillight Princess had ik al eens gezien.

Over: Wii wel wegio wrij: Goed nieuws als je games wilt importeren uit Japan of Amerika. Niet dat ik dat zelf vaak zou doen. Ik hoop overigens dat 't waar is, want het is nog niet officieel door Nintendo zelf bevestigd.

Over Friendcodes op de Wii: Op de Nintendo Dual Screen bracht de friendcodes het succesvol af. Ik hoop op net zo'n spetterend resultaat op de Wii.

Over: Excite Truck ondersteunt twee spelers: Een kleine teleurstelling is het inderdaad. Maar ik neem aan dat het spel je met z'n tweeën ook ongeveer even veel vermaak kan bieden. Het spel zelf lijkt mijzelf overigens niet veel te worden.

Over: Nintendo: 'Onze grootste concurrent is desinteresse': En ook een gevasrlijke concurrent. Ik ben bang dat 'deze concurrent' het nog wel een van Nintendo zou kunnen winnen.

Over: Wii binnen no time uitverkocht op Amazon: Het eerste goede nieuws is binnengekomen over de resultaten die Nintendo met haar nieuwe console boekt. Goed nieuws voor Nintendo, maar mijzelf zegt het niet zoveel.

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, niet echt een mooie screen van een spel dat me eerst wel leuk leek... LCS ziet er op en aantal fronten nog beter uit, en dat is een PSP spel (de PS2 versie niet gespeeld dus ik bedoel echt de PSP versie ;) ). Hopen dat het eindresultaat mooier word. Maar uiteindelijk gaat: gameplay boven graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, niet echt een mooie screen van een spel dat me eerst wel leuk leek... LCS ziet er op en aantal fronten nog beter uit, en dat is een PSP spel (de PS2 versie niet gespeeld dus ik bedoel echt de PSP versie ;) ). Hopen dat het eindresultaat mooier word. Maar uiteindelijk gaat: gameplay boven graphics.

Mwa, het asfalt en de lightings vind ik wel goed gedaan. De gebouwen op de achtergrond vind ik er wat minder uit zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Wii krijgt ook volwassen games

Nieuws | 21 september 2006 - De grote baas van Nintendo Amerika, Reggie Fils-Aime heeft in een interview met MTV.com gezegd dat ze games van alle leeftijden willen hebben op de Wii. Dat de Wii niet alleen kiddy games zal hebben, was natuurlijk al duidelijk toen Red Steel werd aangekondigd, maar toch is het gros van de aangekondigde games op dit moment nog wel erg vrolijk en felgekleurd.

Fils-Aime heeft nu gezegd dat de Wii alle toptitels wil binnenhalen, onafhankelijk van de inhoud van die games. Zo heeft EA al aangekondigd dat The Godfather naar de Wii gaat komen. Bovendien heeft Nintendo al gesprekken gevoerd met Take Two Interactive, het moederbedrijf van Rockstar. Er is dus een kans dat er misschien een Grand Theft Auto-game op de Wii gaat verschijnen.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Wie nu nog zegt dat de Wii kiddy is heeft komkommersalade in z'n ogen.. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had de box art van tp toch wat meer " dark" verwacht,, beetje donkere kleuren enzo, ivm die twilight zone.. desalniettemin mooi gedaan :)

en hopen dat saints row naar de wii gaat ;) tis een erg mooi spel vind ik, en vind het erg jammer dat ie alleen maar opo de xbox te verkrijgen is.

wat betreft gta o de wii en de controller, onthou wel dat je super smash bros. brawl ook met de gewone gamecube controller moet spelen. dus zou het altijd kkunnen dat het met gta ook zo is.

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Gaat wel lastig met komkommersalade btw.

Wel eens geprobeerd dan..? :schater:

ik had de box art van tp toch wat meer " dark" verwacht,, beetje donkere kleuren enzo, ivm die twilight zone.. desalniettemin mooi gedaan :)

Zoiets als deze bedoel je? Volgens InsideGamer is dit de boxart van The Legend of Zelda: The Twillight Princess.

wat betreft gta o de wii en de controller, onthou wel dat je super smash bros. brawl ook met de gewone gamecube controller moet spelen. dus zou het altijd kkunnen dat het met gta ook zo is.

Je kan het wel met de gewone gamecube controller doen, maar als je die niet hebt heeft Nintendo de Retro controller ter beschikking voor de Wii. En daar kan je idd prima een GTA game mee spelen. :D

-------------------------

Nintendo belooft grootste launch ooit

Baas van Nintendo Engeland David Yarnton heeft beloofd dat er meer Wii’s te krijgen zullen zijn dan ooit tevoren bij een andere launch. Maar hij waarschuwt ook dat er nog steeds tekorten zullen zijn.

Volgens David is de vraag naar de Wii nog groter dan twintig miljoen en als Nintendo vier miljoen Wii’s voor de launch in de schappen heeft, betekent dat dus tekorten. Yarton zegt ook dat Europa voor hun een erg belangrijke markt is. We kunnen dan ook verwachten dat er genoeg Wii’s geleverd zullen worden naar ons continentje. Het zal in ieder geval meer zijn dan dat Nintendo bij voorgaande launches wist te leveren.

Toen Yarton werd gevraagd of hij tekorten verwachtte deze kerst vertelde hij: ‘jazeker! Ik denk dat twintig miljoen Wii’s nog niet genoeg was geweest op een globale schaal. Dit komt doordat dit apparaat iets is dat meer dan alleen gamers gaat aanspreken. We breiden de markt uit dus er zal veel vraag zijn van mensen die normaal gesproken geen videogames aanraken.’

Naast dit alles wist David nog geen cijfers te geven. Hij kon niet vertellen hoeveel eenheden Europa zal krijgen, laat staan hoeveel zijn eigen land zal krijgen. Dat zou volgens hem komen omdat Nintendo nog druk bezig is met produceren. Ze verwachten dat ze half oktober in gesprek gaan met retailers. Rond die tijd zullen ook wat cijfers bekend worden, verwacht hij.

Bron: GameZ.nl

-------------------------

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Wii krijgt ook volwassen games

Nieuws | 21 september 2006 - De grote baas van Nintendo Amerika, Reggie Fils-Aime heeft in een interview met MTV.com gezegd dat ze games van alle leeftijden willen hebben op de Wii. Dat de Wii niet alleen kiddy games zal hebben, was natuurlijk al duidelijk toen Red Steel werd aangekondigd, maar toch is het gros van de aangekondigde games op dit moment nog wel erg vrolijk en felgekleurd.

Fils-Aime heeft nu gezegd dat de Wii alle toptitels wil binnenhalen, onafhankelijk van de inhoud van die games. Zo heeft EA al aangekondigd dat The Godfather naar de Wii gaat komen. Bovendien heeft Nintendo al gesprekken gevoerd met Take Two Interactive, het moederbedrijf van Rockstar. Er is dus een kans dat er misschien een Grand Theft Auto-game op de Wii gaat verschijnen.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Wie nu nog zegt dat de Wii kiddy is heeft komkommersalade in z'n ogen.. :cab:

Komkommerslalade??? :{ Hou toch eens op. HET IS KOEIENSTRONT![/font] :schater:

GTA op de Wii... Hmm, De controller staat eigenlijk alles toe.

Met een katana een hoofd afhakken, dus niet meer eindeloos klikken tot je personage eindelijk eens een goede hak-move doet.

Nu echt reëel sniperen :puh:

Vliegen met de controller, kan goed, rijden kan ook goed.

Dus waarom die oude GameCube-controller afstoffen daarvoor? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...