Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

ik vind die CoD 3 screens barslecht :duh:

Ik vind ze juist mooi! Vooral omdat je weet dat de Wii lang niet zo krachtig word als de 360 is en de PS3 word. Daarbij komt ook dat ik nu nog een beter beelt heb van hoe de controller gebruikt gaat worden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Voor de ik weet niet hoeveelste keer Nintendo games zijn niet per definitie "kiddy"

Alleen maar omdat je in een kleurige speelwereld rond loopt is een game niet ''kiddy'' is een game als je hem gemakkelijk speelt, de controls niet moeilijk zijn, je het veels te snel oppikt.

Ik zie en 6/7 jarige niet ff 1,2,3 een Zelda game uitspelen hoor.

Maare jij doelt niet op Zelda want als jij dat er "kiddy" uit vind zien...

Waarschijnlijk bedoel je games als Mario Party, en dergelijke.

De Mario games zijn al sinds het begin der tijden het icoon van Nintendo en Nintendo zal niet stoppen deze te maken aangezien party games als Mario Party, Mario Tennis, Super Smash Bros. als zoete broodjes verkopen en mensen er lol mee hebben.

----

Coole screens, alleen toch niet helemaal wat ik ervan verwacht had als ik het zo zie zijn de graphics een beetje van low quality ik weet niet of dit aan de screens of aan de game ligt, ik wacht nog ff af

Link to comment
Delen op andere websites

Eli R ik ben 13 ;) geen 11 :duh:

Maar dat je ''geen eigen mening hebt, maar doe je wat iedereen doet en Nintendo voor kiddie uitmaken'' klopt dus wel? :sst:

Net zoals in het PS3 topic al vaak genoeg gezegd is, post met argumenten!

Ps. Dat je nu Nintendo games ''sux'' vindt, wil niet zeggen dat ze per definitie ''kiddy'' zijn.

iedreen zijn mening maar eff mss. ontopic :ch:

ik vind die CoD 3 screens barslecht :duh:

Iedereen inderdaad zijn mening, maar onderbouw dat dan normaal.

Hier een beknopte en geheel gratis cursus onderbouwen. Gebruik het onderstaande en je ziet het resultaat meteen: Je wordt serieus genomen, er ontstaat een discussie op niveau en anderen begrijpen en respecteren jouw mening beter.

Onderbouwen:

Als je anderen wil overtuigen van jouw mening, maar ook om normaal over te komen, moet je je mening onderbouwen. Dat doe je door argumenten te gebruiken. Argumenten zijn redenen waarom je iets vindt. Gebruik in je argument nooit dingen die niet waar zijn. Als mensen er achter komen dat je onzin verkoopt, zullen ze je in het vervolg, ook als je een goed argument hebt, niet meer geloven.

Als je eenmaal wat argumenten hebt, schrijf je die netjes in Algemeen Beschaafd Nederlands op. Dit om serieus over te komen en omdat het prettiger is om te lezen.

Tot slot zijn hier wat voorbeelden van een argumenten waarom de PS3 beter zou zijn dan de Xbox. Er is een goed voorbeeld en een slecht voorbeeld (met dank aan meetlat):

Windows is ook bagger, daarom haat ik de Xbox.
De PS3 heeft veel meer franchises die mij trekken, waaronder Killzone, Gran Turismo en Metal Gear Solid. Tot slot kijk ik erg uit naar Heavenly Sword. Al die games komen niet uit op de Xbox, dus daarom ga ik voor de PS3

Hopelijk zie je het verschil.

Veel succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

--------------------------------------------------

Japan Mag Sizes Up the PS3 vs. Wii

In the latest issue of its Otona Fami (the casual version of the Weekly Famitsu), Enterbrain has made a study on the approaching launch of the Wii and the PS3, with Nintendo's machine winning over gamers, retailers and developers.

Gamers (216 participants):

While many find the PS3 way too expensive, they are very much interested in the popular licenses which should come on the system. However, they appear to be more interested in the innovative gaming the Wii is set to bring. Gamers polled prefer to wait for a significant PS3 price-drop, and in the waiting, they want to buy the Wii. Many gamers were also interested in playing old games (retro-gaming) via the Wii Virtual Console.

Here’s what gamers said are the consoles they’re most interested in buying:

  • 73.6%: Wii
  • 16.7%: PS3
  • 9.7%: neither

Retailers (85 participants):

Though the PS3 has a strong brand name value and appealing popular licenses, many feel it is too expensive and brings nothing new to the mix outside of features which have no relation with gaming.

But retailers see the interaction of the Wii with the DS more appealing. They also expect Nintendo’s console to be far cheaper and innovative. The Wii has the same potential as the DS in creating a new market for itself, while the competition will struggle in a market which is proving difficult to expand.

Of retailers, here are the consoles they find most appealing:

  • 65.9%: Wii
  • 18.8%: neither
  • 15.3%: PS3

Game makers (33 participants):

Game makers also think the PlayStation brand has a strong value among users, which gives the PS3 an advantage in addition to popular licenses. Japanese people heavily equipped with the latest flat screen TV sets may find the PS3 to be best fit for using with their newly acquired equipment.

Some game makers think users may not be interested in motion sensors and would prefer a more conservative experience. However, this belief concerns traditional gamers and established licenses. On the other hand, game makers are very interested in the new innovative gaming the Wii is going to introduce. It is also expected to be the most affordable system launched on the market this year and developers think it should take a good share of the current gaming market.

Below are game maker’s interest in the PS3 and Wii.

  • 69.7%: Wii
  • 27.3%: PS3
  • 3%: neither

Analysts:

Many analysts are pointing toward the PlayStation name value and the popular licenses. To analysts, these two elements seem the best aspect of the PS3--even more important than the technology and power it is supposed to bring.

Like other parties mentioned above, analysts feel the high price of the PS3 is a major obstacle. They also fear for Sony itself, because of the record deficit expected due to PS3 production costs. Some analysts think the company could be incurring a loss of 80,000 yen per console, or a whopping $260 each.

Others think the Wii will become the dominant console in Japan, with the PS3 seeing overseas dominance (the common belief is that foreigners are so fond of Sony and the PlayStation brand that they would buy the PS3 whatever the price tag).

Because of this anticipated success outside of Japan, analysts do believe Sony will hit its 6 million unit goal by the end of March 2007.

Female users:

As the DS created a strong booming female audience, Enterbrain tried to see how these new users react to the coming launch of the Wii and the PS3.

Here are the percentages of females interested in Sony and Nintendo’s next generation consoles:

Female Students:

  • 50%: neither
  • 37.5%: PS3
  • 12.5%: Wii

Business women:

  • 36.4%: Wii
  • 33.3%: PS3
  • 30.3%: neither

Housewives:

  • 47.6%: neither
  • 42.9%: Wii
  • 9.5%: PS3

Bron: Next-Generation.

--------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, zo zie je maar dat de Wii populair is. :tu:

---------------

En Meetlat, je zegt gewoon dat die Call Of Duty-screens barslecht zijn omdat het over de Wii gaat. Moesten dit PS3-screens zijn, zou je zeggen "Wow, wat een verbetering tegenover de andere, die moét ik hebben"[Exlusief fanboy-taal]. En Nintendo games zijn helemaal niét "kiddy". Zoals je ziet, de Wii is volgens die peiling héél wat populairder dan jouw PS3. En kom alsjeblieft met normale en redelijke argumenten, want ik heb je al verschillende keren zien zeggen dat je Microsoft haat, en dus ook X-Box (360)en. Een fanboy argument dus, met andere woorden. :7

---------------

Ik vind die CoD screens er trouwens mooi en vet uitzien, en je ziet ook hoe je ervoor moet bewegen. De graphics zijn niet slecht, en zelfs goed als het aan mij lag want het gaat niet om de graphics. Zo vind ik verschillende oude games nog leuk, ook al hebben ze barslechte graphics. :Y

___

Dus voor nog één keer, kom met redelijke argumenten want je maakt je nu gewoon belachelijk. 0_0

@-->Crappy-Apple: Dat heeft hij wél gezegt, en anders was hat Mania, en dat weet ik nog. En zou je misschien alleen de 'v' in hoofdletter willen zetten ? Dank bij voorbaat, zo komt het iets minder schreeuwerig over. Tevens is het 'Velaro' en niet 'VALERO'. ;)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

hup wii hup, doet eens goed om dat te horen! (met altijd die sony freaks die zeggen dat nintendo suckt)

___________

neen nintendo is niet kiddy je moet er leren mee spelen!

als ik nog een spel koop op ps2 is het een gta-game of goede shooter, al de rest is van nintendo.

(gelukkig dat men broer nog andere games koopt :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga denk ik ook een wii kopen maar eerst een Xbox 360 of een PS3 want ik vind red steel zoon machtig spel :bier:

ps : VALERO meetlat heeft dat niet gezegt maar ik en nee ik ben geen PS freak dat is gwn. mijn mening want ik vind de screens vn red steel bv beter

Bewerkt: door Crappy-Apple
Link to comment
Delen op andere websites

Makers laten meer los over Red Steel

Ubisoft steekt veel moeite in de ontwikkeling van Red Steel, het team spreekt over wat we kunnen verwachten.

In de game kom je als Amerikaan terecht in een strijd tussen machtige Yakuza-clans. Je schoonvader is doelwit van een grootschalige aanslag. Na een regel kogelgaten, werpsterren ligt er een legendarisch Katana-zwaard in je handen; waarmee je je ontvoerde verloofde mee kan terugwinnen.

De makers hebben zich duidelijk laten inspireren door Kill Bill, en andere Japanse gangsterfilms. Niet alleen qua stijl, maar ook qua opbouw neemt Red Steel veel over van deze soort films. Het begint met een dramatische gebeurtenis, training, vervolgens aanvallen en wraak nemen.

Qua gameplay is het vooral de besturing die veel aandacht vergt van het ontwikkelteam. Hoewel daar nog steeds aan wordt gesleuteld zijn de laatste resultaten zeer bemoedigend: “de nieuwe testers hebben zeer snel de besturing onder de knie” aldus Nicolas Eypert, creative director van Red Steel. Over de multiplayer-plannen laat hij echter zich nog niet uit; al zal dat ook zeker een spelonderdeel zijn, waar nu al de nodige plannen voor zijn.

Red Steel wordt (voorlopig) nog eind 2006 verwacht, maar die releasedatum is verre van zeker.

-------------------

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Dragon Quest IX exclusief voor de Wii

Gerucht | 14 juli 2006 - Het tijdschrift Electronic Gaming Monthly heeft in zijn geruchtenrubriek een paar interessante geruchten staan, waarvan een vrij opmerkelijk is: de game Dragon Quest IX zou exclusief voor de Wii zijn. Dit is vrij opmerkelijk aangezien men eerder dacht dat Dragon Quest IX op de PS3 en misschien op de Xbox 360 zou verschijnen.

Bron: InsideGamer

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk aangezien het 8e het eerste deel in Europa is, en die verkoopt als een trein.

Het is dan slimmer om deze game als multiplatform game uit te brengen...

Anders is het weer een reden om een Wii te kopen!

DragonQuest is meesterlijk.. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe geruchten omtrent Wii controller

Nieuws | 15 juli 2006 - Gamesite IGN meldt dat zij een document hebben gevonden wat eigenlijk bedoeld is voor ontwikkelaars die bezig zijn met een game voor de Wii. Hoewel er een paar interessante dingen in staan, is de informatie lang niet compleet en blijft men bij IGN met veel vragen zitten. PR Manager Matt Attwood, werkend bij Nintendo of America, droeg hier aan bij door te zeggen dat er nog meer dingen zijn die wij nog niet weten, en dat Nintendo niet verder reageert op geruchten.

Voorop de Wii console zelf zit een knop waar tot nu toe niemand wat van had gehoord: de SYNCHRO knop, waar IGN vrij zeker van is dat deze gebruikt zal worden om in te stellen welke controllers er allemaal meespelen. IGN denkt daarom dat er ook nog een SYNCHRO knop op de Wii controller moet zitten, of een knop met een functie als deze, zodat je snel kan instellen welke controllers er allemaal meespelen.

Een ander interessant nieuwtje is dat de LED's op de Wii-mote (de 'afstandsbediening') voor 2 doelen bestemd zijn: ze geven aan welke player de controller heeft, maar ook de spanning van de 2 AA batterijen die in de controller van de Wii gestopt moeten worden. Om aan te geven hoeveel spanning de batterijen nog kunnen leveren, zullen de LED's gaan knipperen; 4 voor 75 - 100 procent, 3 voor 50 - 75 procent, 2 voor 25 - 50 procent, en 1 voor 0 - 25 procent. Bij 0 is het de hoogste tijd om de batterijen in je controller te vervangen. Ook geeft IGN aan te weten wat het energieverbruik is van de Wii controller; deze is slechts 30 uur bij het gebruiken van zowel de 'nunchuck' als de Wii-mote, maar 60 uur als je alleen de 'nunchuck' gebruikt, en de Wii-mote dus alleen gebruikt om de data naar je Wii te sturen.

Een van de grotere mysteries in het document is de 6kB geheugen die in de Wii-mote te vinden is; De lui bij IGN - en ik - hebben geen idee waar deze voor gebruikt zal worden, en hierover staat verder niks in het document beschreven. Een logische toepassing is wel dat hier de gegevens op worden bewaard die betrekking hebben op de gevoeligheidsgraad, en andere instellingen die het spelen met de controller aangenamer maken, van je controller.

Ook wordt er in het document melding gemaakt van een eerder gerucht dat er rondging over de Wii controller; deze zou inderdaad last hebben van bepaalde soorten licht, maar Nintendo geeft zelf in het document aan dat deze makkelijk op te lossen zouden zijn: even goed richten en wat stoeiwerk met de sensor bar zouden genoeg moeten zijn om dit probleem te verhelpen.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, zo zie je maar dat de Wii populair is. :tu:

---------------

En Meetlat, je zegt gewoon dat die Call Of Duty-screens barslecht zijn omdat het over de Wii gaat. Moesten dit PS3-screens zijn, zou je zeggen "Wow, wat een verbetering tegenover de andere, die moét ik hebben"[Exlusief fanboy-taal]. En Nintendo games zijn helemaal niét "kiddy". Zoals je ziet, de Wii is volgens die peiling héél wat populairder dan jouw PS3. En kom alsjeblieft met normale en redelijke argumenten, want ik heb je al verschillende keren zien zeggen dat je Microsoft haat, en dus ook X-Box (360)en. Een fanboy argument dus, met andere woorden. :7

---------------

Ik vind die CoD screens er trouwens mooi en vet uitzien, en je ziet ook hoe je ervoor moet bewegen. De graphics zijn niet slecht, en zelfs goed als het aan mij lag want het gaat niet om de graphics. Zo vind ik verschillende oude games nog leuk, ook al hebben ze barslechte graphics. :Y

___

Dus voor nog één keer, kom met redelijke argumenten want je maakt je nu gewoon belachelijk. 0_0

@-->Crappy-Apple: Dat heeft hij wél gezegt, en anders was hat Mania, en dat weet ik nog. En zou je misschien alleen de 'v' in hoofdletter willen zetten ? Dank bij voorbaat, zo komt het iets minder schreeuwerig over. Tevens is het 'Velaro' en niet 'VALERO'. ;)

Houd je zelf niet voor de gek, COD3 op de Wii lijkt op een hoop stront tenopzichte van de anderen versies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...