Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

This topic need a live! Ik help er wel mee, jammer genoeg met een negatief bericht... Laten we hopen dat het goedkomt...

Achja, allemaal geruchten, ik vermoed dat dit niet waar is. :)

Het komt rechtstreeks uit de mond van een hoge pief bij Ubisoft... Dan neem ik aan dat het klopt! Anders geeft Ubisoft zichzelf een slechte reputatie!

Link to comment
Delen op andere websites

Geloof jij alles wat ze zeggen?

Neem nu dit artikel dit ik vond op een of andere vage next-generation blog. :clown:

Prijsverlaging bij Playstation 3!

New York- Voor alle Sony fans is er nu geweldig nieuws. Het prijskaartje van de PS3 was tot heden 500 euro. Maar de baas van Sony heeft aangekondigd dat de nieuwe prijs 300 euro zal zijn. Vandaar we de video zagen is dit nieuwsbericht dus echt. Dus geweldig nieuws! Ik las de reacties op deze blog en het is NIET WAAR!!!

Dit geloof ik in geen honderd jaar. :cya:

Bewerkt: door Samurai
Link to comment
Delen op andere websites

Wii op 6 november in Amerika?

Gerucht | 2 juli 2006 - Volgens het Amerikaanse sporttijdschrift Sports Illustrated for Kids komt de Nintendo Wii op 6 november naar de Verenigde Staten toe. Het blad zegt dat nieuws te hebben van GoNintendo.com.

Onduidelijk is hoe betrouwbaar de datum is, november is weleens als lanceringsmaand genoemt maar een precieze datum vanuit Nintendo zelf bleef uit. Ook deze datum is (nog) niet bevestigd door Nintendo.

Bron: InsideGamer.

------------------------------

Hoe eerder, hoe beter. :eten:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoeveel pas er op een SM (of wat was het nou? :sst: ) geheugenkaartje?

Nou ik denk dat het varieerd, ik weet zelf niet hoe groot ze op het moment zijn, ik denk alleen wel dat Nintendo misschien met betere komt met meer opslag ruimte ofz :)

Link to comment
Delen op andere websites

VOlgens mij is het een SD kaart ;) En er zijn er nu al 4GB kaartjes (TOCH :?)

Klopt helemaal, hierbij wat meer info over de SD kaartjes. :)

Secure Digital card



Een Secure Digital card (SD-kaart) is een soort flashgeheugen-kaart. Ze kan gebruikt worden in draagbare elektronica als digitale camera's,draagbare computers en PDA's . Ze is gebaseerd op het oudere type Multi Media Card (MMC) maar is dikker en heeft een hogere schrijf- en leessnelheid.

De oude MMC-kaarten passen en werken ook in een SD-gleuf, maar niet omgekeerd.

Een SD-kaart meet 32 mm op 24 mm op 2.1 mm. Er zijn kaarten beschikbaar met een hogere schrijfsnelheid, voor gebruik met digitale camera's die snel verschillende foto's na elkaar kunnen maken.

Er zijn SD-kaarten verkrijgbaar met 128, 256 en 512 MB megabyte en 1, 2 en 4 GB gigabyte opslagruimte. Aangetekend moet worden dat veel oudere fototoestellen niet met een geheugenkaart die groter is dan 512 MB kunnen omgaan.

De SD-kaart is momenteel het meest gebruikte flashgeheugen in digitale camera's, mobiele telefoontoestellen, navigatie-apparaten, MP3-afspelers en andere draagbare media. Alhoewel enkele fabrikanten - zoals Fujifilm (xD) en vooral Sony (Memory Stick) - vooralsnog vasthouden aan hun eigen formaten, lijkt SD de strijd onder de geheugenkaarten qua populariteit (en prijs) te hebben gewonnen.

De prijs daalt snel. In juli 2006 kost een een SD-kaart van 1 GB rond dertig euro. Drie maanden eerder was dat nog tachtig euro. De verwachting is dat medio 2007 dezelfde prijs wordt gerekend voor een SD-kaart van 8 GB.

Fysiek kleinere uitvoeringen van de SD kaart zijn de miniSD met 20x21,5x1,4 mm en de microSD kaart, net na de introductie ook wel TransFlash genoemd. MicroSD is 15x11x1 mm groot. Beide worden gebruikt in apparaten waar de afmetingen van een gewone SD-kaart een probleem vormen, zoals mobiele telefoons.

Bron: Wikipedia

--------------------------------------------------

[Video] Wario Ware: Smooth Moves.

[Video] Wii Orchestra.

--------------------------------------------------

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

--------------------------------------------------

Wii misschien al in september

Gerucht | 6 juli 2006 - Hoewel er afgelopen zondag nog gesproken werd over een lancering van de Nintendo Wii op 6 november spreekt een nieuw artikel dat tegen. In een hele positieve zin voor de mensen die op de Wii wachten overigens want het CNN/Money artikel gokt erop dat het apparaat weleens in september zou kunnen lanceren.

Chris Morris heeft zijn huiswerk gedaan, de Xbox 360 ging 69 dagen nadat de productie begon de winkels in. Een rapport dat op 21 juni uitkwam meld dat de productie van de Wii inmiddels is begonnen. Bij navraag van de makers van dat rapport zeggen ook zei dat oktober een redelijke indicatie is.

Andere (anonieme) mensen binnen de industrie zeggen tevens klaar te zijn voor een september of oktober lancering.

Nintendo ging nog niet in op het artikel van CNN/Money maar zei wel wat over de 6 november datum in de afgelopen Sports Illustrated for Kids.

"We remain committed to launch the remarkable Wii console in the fourth quarter of 2006."

Dat zou een lancering in september dus uitsluiten maar oktober is toch echt de eerste maand van het vierde kwartaal.

Bron: InsideGamer

--------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Vers uit de geruchtenmolen:

--------------------------------------------------

Rainbow Six: Vegas op de Nintendo Wii

Gerucht | 6 juli 2006 - Ubisoft heeft op haar Duitse website vermeld dat Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas ook op de Nintendo Wii zal verschijnen. Inmiddels heeft Ubisoft de gamepagina van de Wii versie van Rainbow Six: Vegas verwijderd. Enkele maanden terug stond de game ook al op de uitgelekte lijst van Ubisoft en het lijkt dan ook steeds aannemelijker te worden dat de game ook op de Nintendo Wii zal uitkomen.

Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas is officieel aangekondigd voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC en staat op schema voor het einde van dit jaar.

Bron: InsideGamer

--------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...