Jump to content

Het grote: Wii topic


Jowx

Recommended Posts

Je bent een brenger van zeer goed nieuws!

De nieuwe RB6 ziet er zo vet uit! met al die lampjes enz...

En in deze RB6 zijn het geen losse missies meer de hele game speeld zich af in Las Vegas! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

--------------------------------------------------

Nintendo reageert op Wii geruchten

Nieuws | 7 juli 2006 - De laatste dagen werd er al druk gepraat over de lanceringsdatum van de Nintendo Wii en omdat allemaal wat te sussen heeft Nintendo nu gereageert op dit alles.

Eerst was het sporttijdschrift Sports Illustrated for Kids dat aangaf dat de Wii op 6 november in de winkels zou liggen. Gisteren beweerde een artikel op CNN/Money echter dat het september of oktober zou worden.

Net als gisteren gaf Nintendo eigenlijk nog steeds geen exacte datum maar ze brengen wel wat meer duidelijkheid met de volgende tekst.

"There's no change in our plan to release the console in the last quarter of this year. We are planning an announcement in September and it may be causing some confusion."

We zullen dus echt moeten wachten tot september want zoals dit bericht duidelijk aangeeft komt Nintendo tegen die tijd met meer informatie, waaronder hopelijk de prijs en de datum. Ga er voorlopig maar van uit dat de Wii niet in de schappen ligt voor oktober.

Bron: InsideGamer

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

Rainbow Six: Vegas niet in ontwikkeling voor de Wii

Nieuws | 7 juli 2006 - Gisteren berichtten we over het gerucht dat Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas ook voor de Nintendo Wii zou verschijnen, maar dit heeft ontwikkelaar Ubisoft inmiddels ontkracht. Tenminste een vertegenwoordiger van Ubisoft meldde dat Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas op dit moment niet in ontwikkeling is voor de Nintendo Wii.

"Rainbow Six Vegas has been announced and is currently being developed for the Xbox 360 and Sony PS3 platforms, and is not in development for any other consoles at this time."

Op de vraag of er wel een Rainbow Six-spel in ontwikkeling is voor de Nintendo Wii, wilde men geen antwoord geven.

Bron: InsideGamer

--------------------------------------------------

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

--------------------------------------------------

Far Cry naar de Wii?

Eerder hoorden we al ergens geruchten over een Far Cry game voor de Nintendo Wii. Ubisoft werkt op dit moment aan Red Steel, maar het zou natuurlijk niet gek zijn om een bestaande franchise ook naar de Wii te brengen. Als releasedatum staat er 16 november 2006 op de Amazon website, dit zou - volgens de laatste geruchten - goed kunnen kloppen. De Nintendo Wii lijkt ook rond die datum uit te komen.

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

zozo het lijkt dat nintendo de fout niet meer gaan maken zals za bij de GC wel hadden gemaakt nameljik only baby game ben blij dat farcry op de wii uitkomt :Y

Weer iemand die vindt dat Nintendogames 'kiddy' zijn? :t

Link to comment
Delen op andere websites

--------------------------------------------------

Prijs, datum en aantal launchgames?

In Groot Brittannië stikt het van de tabloids die van elk wisjewasje rond de borsten van Victoria Beckham denken voorpagina nieuws te kunnen maken. De Britse tabloid Daily Star denkt met een artikel over de Nintendo Wii inside info vrij te geven over de releasedatum in Europa, de prijs en het aantal beschikbare games bij de launch van de Wii.

Het artikel in de Daily Star noemde reeds bekende games. Zo was Wii Orchestra aanwezig en natuurlijk Wii Tennis. Opmerkelijk werd het artikel toen er gebruikt werd over een Star Wars game. Je zou de game met twee controller kunnen spelen waarbij de ene controller de lightsaber is en de andere controller het schild. "In Star Wars-style games, the controller becomes a light-sabre. A separate, optional controller held in the other hand can become a shield."

Hoewel tabloids de reputatie hebben van 'leugenachtig' zijn, wil ik toch even kwijt dat de Daily Star stelde dat de Wii voor 170 Britse Pond (ongeveer 220 euro) verkocht zal worden rond eind november. Daarnaast stelde de schrijver van het artikel dat er 24 games beschikbaar zullen zijn bij de launch van de Nintendo console. "Two dozen games will be available when the system is launched in Britain at the end of November, priced around £170."

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

Resident Evil Wii info begin augustus

We hebben al een tijdje niets meer van Resident Evil vernomen. Er zou een vijfde deel in ontwikkeling zijn voor de PlayStation3, terwijl er ook een speciale Wii editie in ontwikkeling is. Het Britse Officiale Nintendo Magazine zou flink wat informatie vrijgeven over Resident Evil Wii.

Echter, de informatie was niet op tijd beschikbaar voor het printproces en daarom wordt het artikel doorgeschoven naar de volgende maand. Er wordt overigens niet gesproken over de Resident Evil games, maar bij de tekst wordt overduidelijk het silhouet van Leon geplaatst uit Resident Evil 4. Meer info over Wii dus pas rond 6 augustus... zo schijnt.

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

zozo het lijkt dat nintendo de fout niet meer gaan maken zals za bij de GC wel hadden gemaakt nameljik only baby game ben blij dat farcry op de wii uitkomt :Y

Geef maar een ''kiddy'' game aan iemand van 6/7 jaar. Die weet nog niet eens hoe de controls werken. De graphics zien er alleen een beetje blij uit, maar verder is het een volwassen game. Je kan net zo goed Zelda modellen (poppetjes e.d.) vervangen door Doom 3 plaatjes. Dan vind opeens iedereen het ''volwassen''. En dan ik snap deze mensen niet...

Link to comment
Delen op andere websites

op mijn 6/7 jaar had ik een GC en vond ik het leuk op men 10 jaar vond ik het sux en had ik een Ps2 op men 10,5 speelde ik gta games dus ...

Dus? Stoer hoor :{

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben je nu waarschijnlijk 11 en heb je geen eigen mening maar doe je wat iedereen doet en Nintendo voor kiddie uitmaken.

Officiële screenshots Wii verie CoD3



screenshot 1:

3.jpg

screenshot 2:

2.jpg

bron:jeux-france

Het gaat hier dus om officiële ingame screenshots van CoD3 op de Nintendo Wii console, ziet er vrij goed uit als je het mij vraagt.

Bewerkt: door Eli R
Link to comment
Delen op andere websites

--------------------------------------------------

Nieuwe info Super Smash Bros Brawl

Er zijn weer eens geruchten online verschenen. Een programmeur die werkt aan Super Smash Brothers Brawl voor de Nintendo Wii heeft in zijn Japanse blog worden vrijgelaten over de game. Volgens de programmeur zal de speelomgeving interactief zijn. Objecten kunnen kapot gaan. Daarnaast, zo schreef hij, zal het mogelijk worden om de karakters vrij diep te customizen. Je moet de kracht, snelheid, moves en kleding kunnen aanpassen, zo stelt de programmeur in zijn blog.

Of dit alles waar is, valt nog te bezien. Maar het lijken mij wel redelijk aanvaardbare veranderingen ten opzichte van Super Smash Bros Melee op de Gamecube. Het zou geweldig zijn om omgevingen te kunnen verwoesten en meer interactief met de omgeving te hebben, let's say... op een Dead Or Alive 4 niveau. Hoewel ik meerdere kostumes ook wel vetjes vind, heb ik mijn twijfels over de user-ability om de snelheid en kracht van een karakter te veranderen. Dat zou immers de gehele balans in de vechtgame doen verdwijnen.

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------

Wii eerder dan Playstation 3?

Zal de Wii eerder komen dan de Playstation 3? Het zijn slechts speculaties, maar gebaseerd op ware feiten.

De Playstation 3 zal uitkomen op 17 november in de VS, wij Europeanen dienen een weekje te wachten. Hoewel de Wii nog geen officiële launchdatum heeft, is al wel bekend wanneer Nintendo die bekend gaat maken. Dit zou ergens in september zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal Nintendo de datum en prijs bekend maken op de Tokyo Games Show (TGS), welke op 22 september begint.

Waarop de analisten dit oordeel baseren? Op het feit dat ATI en PixArt Imaging, twee bedrijven die chips leveren voor de Wii, een behoorlijke toename in productie hebben. Hoeveel dan? Eind augustus zouden er totaal 1 miljoen chips voor de Wii gemaakt en verstuurd moeten zijn bij PixArt. Dat is dus 1 miljoen consoles.

En waarom zou Nintendo al 3 maanden voor de launch -als de Wii ongeveer tegelijk met de Playstation 3 uit zou komen - 1 miljoen Wii's klaar willen hebben. Natuurlijk, de Wii's dienen dan nog gemaakt, verpakt en verscheept te worden. Echter, dat neemt geen drie maanden in beslag, zeker niet gezien er nu ook al een hoop chips verstuurd zijn. Om dan vervolgens 1 miljoen Wii consoles ergens op te slaan kost een hoop ruimte, en dus geld.

Gezien hoe Nintendo tot nu toe met de Wii is omgegaan zou het me niets verbazen als men op de TGS bekend maakt dat de Wii er al over twee, drie, weken is.

Overigens nog een klein berichtje: ook het bedrijf Silicon Integrated Systems heeft de productie opgeschroeft. Dit bedrijf maakt chips voor de Xbox 360. Wil Microsoft meer dan genoeg consoles in de winkels hebben ten tijde van de launch van de Wii en Playstation 3?

Bron: Ownage.nl

--------------------------------------------------

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Eli R ik ben 13 ;) geen 11 :duh:

Maar dat je ''geen eigen mening hebt, maar doe je wat iedereen doet en Nintendo voor kiddie uitmaken'' klopt dus wel? :sst:

Net zoals in het PS3 topic al vaak genoeg gezegd is, post met argumenten!

Ps. Dat je nu Nintendo games ''sux'' vindt, wil niet zeggen dat ze per definitie ''kiddy'' zijn.

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Eli R ik ben 13 ;) geen 11 :duh:

Maar dat je ''geen eigen mening hebt, maar doe je wat iedereen doet en Nintendo voor kiddie uitmaken'' klopt dus wel? :sst:

Net zoals in het PS3 topic al vaak genoeg gezegd is, post met argumenten!

Ps. Dat je nu Nintendo games ''sux'' vindt, wil niet zeggen dat ze per definitie ''kiddy'' zijn.

iedreen zijn mening maar eff mss. ontopic :ch:

ik vind die CoD 3 screens barslecht :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...