Jump to content

Het grote: Wii topic


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

@Mania-92: Jij begrijpt het gewoon niet, of wil het gewoon niet begrijpen. Koksnelheid noch geheugen zegt geen drol. Het wordt pas intressant als je weet hoe al die kleine onderdelen met elkaar samenwerken. Ik ga het niet nog eens zeggen. Bovendien moet je niet te snel conclusies trekken.

@Piet-Herr:

Daar heb je denk ik wel gelijk in, ik vraag me ook af of de ontwikkelaars daar eigenlijk wel blij mee zijn. Bij de cell cpu moet alles opeens parallel moet gaan, in plaats van dat berekening nu na elkaar worden uitgevoerd voor alle acties in de game, moeten die nu tegelijk gebeuren. De cell is heel complex en het dus lastiger maakt dan dat het al is.

Bewerkt: door LucasV
  • Reacties 689
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    123

  • Piet-Herr

    93

  • SamShine

    65

  • Yohan

    64

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
En ook heb ik gelezen dat Ubisoft een exclusieve Shooter maakt voor de Wii

Ik denk dat je Red Steel bedoeld:

Red Steel is een first person shooter met zwaardvecht-elementen en wordt exclusief voor de Nintendo Wii ontwikkeld.

In Red Steel kruipt de speler in de huid van een Amerikaanse jongen die zijn Japanse vriendinnetje, Myu, ten huwelijk heeft gevraagd. Om het huwelijk te bekrachtigen neemt Myu jou mee naar haar vader. Er wordt afgesproken in een restaurant in Los Angeles. Daar aangekomen blijkt haar vader, genaamd Sato, lid te zijn van de Yakuza, de Japanse maffia. Sato is in het bezit van een zeer waardevolle Katana (een zwaard). Leden van een andere Yakuza-familie, die onder de leiding staat van ene Tokai, hebben hun oog op de Katana laten vallen en besluiten hem te stelen. Dit gebeurd precies op de avond dat de speler kennis maakt met Sato. Je vriendinnetje wordt ontvoerd, en aan jou de taak om naar Japan af te reizen om haar weer te redden.

Meer info: » Klik « :)

Geplaatst:

Red Steel lijkt me een enorm gaaf spel te gaan worden. Veel afwisseling, zit er goed uit en is perfect geschikt voor de Wii-mote.

Geplaatst:

Het is idd Red Steel ik zat net GameKings te kijken en daar mocht 1 van die gasten er al even mee aan de slag...

Hij vertelde dat het spelen met de Wii mote ff wennen is, en dat hij extreem gevoelig is en reageert op alles wat jij met je hand doet. Helaas speelde hij dit nog op GameCube hardware dus geen Wii graphics gezien ik moet zeggen toen ik hem ermee zag spelen wou ik meteen ook... :puh::puh:

Geplaatst:

Een redactielid op InsideGamer mocht het spel al in april spelen, alleen het mocht pas in mei gesplaatst worden omdat Nintendo/Ubisoft wou dat er niets werd gelekt.

Geplaatst:

Ja, dat is een langdurig gerucht. Nintendo heeft ook zelf gezegd dat de prijs ver onder die van haar concurenten zal zitten. Laten we erop hopen.

Geplaatst:
Een redactielid op InsideGamer mocht het spel al in april spelen, alleen het mocht pas in mei gesplaatst worden omdat Nintendo/Ubisoft wou dat er niets werd gelekt.

Typisch Nintendo, altijd mysterieus doen...

Ik zei ook niet dat die gast van GameKings (Steven) er als eerste mee mocht spelen...

200 euro is een lekker prijsje, maar 300 euro wil ik er ook wel voor neertellen... :)

Laten we hopen dat we snel meer duidelijkheid krijgen!

Geplaatst: (bewerkt)

Miyamoto en Steven Spielberg op de E3

Nieuws | 18 mei 2006 - Op de Electronic Entertainment Expo in Los Angeles (E3) bleek ook Steven Spielberg, de wereldberoemde filmregisseur, aanwezig te zijn. Hier speelde hij samen met Nintendo-kopstuk Shigeru Miyamoto op de Nintendo Wii. Hieronder kun je een aantal plaatjes bekijken van het duo dat zich goed lijkt te vermaken.

1147979106.jpg1147979142.jpg

1147979124.jpg1147979156.jpg

Bron: InsideGamer

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

Steven word ook gek van 3000x zijn eigen films en zoekt lichaamsbeweging en games (ook een soort films) en de ultime combinatie daarvoor is de Wii!

Logisch dat hij komt kijken!

Geplaatst:
@Mania-92: Jij begrijpt het gewoon niet, of wil het gewoon niet begrijpen. Koksnelheid noch geheugen zegt geen drol. Het wordt pas intressant als je weet hoe al die kleine onderdelen met elkaar samenwerken. Ik ga het niet nog eens zeggen. Bovendien moet je niet te snel conclusies trekken.

@Piet-Herr:

Daar heb je denk ik wel gelijk in, ik vraag me ook af of de ontwikkelaars daar eigenlijk wel blij mee zijn. Bij de cell cpu moet alles opeens parallel moet gaan, in plaats van dat berekening nu na elkaar worden uitgevoerd voor alle acties in de game, moeten die nu tegelijk gebeuren. De cell is heel complex en het dus lastiger maakt dan dat het al is.

1. Je weet niet eens hoe je moet programmeren

2. Een andere manier hoeft niet meteen lastiger te zijn. :{

Laat ik als voorbeeld C++ en Delphi nemen, in delphi is het gemakkelijker te doen als in C++ maar als je de basis C++ kent is het nog maar een koud kunstje en kun je er ook veel meer mee.

Geplaatst: (bewerkt)
@Piet-Herr:

Daar heb je denk ik wel gelijk in, ik vraag me ook af of de ontwikkelaars daar eigenlijk wel blij mee zijn. Bij de cell cpu moet alles opeens parallel moet gaan, in plaats van dat berekening nu na elkaar worden uitgevoerd voor alle acties in de game, moeten die nu tegelijk gebeuren. De cell is heel complex en het dus lastiger maakt dan dat het al is.

1. Je weet niet eens hoe je moet programmeren

2. Een andere manier hoeft niet meteen lastiger te zijn. :{

Als meerdere developers aangeven dat ze het moeilijker vinden (Die weten ten slotte wél hoe ze moeten programmeren), waarom loop jij dit dan steeds tegen te spreken? :bonk:

@ Big-Loser: Net of hij altijd maar naar z'n eigen films aan het kijken is. :puh:

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:
@Piet-Herr:

Daar heb je denk ik wel gelijk in, ik vraag me ook af of de ontwikkelaars daar eigenlijk wel blij mee zijn. Bij de cell cpu moet alles opeens parallel moet gaan, in plaats van dat berekening nu na elkaar worden uitgevoerd voor alle acties in de game, moeten die nu tegelijk gebeuren. De cell is heel complex en het dus lastiger maakt dan dat het al is.

1. Je weet niet eens hoe je moet programmeren

2. Een andere manier hoeft niet meteen lastiger te zijn. :{

Als meerdere developers aangeven dat ze het moeilijker vinden (Die weten ten slotte wél hoe ze moeten programmeren), waarom loop jij dit dan steeds tegen te spreken? :bonk:

@ Big-Loser: Net of hij altijd maar naar z'n eigen films aan het kijken is. :puh:

Ik wil gewoon zeggen dat het ieders eigen mening is welke je fijner/makkelijker vind.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...