Fabelous_P Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Kasteel is ook op de Europese Marketplace nu! ( Xbox 360 eigenaren ). Op de PC kan je hem ook al downloaden, nu wachten voor de mensen met een PS3. Reageren
Verrity Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Gratis? (Ja dat is toch belangrijk he ) Reageren
Verrity Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 kas·teel (het ~, -telen) 1 versterkte, vooral middeleeuwse woning van een adellijke familie 2 groot, aanzienlijk huis Het gaat ook om The Fighters Stronghold Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik speel ook Oblivion. Ik heb de opdracht om een 1 of andere medolion naar ene Jerainne ofzo te brengen, waar is die? Reageren
Naudin Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik speel ook Oblivion. Ik heb de opdracht om een 1 of andere medolion naar ene Jerainne ofzo te brengen, waar is die? is dat die waar die man in de gevangenis zit? Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Volgens mij is dat het medaillon die je van de emperor krijgt ofniet? Je kan als het goed is bij je quest log de quest waar die bijhoort activeren, dan kan je via je radar zo naar je doel lopen Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Je moet denk ik de Amulet of kings naar jauffre brengen. Volg gewoon de marker op de kaart en als de marker niet op de kaart te zien is ga dan naar het menu en klik dan op de quest journal en klik dan op "Deliver the Amulet. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik zal even kijken, bedankt Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 -Sorry voor de bump, maar als ik een nieuw topic zou aanmaken dan had ik de zoekfunctie moeten gebruiken. Dat heb ik ook inderdaad gedaan, en kwam toen in dit topic terecht, dus dan weten jullie ook de reden waarom ik bump- Ik heb dit spel net aangeschaft en ik ben net uit de gevangenis gekomen, maar mijn vraag is nu: Wat moet ik nu doen? Waar moet ik heen? Wat is eigenlijk het doel van het spel? Oftewel: Ik snap er nu niks meer van, kan iemand even deze vraagjes beantwoorden? Bedankt, Apple-Mac Reageren
Dastard Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 -Sorry voor de bump, maar als ik een nieuw topic zou aanmaken dan had ik de zoekfunctie moeten gebruiken. Dat heb ik ook inderdaad gedaan, en kwam toen in dit topic terecht, dus dan weten jullie ook de reden waarom ik bump-Ik heb dit spel net aangeschaft en ik ben net uit de gevangenis gekomen, maar mijn vraag is nu: Wat moet ik nu doen? Waar moet ik heen? Wat is eigenlijk het doel van het spel? Oftewel: Ik snap er nu niks meer van, kan iemand even deze vraagjes beantwoorden? Bedankt, Apple-Mac Je moet het amulet dat je gekregen hebt van de koning, brengen naar de volgende troonopvolger. Ga naar imperial city, en praat met een paar figuren, dan krijg je kleine objectiefjes Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 waar dan? bij de market? zou je me even wat meer info. kunnen geven? Apple-Mac Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Lees dan dit even, je vind vast je antwoord. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Al gedaan, maar daar staat niet het antwoord op mijn vraag. Ik weet dat ik een amulet moet brengen naar de opvolger, maar waar zit die kerel? Ik heb nu al in totaal 8 uur gezocht, voordat ik jullie hulp inschakelde. Apple-Mac Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Op je map in het zie je een oranje pijl en die moet je vinden. Als je nauw eens het topic goed doorlas, had je het antwoord al gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.