Jump to content

Het Grote Oblivion Topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Kasteel is ook op de Europese Marketplace nu! ( Xbox 360 eigenaren ). Op de PC kan je hem ook al downloaden, nu wachten voor de mensen met een PS3.

• Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -->nick<--

68

• Verrity

23

• M4X

19

• Backsmash

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

kas·teel (het ~, -telen)

1 versterkte, vooral middeleeuwse woning van een adellijke familie

2 groot, aanzienlijk huis

Het gaat ook om The Fighters Stronghold _O_

Geplaatst:

Ik speel ook Oblivion. Ik heb de opdracht om een 1 of andere medolion naar ene Jerainne ofzo te brengen, waar is die?

Geplaatst:
Ik speel ook Oblivion. Ik heb de opdracht om een 1 of andere medolion naar ene Jerainne ofzo te brengen, waar is die?

is dat die waar die man in de gevangenis zit?

Geplaatst:

Volgens mij is dat het medaillon die je van de emperor krijgt ofniet? Je kan als het goed is bij je quest log de quest waar die bijhoort activeren, dan kan je via je radar zo naar je doel lopen

Geplaatst:

Je moet denk ik de Amulet of kings naar jauffre brengen.

Volg gewoon de marker op de kaart en als de marker niet op de kaart te zien is ga dan naar het menu en klik dan op de quest journal en klik dan op "Deliver the Amulet. :bier:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

-Sorry voor de bump, maar als ik een nieuw topic zou aanmaken dan had ik de zoekfunctie moeten gebruiken. Dat heb ik ook inderdaad gedaan, en kwam toen in dit topic terecht, dus dan weten jullie ook de reden waarom ik bump-

Ik heb dit spel net aangeschaft en ik ben net uit de gevangenis gekomen, maar mijn vraag is nu: Wat moet ik nu doen? Waar moet ik heen? Wat is eigenlijk het doel van het spel? Oftewel: Ik snap er nu niks meer van, kan iemand even deze vraagjes beantwoorden?

Bedankt,

Apple-Mac

Geplaatst:
-Sorry voor de bump, maar als ik een nieuw topic zou aanmaken dan had ik de zoekfunctie moeten gebruiken. Dat heb ik ook inderdaad gedaan, en kwam toen in dit topic terecht, dus dan weten jullie ook de reden waarom ik bump-

Ik heb dit spel net aangeschaft en ik ben net uit de gevangenis gekomen, maar mijn vraag is nu: Wat moet ik nu doen? Waar moet ik heen? Wat is eigenlijk het doel van het spel? Oftewel: Ik snap er nu niks meer van, kan iemand even deze vraagjes beantwoorden?

Bedankt,

Apple-Mac

Je moet het amulet dat je gekregen hebt van de koning, brengen naar de volgende troonopvolger.

Ga naar imperial city, en praat met een paar figuren, dan krijg je kleine objectiefjes :)

Geplaatst:

Al gedaan, maar daar staat niet het antwoord op mijn vraag. Ik weet dat ik een amulet moet brengen naar de opvolger, maar waar zit die kerel? Ik heb nu al in totaal 8 uur gezocht, voordat ik jullie hulp inschakelde.

Apple-Mac

Geplaatst:

Op je map in het zie je een oranje pijl en die moet je vinden. Als je nauw eens het topic goed doorlas, had je het antwoord al gevonden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...