Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

Ik ben uit de fighters guild gezet. Ik wil weer terug maar ik heb 20 bear pelts nodig, waar kan ik die precies op de kaart vinden.

Ik kom er niet uit.

Moet ik trouwens ook voor de fighters guild een huis in skingrad kopen voor rond de 12500 gold ofzo.

Nee, je hoeft geen enkel huis te kopen voor welke guild dan ook.

En bear pelt vind je bij dode beren, beren kom je meestal wel tegen in het bos of langs de weg, alleen kun je ze als het goed is pas vinden als je lvl 9 (black bear) of 16 (brown bear) bent (dat kan ik ook fout hebben) maar anders kom je ze wel tegen rond skingrad, zoniet dat de info hierboven.

Ik ben pas level 6 maar ik kan niet gaan slapen want dan word ik na 1 uur slapen al gelijk door een vampier gebeten en die quest van de vampire cure is echt heel moeilijk. Ik ga eens zoeken rond skingrad en hopen dat ik 20 beren vachten kan krijgen. Bedankt trouwens !

Hmmm... Probeer anders eerst de ingredienten van de quest te halen voordat je gaat slapen, dan hoef je later niet meer uit te kijken voor daglicht, of je kunt elke nacht iemand bijten zodat je weer een dag door het licht kan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat is de beste en goedkoopste ( :puh: ) manier om aan Lockpicks te komen?

Ze zoeken in grotten kisten enz. ;) En anders kun je ze alleen kopen bij de Thieves guild. :7

En anders kun je nog de Skeleten key gebruiken, dit is een lockpick die niet kapot kan :7

Zie boven genoemde informatie :7

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd dit topic nou al een tijdje in de gaten en ik wil eerdaags weer is een game gaan kpen. Nou denk ik dat het Oblivion The Game Of The Year Edition wordt. Als ik het goed heb zijn dit alle uitbreindingen enz. De game kost 60 euro. Nou heb ik dus een paar vragen:

  1. Is de game 60 euro waard?
  2. Klopt het dat The Year Edition alle uitbreidingen bevat?
  3. Is de game niet the Hardcore?
  4. Ziet de game er goed uit?
  5. Met welke games kan ik het vergelijken?
  6. Hoelang kan ik mij ermee vermaken?

Dit waren mijn vragen hopelijk krijg ik snel antwoord terug en dan zal ik de game ook snel binnen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

:)

1. Ik zou er nog 100 euro voor betalen ;)

2. Allemaal weet ik niet, maar volgens mij is Shivering Island alles, en die bevat hij wel.

3. Wat bedoel je met The Hardcore?

4. ZEKER WEL!!!

5. ehm... ik weet niet.

6. lol, ik weet niet of het wel bekend is hoeveel missies er in totaal zijn, want elke keer als je door een stad loopt, en met een willekeurig iemand praat, heeft diegene wel weer een missie voor je :7 Ik geef je een hele ruime 100 uur.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Kloep heel erg bedankt ik weet dat alle vragen niet beantwoord zijn, maar je heb er genoeg beantwoord om mijn ervan te overtuigen dat het een geweldige game is. Dan vroeg jij ook nog iets over "Hardcore" Je heb van die games series zijn zijn "Hardcore" Dat betekend dat je zo'n spel alleen maar kan spelen als je er veel ervaring mee heb. Bijvoorbeeld een "Hardcore" shooter. Dit is niet een shooter waarmee je even achter een kist kan blijven schuilen nee het is in een keer door lopen en schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Kloep heel erg bedankt ik weet dat alle vragen niet beantwoord zijn, maar je heb er genoeg beantwoord om mijn ervan te overtuigen dat het een geweldige game is. Dan vroeg jij ook nog iets over "Hardcore" Je heb van die games series zijn zijn "Hardcore" Dat betekend dat je zo'n spel alleen maar kan spelen als je er veel ervaring mee heb. Bijvoorbeeld een "Hardcore" shooter. Dit is niet een shooter waarmee je even achter een kist kan blijven schuilen nee het is in een keer door lopen en schieten.

Oblivion kun je op ieder gewenst moment aanpassen aan de moeilijkheids graad die je zelf wilt.

Je kunt altijd bij opties alles aanpassen.

Ik zal nog even zoeken wat er allemaal bij die Game of the year edition zit.

Is de game 60 euro waard? Ja, ik vond zelf alleen Oblivion het al waard, maar dat hangt bij iedereen anders af.

Klopt het dat The Year Edition alle uitbreidingen bevat? Zal ik nog even opzoeken.

De Shivering Isles zit er in en Knight's of the nine, maar niet de andere 8 downloadbare content (zijn alleen 8 speciale huizen die je in het spel kan kopen, bijv. een Wizard's tower hoog in de bergen, ik heb die namelijk wel)

Is de game niet the Hardcore? nee je kunt het altijd aanpassen.

Ziet de game er goed uit? 2 jaar geleden was het echt het beste van het beste, en nog steeds kun je er niets over zeggen, enkele bugs maar voor de rest.

Met welke games kan ik het vergelijken? Poeh.. daar vraag je wat.. Eigenlijk moet je gewoon de review kijken op gametrailers want daar krijg je wel een goeie indruk

Hoelang kan ik mij ermee vermaken? Dat ligt eraan, de aller eerste keer speelde ik ong. 150 uur totdat ik me verveelde en opnieuw begon (had nog niet alle quest voltooid enz.) en de 2e keer gaat het veel sneller omdat je het beter kan enz.

A Game of the Year (GOTY) edition of Oblivion was released on September 10, 2007 (for PC and Xbox 360; October 16 2007 for PS3). The GOTY version of the game is the equivalent of the original game patched to version 1.2.1, with the addition of the Knights of the Nine mod and the Shivering Isles expansion. The other eight official mods are not included in the GOTY edition.
Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat The Year Edition alle uitbreidingen bevat? Zal ik nog even opzoeken.

De Shivering Isles zit er in en Knight's of the nine, maar niet de andere 8 downloadbare content (zijn alleen 8 speciale huizen die je in het spel kan kopen, bijv. een Wizard's tower hoog in de bergen, ik heb die namelijk wel)

Kun je die huizen ook op de PS3 installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat The Year Edition alle uitbreidingen bevat? Zal ik nog even opzoeken.

De Shivering Isles zit er in en Knight's of the nine, maar niet de andere 8 downloadbare content (zijn alleen 8 speciale huizen die je in het spel kan kopen, bijv. een Wizard's tower hoog in de bergen, ik heb die namelijk wel)

Kun je die huizen ook op de PS3 installeren?

Ik heb net even op de officiele site van Oblivion gekeken. En daar kon ik nisk vindne over Downloadbare content voor de PS3. Daarna dacht ik wie weet staat het in de PS3 Store. En daar stond het ook niet. Dus neem ik aan dat dit neit geld voor de PS3 Versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu met een missie bezig, waar ik Glow Dust voor nodig heb. Weet iemand waar ik dat vandaan moet halen?

Kheb het al :7

En nu heb ik tog wel een vraag over de missie. Hij heet "Blood of the Daedra". Ik moet nu bij een standbeeld "Glow Dust" achterlaten of zoiets. Wat moet ik doen, want als ik op het beeld klik, gebeurt er niks.

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu met een missie bezig, waar ik Glow Dust voor nodig heb. Weet iemand waar ik dat vandaan moet halen?

Kheb het al :7

En nu heb ik tog wel een vraag over de missie. Hij heet "Blood of the Daedra". Ik moet nu bij een standbeeld "Glow Dust" achterlaten of zoiets. Wat moet ik doen, want als ik op het beeld klik, gebeurt er niks.

Hier vind je een uitgebreide beschrijving van deze quest. Volgensmij ben je bezig met een Daederic Quest, dat zijn 15 subquests met 15 verschillende standbeelden. Hier vind je de quest van Azura, waarbij je Glow dust moet opofferen aan het standbeeld van Azura. Je moet hierbij ook op de tijd letten, je moet de Glow Dust namelijk van 5 tot 7 uur 's avonds aan Azura geven anders werkt het niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb Oblivion ook, en ik moet wel zeggen dat dit spel toch een van de zaligste avontuur spel dat ik gespeeld heb enal maar ik was van plan om GoTY versie te kopen maar kan ik met de savegames van gewone Oblivion zonder GoTY nog steeds gebruiken voor die Oblivion GoTY?

voor alle duidelijkheid; GoTY = Game of The Year :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb Oblivion ook, en ik moet wel zeggen dat dit spel toch een van de zaligste avontuur spel dat ik gespeeld heb enal maar ik was van plan om GoTY versie te kopen maar kan ik met de savegames van gewone Oblivion zonder GoTY nog steeds gebruiken voor die Oblivion GoTY?

voor alle duidelijkheid; GoTY = Game of The Year :)

Ik denk het wel aangezien ik ook met mijn oude save game verder kon nadat ik de uitbreidingen had. :7 De uitbreidingen zijn een klein bestandje die je installeerd en dus erbij komen, als het goed is gaat er niets weg alleen komt er wat bij ;) en voor de zekerheid maar een backup :7

Klopt het dat The Year Edition alle uitbreidingen bevat? Zal ik nog even opzoeken.

De Shivering Isles zit er in en Knight's of the nine, maar niet de andere 8 downloadbare content (zijn alleen 8 speciale huizen die je in het spel kan kopen, bijv. een Wizard's tower hoog in de bergen, ik heb die namelijk wel)

Kun je die huizen ook op de PS3 installeren?

Nee, het is tot nu toe nog niet mogelijk om de huizen op de PS3 te krijgen ;):7

Maar als ik heel eerlijk ben mis je niet veel zonder ze, ze zijn leuk maar dan houd het ook wel op, je kunt het zien als extra huizen waar je iets meer kan doen dan bij het gemiddelde huis, meer niet eigenlijk.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is iedereen z'n level?

Ik heb al n'n huis in Imperial City & in Bruma, is echt gesicft man.

Ik was lvl 17, en ik zeg ga ik ffe naar m'n stekkie in Bruma, ik praat met m'n buurman Baeln ofzo.

Ik ga slapen, kom ik een gast tegen, vroeg ik om rumors, en is Baelin geplet door een gevuld Minoutaur hoofd!

Is echt raar man.

Nu ja, m'n level is Lvl 17.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...