Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

Ik speel al hele tijd Oblivion niet meer omdat ik nu andere games heb :puh:

maar ik ben level 255 ;)

heb het al tijd uitgespeeld alle quests enz gedaan

maar ik speel nu met wat "cheats" als ik er nog eens zin in heb

zoals dingen vergroten/verkleinen

bounty op iemand zetten :puh:

is echt lollig xD

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat is iedereen z'n level?

Ik heb al n'n huis in Imperial City & in Bruma, is echt gesicft man.

Ik was lvl 17, en ik zeg ga ik ffe naar m'n stekkie in Bruma, ik praat met m'n buurman Baeln ofzo.

Ik ga slapen, kom ik een gast tegen, vroeg ik om rumors, en is Baelin geplet door een gevuld Minoutaur hoofd!

Is echt raar man.

Nu ja, m'n level is Lvl 17.

Level 40, en GTAFreak007, normaal gesproken kun je ook geen level 255 bereiken, dit is alleen mogelijk met cheats, anders is het hoogste rond de 50.

En ik cheat niet ;) Vind het niet leuk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu level 7, en ik wil wel cheaten, maar ik speel het op de PS3. En daar heb ik nog geen cheats voor gevonden. Als iemand ze heeft, wil diegene ze dan misschien geven? :7

Ik geloof dat er geen cheats bestaan voor de Playstation 3 versie van Oblivion. Er zitten wel een aantal leuke glitches in waar je gebruik van kan maken, hier staan die omschreven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu level 7, en ik wil wel cheaten, maar ik speel het op de PS3. En daar heb ik nog geen cheats voor gevonden. Als iemand ze heeft, wil diegene ze dan misschien geven? :7

Ik geloof dat er geen cheats bestaan voor de Playstation 3 versie van Oblivion. Er zitten wel een aantal leuke glitches in waar je gebruik van kan maken, hier staan die omschreven ;)

Er zijn inderdaad geen cheats op de PS3 tevens ook niet op de XBOX 360, console kan het alleen doordat je dingen kunt aanpassen in het console scherm. :7 De cheats spreken daarom ook erg voor zich.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, heb nu Daerda armor ofzo, het is een glitch met die "Bound" spellen :puh:

Maar, ik heb Olblivion op de PS3, maar kan me er iemand helpen met die gast in Imperial City, van die infinite money glitch, want wil huis kopen in Chorrol.

BTW, welk magic lvl moet je zijn?

Toekomstig huis :')

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, heb nu Daerda armor ofzo, het is een glitch met die "Bound" spellen :puh:

Maar, ik heb Olblivion op de PS3, maar kan me er iemand helpen met die gast in Imperial City, van die infinite money glitch, want wil huis kopen in Chorrol.

BTW, welk magic lvl moet je zijn?

Toekomstig huis :')

Als het goed is verdwijnt dat armor weer na een tijdje.. dat is namelijk geen glitch maar normaal :7

Ik neem aan dat je Dorian bedoelt? daar hoef je geen magic level voor te hebben.. Je moet hem gewoon snel vermoorden en telkens zijn geld pakken.. dat raakt namelijk nooit op.

Tip: Geef hem eerst veel geld met briben, dan kun je ook telkens meer van hem pakken.

Deze glitch is verholpen met de Oblivion 1.1.511 patch

Link to comment
Delen op andere websites

Help, ik ben gebeten door een vampier. Mijn huid wordt steeds rimpeliger :(

Wat zijn de nadelen hier van en wat kan ik doen om dit weer terug te draaien?

Het grootste deel van het terugdraaien heb ik ergens in dit topic uitgebreid beschreven, namelijk hier. Op deze pagina staat de hele quest beschreven.

Vampier zijn heeft erg veel nadelen. Ten eerste moet je de hele tijd de zon zien te vermijden, anders gaat je health eraf. Ook zul je, als je al langer vampier bent, de hele tijd mensen moeten bijten in hun slaap wat erg irritant kan zijn. Als ik jou was zou ik dus snel die quest halen om het weg te krijgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een vraagje over de Vampire Quest:

Waar vind ik vijf Empty Soul Gems?

Ik heb nu de volgende Soul Gems:

6 Greater Soul Gems

6 Grand Soul Gems

4 Petty Soul Gems

2 Common Soul Gems

7 Lesser Soul Gems

En wat kan ik zowieso met deze dingen?

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een vraagje over de Vampire Quest:

Waar vind ik vijf Empty Soul Gems?

Ik heb nu de volgende Soul Gems:

6 Greater Soul Gems

6 Grand Soul Gems

4 Petty Soul Gems

2 Common Soul Gems

7 Lesser Soul Gems

En wat kan ik zowieso met deze dingen?

Zie een paar posts eerder van mij:

Ik heb oblivion op xbox360.

Ik hou het kort.

Ik ben vampier. Ik wil het niet meer zijn dus ik moet een drankje regelen maar nu heb ik soul gems nodig.

Wie kan me helpen waar ik die kan vinden ?

Je vind ze wel in grotten enz. en je kan ook kopen bij de Arcane University, alleen moet je daarvoor wel lid zijn van de mages quild.

Als je er 5 moet hebben voor de "Vampire cure quest" heb je er hier een paar:

1.Calindil in deMystic Emporium in de Market District heeft er één, Die kun je kopen of stelen van hem.

2. Je kunt er 1 stelen uit Melisande's kelder (Je kunt er komen via de kachel naast haar bed).

3. Er is er ook één in Squandered Mine terwijl je de bijbehorende quest doet, dat is tevens de Vampire cure quest.

4. Er is er ook één in de entree bij de Arcane University, die ligt in zo'n glazen ding, maar hij is wel op slot. Er liggen er meerdere in maar er is maar 1 lege.

5/6 . De Chorrol Mages' Guild heeft er ook 1 in zo'n glazen ding in de kamer links naast de ingang, en nog 1 naast de trap. Als je lid bent van de quild mag je de gems pakken zonder iets strafbaars te doen.

Dat tafeltje rechts met die glazen klep bedoel ik als dat glazen ding:

obhouserosethornhallrecjr9.jpg

En wat je ermee kan?

Je kunt er souls mee vangen als je mensen/dieren vermoord, dan komt er magic in zo'n gem.. hoe groter de gem hoe krachtiger de magic, en die magic kun je dan op een zwaard of iets dergelijks zetten.

En een empty soulgem is een soulgem waar nog geen soul in zit.

Als je een soul wilt vangen moet je de Soul trap spell op iemand afvuren, en hem dan vermoorden (je moet natuurlijk wel een lege soulgem hebben) zodra je diegene hebt vermoord komt zijn soul erin, tevens zou ik dat met de bovenstaande gems niet doen want zodra ze zijn gevuld kun je ze niet meer leeg krijgen, en ze wil alleen lege gems! :7

Ik denk dat geen enkele van jou soulgems leeg zijn, dus je kunt ze gebruiken voor magic ofzoiets, maar niet voor de quest.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 verschillende soorten Grand Soul Gems?? De ene is 200 waard, de andere 150? Is er daar eentje van leeg?

Moet je even kijken, wat er staat empty soulgem ofzoiets.. en anders staat er wel een soort magic bij.

Maar ik weet niet zeker of je grand soul gems wel eens kan kopen, dus weet je wel zeker dat het grand zijn, en geen petty of lesser ofzoiets?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet echt zeker dat het Grand zijn. Er is wel iets van een "Current Soul Level". Bij die van 200 is dat: None. Bij die van 150 is dat: Common. Is dat None een lege?

Ik heb het al :) Nu op naar die vampier :)

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk erover om dit spel te gaan halen maar op alle screens zie ik alleen first person view (dat je alleen je wapen ziet) en dat lijkt me egt niet leuk. kan je ook gewoon het hele poppetje zien zeg maar ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...