Jump to content

Het Grote Oblivion Topic


Gunslinger

Recommended Posts

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Elf helmet, ik kan deze nergens vinden.

Ik had hem gevonden in een speciale wereld (ga niet zeggen welke anders ga ik dingen verklappen) maar toen ik weer terug was toen had ik hem niet meer. Waar kan ik hem vinden???

Was dat niet voor een quest die je als je gehaald had weer moest inleveren :?

A.U.B. reageer ook even op mijn vraag :Y

Ja, dat klopt, er is ook een missie waar je hem kan vinden en weer moet inleveren, ik had het over een eerder moment binnen die guildmissies.

Ik heb echt géén idee hoe je dit kan oplossen. misschien moet je ze wel wegdoen en opnieuw op zoek gaan naar bloodgrass. Wellicht had je ze al eerder verzameld en moet het vn de missie verse bloodgrass zijn!

Dat heb ik al geprobeerd want als ik bijvoorbeeld nightshade uit mijn inventory weggooi is er alsnog een topic bij haar genaamd nightshade en vertlelt ze daar wat over.

En als ik bloodgrass drop is er nog geen topic :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 416
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -->nick<--

    68

  • Verrity

    23

  • M4X

    19

  • Backsmash

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien heb je hier wat aan:

There have been problems with the witch not accepting bloodgrass. The "Bloodgrass" topic will effectively disappear when you complete the main quest. You can solve it by reloading a previous save, or typing set MS40.cureready to 1 in the console. This will cause a new topic to appear and allows you to complete the quest properly.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je hier wat aan:

There have been problems with the witch not accepting bloodgrass. The "Bloodgrass" topic will effectively disappear when you complete the main quest. You can solve it by reloading a previous save, or typing set MS40.cureready to 1 in the console. This will cause a new topic to appear and allows you to complete the quest properly.

ok dank je wel ik had inderdaad de main quest al gehaald maar ik ga het even proberen en zeg dan wel of het gelukt is :bier:

Het is gelukt :bier: bedankt

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit spel op de ps3 nog beschikbaar in de gewone gamewinkel (op 20 juni)
Natuurlijk is dat zo, Oblivion heeft hartstikke goed verkocht op de PC en de Xbox 360, waarom zouden ze dan een van de weinige goeie ports voor de Playstation 3 dan zo snel al uit de schappen halen? Ik weet zeker dat hij nog gewoon overal in de schappen licht, mits hij niet uitverkocht is natuurlijk. :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Heb hem al GEWELDIG maar nu ben ik opgepakt en zoek ik een lockbrick voor de thieves guild van Gray fox voor een dagboekofzo.

'Lockpicks' kan je kopen bij iedere Fence van de Thievesguild. Als je de quest 'Independent Thievery' als active quest instelt dan zal er een markertje staan op je kaart bij één van de Fences, omdat je tijdens die quests je gestolen spullen aan Fences moet verkopen. Je kan 1 lockpick voor 5 gold kopen. Indien je nog geen lid bent van de Thievesguild kan je lockpicks kopen bij Armand Christophe, hij leeft in het zuiden van de Imperial City, in het Waterfront district, tegenover het huis dat te koop staat (kan inmiddels ook jouw huis zijn). Btw, dit soort vragen kan je voortaan beter stellen in 'Het grote Oblivion topic'. Veel succes met je quest :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje ik heb hem namelijk al een hele tijd geleden uitgespeeld (hoofdverhaal bedoel ik dan)

En nu is het Temple District in de Imperial City kapot maar wordt dit nog een keer gerepareerd want dit ziet er niet uit? en vind het jammer dat er 1 zo'n gedeelte half verwoest is

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik doe oblivion maar nu doe ik een quest waarbij ik everscamps moet vervoeren naar een grot en daar een speciale everscamp staf moet neerleggen dus hoe doe ik dat neerleggen.

Moet je het niet gewoon daar droppen?

droppen doe je met Shift+klikken op het voorwerp wat je wilt laten vallen.

Ik heb trouwens zelf ook wat ontdekt ik weet niet zeker of dit al bekend is maar hier http://www.gammo.nl/player.php?sid=734 Zie je een demo van voor dat het uitkwam en als je goedkijkt wanneer ze het hoofmenu laten zien zie je boven Anvil nog een stad die niet in het spel zit namelijk Sutch.

Ik weet niet of dit al bekend was ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...