Jump to content

Cover van Vice City Stories bekend!


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • Pietje II

    7

  • Ivo Forelli

    7

Ben ik dan een van de weinigen die het wel geslaagd vind?

Het is mooi clean wit en past goed bij de stijl vind ik. :)

Misschien niet het zwart wat we gewend zijn maar dit vind ik zeker niet slecht.

De screens dat klopt,als ik als leek dit spel in me handen heb dan denk ik niet dat ik 'em koop omdat er gewoon te weinig vernieuwing op de screens staat achterop.

Op naar 3 nov! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik de GTA Vice City Stories cover één van de mooiste covers die bij een Grand Theft Auto spel geproduceerd is. Maar nu spreek ik echter alleen over de voorkant. De tekeningen zijn gewoon echt 'art', de designers verdienen echt mijn complimenten, petje af! Maar als ik nu over de achterkant ga spreken, ben ik er eigenlijk niet zo over te 'spreken'. Begrijp me niet verkeerd, lelijk ziet het er niet uit maar het had veel mooier gekund. Momenteel ziet de achterkant er zo 'onafgewerkt' uit, alsof iemand een half uurtje met Paint bezig is geweest, een paar screenshots uit de oude Rockstar Games Screenshot Gallery heeft geplaatst en de tekst gecentreerd heeft, maar omdat er iets tussen kwam heeft 'ie het maar even opgeslagen en er niet meer naar omgekeken. Zo komt het in ieder geval wel bij mij over. Desalniettemin is het niet verwerpelijk, en ik denk ook dat we pas écht over de achterkant mogen oordelen als we het GTA Vice City Stories hoesje op 3 november in onze handen hebben liggen, in plaats aan de hand van een onscherpe afbeelding op een computerbeeldscherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...