Jump to content

Cover van Vice City Stories bekend!


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • Pietje II

    7

  • Ivo Forelli

    7

die man in die blauwe pak lijkt wel verdacht veel op tommy. Toen ik een missie ging doen heb je een soort intro, en heb het hoofd van tommy goed bekeken. Hij heeft ook kleine haartjes op zijn gezicht (weet niet precies hoe je het noemt maar, als je je gescheert hebt groeit het haar weer maar dan heel klein :? )

en die bril die hij draagt zie ik zo op tommy's hoofd. Ook de wenkbrauwen en het haar lijkt enigsinds op die van Tommy. (tis maar een gokje hoor!)

dus ik dacht, misschien is het hem wel, al hoop ik het niet want ik wil wel graag weten hoe vice city zo crimineel is geworden. Want toen Tommy er nog niet was, waren er ookal bendes.

medion :cya:

Bewerkt: door medion
Link to comment
Delen op andere websites

Over die Vrouw Linksonder

Ik Bedoelde Rechtsonder :bonk:

*Offtoptic*

Wat vinden julie van me nieuwe Sig 8) ?

(Verklein hem nog wel)

[EDIT]

BTW die haartjes heten Stoppels :puh:

Bewerkt: door _*-*B-Man*-*_
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is die gast met snor en bril wel de broer van Tommy Vercetti, die dood ging tijdens de gewone GTA

VC.

Ps.

ik had ook een topic met een poll over de cover?! eerder dan dit! waarom is die weggehaald?

>>> Door Lantyz: Nee, Ruurd was bijna een dag eerder met zijn post. Ik heb het een en ander uit beide topics afgesplitst naar dit nieuwe topic, maar polls zijn niet samen te voegen. Vandaar.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het VOOR gta vice city gaat afspelen. :Y

Maar,die gast met snor en bril lijkt wel erg veel op tommy misschien de broer van tommy of tommy zelf en dat he misschien na gta vice city gaat afspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Gast in het Blauwe pak lijkt ook verdacht veel op:

Kenji Kasen

Maar dan met haar

Kenji Kasen = Een Caracter in GTAIII

kenji.jpg

Het is mijn mening dat die er op lijkt

Kijk de wallen bij zijn wangen

De Wenkbrauwen

en hij heeft een blauw pak aan

:*D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb voor een keertje weer gta vc op mijn computer geinstaleert en een savegame van een vriend gekregen waarbij je de missies van phil moet doen ik heb phil eens goed bekeken endie vent in die heli ik heb ze een beedje kunnen vergelijken en ik heb ontdekt die vent lijkt volgen mij wel een beedje op phil maar als gta vcs rond de tijd van gta III gaat spelen dan kan het phill voor geen meter zijn want hij komt in gta III het toneel op maar als het na gta vc afspeeld dan kan het phill niet zijn want in de laatste missie van phill in gta vc moet je hem naar een of andere arts brengen ondat hij bij een explotie zijn arm verloor en dan moet je hem met een arm zien tenzij hij een prothese heeft dan is het wel weer phil dus er is ten 1e niet zo veel bekend is dat het phil is en of het na of voor vc afspeeld dus nog een groote raadsel en we moeten dus maar wachen tot de scheenies uitkomen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden julie hiervan ?

vcscharactersmb7.png

Caracters van ik denk dat wie is

Behalve viel me op dat de vrouw bij de auto de vrouw van Alex Shrub

Maar die had geen naam Dus vandaar New Carachter

Zoals je ziet als die man bij de boot werkelijk Gonzales is...

Dan gaat dit voor VC Afspelen

Dus geen Tommy

Wat je ook kan zien is dat Gonzales Op de Artwork van VC Kaal begint te worden

Wat me ook opviel is dat De Letters achter Umberto Robina

Deze Lettertype is ITC Anna

Ik heb ook in Vice City gezocht naar een huis met de letter Club

Maar niks gevonden

Dus het kan nieuwe naam zijn van een huis netals in LCS met de stripclub

Ik heb de Front van de GTA Vice city Stoies Delete

Zodat je de letters beter kan zien

pkf4.png

Er staat iets van Club DJ Ofzo

Greetz

B-Man

[EDIT]

Die Gast in de Helicopter lijkt op zo'n Franse aap

Die ook in Vice City Was

Dat je hem moest achtervolgen met een Scooter

Bewerkt: door _*-*B-Man*-*_
Link to comment
Delen op andere websites

en dat heb je erg goed gedaan B man!

misschien is dat de malibu club wel :*D dat lijktme cool... een heel nieuwe club! hopelijk zijn die gay skaters wel weg. en verder vind ik dit de mooiste art van gta ooit! ik bedoel maar... het ziet er echt lekker fris en zonnig uit ;)

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er nu bijna zeker van dat the "mystery man" een jongere versie is van don Salvatore Leone. Wat de game zich dus duidelijk "voor" vice city (1986) afspeelt. Aan de cover te beoordelen zeg ik late jaren '70 (1979, zou ik gokken). De game gaat volgens mij een blik werpen op hoe Salvatore aan zijn macht is gekomen. Ik zeg niet dat Salvatore het hoofdpersonage gaat zijn. Aangezien het hoofdpersonage nooit op de cover staat.

Link to comment
Delen op andere websites

1979 heeft dan ook de jaren 80 ingeleid:

- Fidel Castro geeft toesteming aan heel wat cubanen om te emigreren naar miami (waaronder heel wat criminelen) (Umberto Robina)

- Heel wat ex vietnam veteranen zijn misnoegd om hoe ze behandeld zijn en voeren protest acties (Mitch Baker)

- The end of disco (Hoewel er van de mode nog wel wat blijft hangen, de vrouw rechtsonder op de cover heeft zo een typische discobril op).

- De infernus ziet er uit als het eerste model van de Lamborghini countach.

- Hoe ze Salvatore in het plaatje gaan laten passen heb ik ook geen idee van.

- Dankzij de gouden jaren zestig veel vooruitgang (glitter glamour).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...