Jump to content

Cover van Vice City Stories bekend!


Ruurd31

Recommended Posts

Zou de manmet zonnebril en snor geen jongere versie zijn van "Don Salvatore Leone"? de gelaats uitdrukkingen kloppen volgensmij wel!

Ja nu je het zegt hè... Die knaap lijkt wel érg veel op Salvatore Leone, maar dan als 'ie nog jong is.

Deze man dus.

whahalt2.png

Wie weet krijgt het verhaal omtrent Salvatore weer een staartje... (Ookal speelt het zich dan in het verleden af ten opzichte van GTA: III en GTA: LCS.)

En wie weet krijg je de Leone's weer te zien in Vice City. ;)

Ik ben in ieder geval erg benieuwd...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • Pietje II

    7

  • Ivo Forelli

    7

Die cover staat me wel aan :Y

Wat we nu wel weten is dat het weer rondt dezelfde tijd gaat afspelen als je naar de billen ehu.. Brillen kijkt :D .

___________________________________________________

En ik hoop dat je nu in de Heli's kunt. Pliezzz R* ver hoor mij :clown::engel:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Op het eerste zicht leek de cover me niet zo mooi maar nu ik hem telkens terugzie vind ik hem mooier en mooier worden. Ook begin ik nu ongeduldig te worden want ik wil VCS spelen! Maarja, beter wachten en een goed resultaat dan niet moeten wachten om een crapgame voorgeschoven te krijgen. Is het jullie trouwens ook al opgevallen dat ze telkens een helikopter in de linkerbovenhoek plaatsen? Het was me eigenlijk al vroeger opgevallen.

@Pietje II en Ivo Forelli: Ik zie daar niet echt Salvatore in hoor, maar misschien kan je wel eens gelijk hebben. Hij wordt stilaan ook zeer vertrouwd, zoals Donald Love etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar moet dat RP logo'tje niet vervangen worden door de leeftijd?

Dat verschilt van plaats tot plaats. In Engeland is het meestal zo'n rood bolletje met '18' in:

748642_610_1133774941130-GTA_LCS_FOB_BBFC_jpg_jpgcopy.jpg

Bij ons vas het zo'n 18 in een grijs vakje:

medium_14571226o_aix_1_.3.jpg

En zo heb je nog meer 'verschillen' o.a. een M van Mature etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Zwart is mooier. Maar misschien wilde Rockstar met dat wit 'de zon en lichtheid van Vice City' weergeven. Misschien veranderen ze het naar zwart op de PS2-cover (als die er komt), zoals ze bij GTA LCS het zwart naar wit verandert hebben op de PS2-cover.

Link to comment
Delen op andere websites

@VforV dat viel mij vandaag ook op vanaf GTA III hebben ze bij alle GTA's uitgezonderd van GTA Advance links boven een heli geplaatst, alleen bij de Ps2 cover van GTA III die op Wikigta staat is dit niet zo, maar op de andere cover van GTA III wel weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City speelt zich ook af voor San Andreas en waarschijnlijk gaat Vice City Stories zich net zoals Liberty City Stories ook 3 jaar eerder afspelen als het origineel. Dus waarschijnlijk rond 1983. Hier zou Salvatore 9 jaar jonger zijn dan in San Andreas, dus het zou wel kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, wat betreft Salvatore, het zijn ook maar speculatie's van ons en of het zeker is weten we uiteraard helemaal niet. Maar hij lijkt er wel wat op, al zeg ik het zelf.

- Dezelfde kapsel, alleen in een wat 'jongere' stijl;

- Snor;

- Dezelfde inkepingen in de wangen;

- Ook een klein beetje baard;

- De manier hoe hij kijkt is hetzelfde.....

Er zijn best wel veel overeenkomsten te zien, al zeg ik het zelf.

En wie weet, misschien komen de Leone's ook wel aan bod in Vice City, misschien komt in Vice City Stories wel een verhaal naar boven waar de Leone's en de Forelli's weer bezig zijn met hun rivaliteit.

Ach, je weet maar nooit, wie weet is die 'Salvatore Leone' wel een personage dat je nooit te zien krijgt in het spel, het zoals die dame's met die roze bikini aan. (Ze staan meestal rond Diaz getekend.)

Maar ik heb in ieder geval heel veel zin in GTA: Vice City Stories, ik zit er nu al met smart op te wachten! :)

Edit: Oh ja, nog iets, ik zat zo eens te kijken naar de cover, viel me het op dat die ene mevrouw rechtsonderin...

Deze dus

whahanc1.png

... Naar mijn idee erg veel op Catalina lijkt. Omdat ik op verscheidene site's weleens heb gelezen dat er een storyline zou kunnen komen waar Claude Speed de hoofdrol speelt, zou het dus best kunnen dat daar Catalina ook voor de dag komt. Dan speelt het zich dus af in de jaren '80, het zou best kunnen dat Claude en Catalina elkaar daar al eens eerder mekaar hebben ontmoet.

(Al hoop ik niet een storyline met Claude.) Een storyline met Claude Speed is waarschijnlijk ook maar een verzinsel, aangezien R* daar ook helemaal niets over bekend heeft gemaakt. Maar je weet maar nooit.

Uiteraard zijn het maar weer speculatie's van mij, dat krijg je er dan ook van als je helemaal fan wordt van GTA: VCS en de heletijd naar die boxart gaat zitten kijken. :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen alvast een heleboel uit de cover halen. Op een rijtje:

Linksboven zien we de Maverick met iemand die naar buiten schiet met een M4. Persoonlijk kan ik er geen bekende in ontdekken.

Rechtboven rijdt een biker op een Freeway. Dit is niet Mitch Baker, maar een biker die je in GTA Vice City op straat tegenkwam. Je ziet hem op deze screen staan.

Linksmidden zie je het gezicht van een Cubaan die sterk op Umberto Robina lijkt. Achter hem zie je de tekst 'CLUB...' (De B is raar gevormd, maar ik zou niets anders kunnen verzinnen). De eerste letters van de naam van de club vallen grotendeels van de afbeelding af.

Daarnaast, rechtsmidden is een gangster met een blauw shirt, zonnebril, kort snorretje en een pistool te zien. Ik houd het op een nieuw personage, alhoewel er ook stemmen opgaan voor Leo Teal, een jonge Salvatore en zelfs een oude Tommy.

Linksonder een Infernus, iets verschillend (ouder?) dan de Infernus uit GTA Vice City. Een blonde dame met een pak geld in haar hand (Mogelijk mrs. Shrub) leunt tegen de wagen, en op de achtergrond is de skyline van het eerste eiland zichtbaar.

Rechtsonder zie je een dame met een ouderwetse bril. Ze doet mij denken aan Mercedes, maar ze lijkt te oud wanneer het spel zich voor 1986 afspeelt. Misschien haar moeder, en dus de overleden vrouw van Cortez?

Tenslotte zie je in de linkeronderhoek een bootje genaamd 'The Little Gupper', bestuurd door een onherkenbaar iemand. Op het achterdek staan twee mannen die me heel sterk doen denken aan een jongere Cortez en zijn rechterhand Gonzales.

Al met al lijkt het alsof GTA Vice City Stories zich dus inderdaad voor GTA Vice City gaat afspelen. Ik heb eerder aangegeven dat ik drie personages waarschijnlijk acht als hoofdpersonage, namelijk Phil, Umberto en Mitch. Wanneer je bedenkt dat het hoofdpersonage nog nooit op de cover heeft gestaan, valt Umberto voor mij af. Ik blijf bij mijn favoriet: Mitch Baker.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is altijd met mannen...

Moest nu eens GTA VCS met een vrouw zijn? zoals die rechtsonderaan :sst:

Hoe kom je erbij dat er een vrouw als hoofdrol speler zou zijn?

Wel rockstar maakte ook ooit in 2001 de game state of emergency dat overens ook een hele geweldadige game is en zeker 18 plus is i.v.m blood n guts ,winkels opblazen etc en 1 van de hoofdrol spelers is een vrouw:

**offtopic post**

Hierboven

Dat verklaart al heel wat,messhieien is het wel het juiste :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

gtavcas7.jpg

Hij lijkt ook wel een beetje op Stephen Scott, alleen kijkt ie hier nogal kwaad.

En die vrouw bij de Infernus heeft ook iets in haar handen. Geld misschien?

Overigens denk (en hoop) ik ook dat de hoofdpersoon Mitch Baker wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...