Jump to content

Cover van Vice City Stories bekend!


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • Pietje II

    7

  • Ivo Forelli

    7

Ik vind het een vette cover, Umberto Robina herken ik duidelijk, en als je hem vergroot zie je Mitch Baker ook op die moter, ik vraag me af wie die vrouw is, en kijk eens op de boot, de man met de verrekijker lijkt erg veel op Cononel Cortez vinden jullie niet?

Mooi covertje, nu de 1e cover der is zullen er misschien ook nog wat andere dingen bekend worden :)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

GTA is altijd met mannen...

Moest nu eens GTA VCS met een vrouw zijn? zoals die rechtsonderaan :sst:

Hoe kom je erbij dat er een vrouw als hoofdrol speler zou zijn?

---

@Lance Dance: Umberto staat er wel op, en Mitch Baker ook, en als ik me niet vergis staat op de boot Juan Garcia Cortez met een verrekijker te kijken.

Over het jaartal, hier is nog niks over bekend, maar aangezien de cover er nu zal er waarschijnlijk binnekort meer info komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie cover. Die persoon op die boot is Juan Garcia Cortez. Dat denk ik omdat hij volgens mij de enige persoon was in Vice City die regelmatig op een boot te vinden was. Mitch Baker en Umberto Robina staan ook op de cover.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens de echte cover gezien. Ik zal hem eventjes laten zien:

gtavcscovervb8.jpg

Deze kun je vinden op WikiGTA.

SORRY! Had hem in het verkeerde topic gepost!!!

Bewerkt: door TcT MafIosO
Link to comment
Delen op andere websites

Zo! Ik moet toegeven dat ik de cover zeker vind meevallen! Ik vind hem zelfs mooi.

Maar ik moet wel zeggen dat die ene vrouw dat bij die auto staat (het lijkt wel wat op een Infernus) er een beetje nep uitziet in vergelijking met de andere tekeningen. Maar voor de rest beloofd het heel wat, naar mijn idee. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand een idee naar waar de naam "the little gupper" zou kunnen verwijzen? (te vinden linksonder naam van de boot op de cover van vcs). Als dit Cortez zijn bootje is gaat het zowiezo voor 1986 afspelen. Het schip in 1986 was veel groter!! Op de cover van LCS stond toni ook zelf niet, dus ik denk niet dat het mitch of umberto of een van de vrouwen is? Iemand een idee wie die man met snor en zonnebril is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me inderdaad ook af wie die man met de snor en de zonnebril is, ik herken hem niet van andere GTA's dus misschien is het een geheel nieuw personage.

Over die boot, ik heb de naam op gezocht op Google, maar hij kon niks vinden, overigens denk ik wel dat het Cortez is die op die boot staat, dat zie je duidelijk op de heel erg grote versie [klik]

die kerel bij die heli lijkt op Phil Cassidy

Ik denk het niet, Phil zag er erg anders uit, maar het kan natuurlijk, de personage's gaan er ook niet zo uit zien ingame, maar je kan zo wel een klein idee krijgen, CJ zag er op de Artwork ook heel anders uit dan hij is geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...