Jump to content

Cover van Vice City Stories bekend!


Ruurd31

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    9

  • .::FLIPKIP::.

    9

  • Pietje II

    7

  • Ivo Forelli

    7

Ik heb 2 theoriën over wanneer VCS zou kunnen afspelen aan de hand van de cover.

1. Vóór GTA:VC

De man met de zonnebril zou een nieuw personage kunnen zijn, maar ook Cortez in zijn jongere jaren. Misschien zelfs Salvatore Leone!

De blonde vrouw lijkt verdacht veel op de vrouw van Alex Shrub, die vóór haar huwelijk een hoer was (dus met dat koffertje geld).

De vrouw met de bril kan Cortez' vrouw zijn, zijn dochter Mercedes in haar tienerjaren of zelfs een ander onbekend personage. En de bril verraad misschien een beetje dat het pré-VC is.

Dan hebben we nog de kerels op het bootje. Eén van hen (met de verrekijker) zou Cortez kunnen zijn met Gonzales (ja, die kerel met de uzi lijkt op Gonzales, alleen met meer haar = jongere Gonzales = pré-VC).

2. Na GTA:VC

De kerel met de zonnebril zou een oudere Vercetti kunnen zijn (let ook op de kleur van z'n pak).

De mannen op de boot zouden Vercetti kunnen zijn (z'n gezicht is verborgen achter de verrekijker) met een onbekende bodyguard.

Link to comment
Delen op andere websites

:bier: weet je, die cover is vet gaaf en ik vindt hem veeel mooier dan die van vice city 8)

wat ik me nog afvraag is : in welke tijd speelt het precies af

Bewerkt: door roneri
Link to comment
Delen op andere websites

:bier: weet je, die cover is vet gaaf en ik vindt hem veeel mooier dan die van vice city 8)

wat ik me nog afvraag is : in welke tijd speelt het precies af

Het jaartal is volgens mij nog vrij onbekend...

Link to comment
Delen op andere websites

nou, wat ik hoop is dat je het verleden van tommy kunt achterhalen, dus wat heeft hij gedaan?

want dat komt in vice city niet echt duidelijk naar voren. Hopelijk nu wel :)

Ik hoop dat het niet te veel rond Tommy zal draaien, die heeft al genoeg aandacht en macht gehad in GTA Vice City. Te veel naar mijn zin zelfs.

Link to comment
Delen op andere websites

ik niet! ik hoop lance vance, hij is een erg coole gozer.

Lance is in 1986 pas gearriveerd in Vice City, en gaat datzelfde jaar dood. Dus of GTA VCS nu voor of na GTA VC speelt, er is vrijwel geen tijdsruimte om hem een rol te geven.

Die blonde vrouw staat voor het strand van Vice City, dat zie je aan die boulevard daar achter.

Zou dit een extra eiland kunnen betekenen?

Of staat ze gewoon bij de vuurtoren?

Volgens mij staat ze op de kade langs de boulevard van het tweede eiland, en zie je het eerste eiland op de achtergrond. Een extra eiland lijkt me hoogst onwaarschijnlijk: Hoe verklaar een verdwijnend eiland in de verhaallijn?

wat ik me nog afvraag is : in welke tijd speelt het precies af

Er is nog geen jaartal bekend. De cover doet mij vermoeden dat GTA VCS zich enkele jaren voor GTA VC afspeelt (Vanwege de jongere Cortez & Gonzales), maar niets is zeker.

nou, wat ik hoop is dat je het verleden van tommy kunt achterhalen, dus wat heeft hij gedaan?

want dat komt in vice city niet echt duidelijk naar voren. Hopelijk nu wel :)

Tommy heeft geen verleden in Vice City. Hij woonde namelijk in Liberty City, waar hij vijftien jaar in de bak gezeten heeft. Als het spel zich dus voor 1986 afspeelt, zien we niets van Tommy.

Link to comment
Delen op andere websites

Effe tussendoor voor degene die niet weten wat Vercetti gedaan heeft en waarom dit niet zou kunnen voorkomen in VCS: het is allemaal uitgelegd in de missie Keep Your Friends Close. Tommy heeft namelijk in Liberty City van Sonny de opdracht gekregen om 1 man te doden in Harwood. Maar, toen hij daar aankwam stonden er 11 man op hem te wachten. Hij heeft ze allemaal het hoekje om geholpen, maar werd opgepakt. Hij heeft Sonny's naam niet vermeld om hem niet te verklikken, maar in die laatste missie van VC blijkt dat Sonny Tommy er had ingeluisd en dat hij verantwoordelijk was dat er 11 man waren en niet 1.

Ik hoop dat dit een beetje opheldert. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Jack Mercer: Inderdaad, die laatste missie heb ik onlangs nog (na veel opnieuw beginnen) gespeeld en daarin leggen ze het allemaal uit.

--------------------

Over de eilanden van VCS: Ik hoop dat ze de eilanden nu een naam zullen geven, dan is dat makkelijker. Anders moeten we altijd 'Oostelijk eiland', 'Eerste eiland' of 'Linkse Eiland' etc. zeggen en dat vind ik toch niet zo duidelijk :N.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

ze hadde daar wel namen hoor, maar wel in streken. zo als: starfish island en washinton beach.

@ medion: ja dat lijkt me cool... misschien speelt het zich gewoon in hetzelfde jaar af maar dan vanuit een ander persoons standpunt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier wat info over wat Caracters van de Cover

Laura Shrub = Ook wel bekend als de vrouw van de Congressman Alex Shrub

Is De Vrouw bij Infernus (Altans dat denk ik ruim 80%)

Alex Shrub is te zien in de missie Martha's Mug Shot in Vice City

Hier een Pic

2849.jpg

Verder denk ik niet dat de Man In het blauwe pak geen Bekende is

Net als Lance Vance , Die stond ook op de cover van de Vice City Game Maar hij was ook nooit eerder te zien In GTAIII

En ik Denk dat de Vrouw Links onder een Sponser is zegmaar

Net als de Cover van Vice City En San Andreas

BTW: Ik Hoop Tommy Weer eens te zien In VCS Tommy is de man in Vice City :klap:

Greetz

B-Man

Link to comment
Delen op andere websites

goed gevonden maar mag ik je op 1 ding wijzen? je signature is veel te groot!

en wat bedoel je met sponser? en ik zie geen vrouw linksonder hoor :puh:

en die vrouw komt me aardig bekend voor :puh:

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt dat die vrouw die voor de Infernus staat net zoals de zwartharige VC chick en de blondharige SA chick gewoon een art figuur kan zijn die niet in de game voorkomt

Denk eraan dat VCS waarschijnlijk voor VC zal afspelen, wat betekent dat we niets van Tommy Vercetti zullen zien, behalve als de Foreli's een grote rol krijgen en je een missie krijgt in LC waar je Tommy ontmoet ofzo

Maar dat lijkt me stug

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...