Jump to content

Jij en GFX


Ferre

Recommended Posts

Hallo,

ik kwam laatst op een idee om een soort vragenlijst te maken. Waarom weet ik eigenlijk niet, het leek me gewoon leuk. Misschien kom je nog iets leuks te weten over een ander lid smile3.gif.

Hoelang design jij al?

Hoe ben je eigenlijk begonnen?

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit?

Wat vind je er zo leuk aan?

Wat voor een stijl vind jij het mooist?

Wat voor een stijl maak je zelf vaak?

Ga je er nog lang mee door?

Wat is jou favoriete GFX site?

Nieuw: Wil je nog iets zeggen tegen beginnende designers?

Heb jij zelf nog leuke vragen? Stuur een PB naar Ferre.

[b]Hoelang design jij al?[/b]
[b]Hoe ben je eignlijk begonnen?[/b]
[b]Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit?[/b]
[b]Wat vind je er zo leuk aan?[/b]
[b]Wat voor een stijl vind jij het mooist?[/b]
[b]Wat voor een stijl maak je zelf vaak?[/b]
[b]Ga je er nog lang mee door?[/b]
[b]Wat is jou favoriete GFX site?[/b]
[b]Wil je nog iets zeggen tegen beginnende designers?[/b]

[PS: GFX = Graphics]

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferre

    3

  • Jon-asses

    2

  • Forumrunner

    2

  • NickyHendriks

    2

Hoelang design jij al? half jaar

Hoe ben je eignlijk begonnen? Als een n00b :D

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Heel veel. :Y

Wat vind je er zo leuk aan? Dat je zelf dingen maakt

Wat voor een stijl vind jij het mooist? Abstract, Grunge en Vector

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? Abstract en Grunge

Ga je er nog lang mee door? Tuurlijk! :*D

Wat is jou favoriete GFX site? pixel2life.com

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? Te lang (3 4 jaar)

Hoe ben je eignlijk begonnen? Door het maken van animaties

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Zeker, soms denk ik hoe kom ik daar bij.

Wat vind je er zo leuk aan? Het geeft een goed gevoel wanneer je iets af hebt.

Wat voor een stijl vind jij het mooist? -Tech, Grunge, Smudge, c4d, Abstract.

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? - Tech, c4d en abstract.

Ga je er nog lang mee door? - Zeker.

Wat is jou favoriete GFX site? - (Nationofgfx, gamerenders.)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al?Oeh, een anderhalve maand denk ik.

Hoe ben je eigenlijk begonnen?Met wat te expirimenteren en daarna wat tuts afzoeken.

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit?Ja natuurlijk dat heb ook meer ideeën gekregen :Y .

Wat vind je er zo leuk aan?Dat je je eigen creatie kunt maken en je eigen sig kunt maken, vroeger moest ik dat altijd vragen :N .

Wat voor een stijl vind jij het mooist?Ik hou van lichte kleuren.

Wat voor een stijl maak je zelf vaak?Dat verschilt maar meestal GEEN natuursigs meer van die render-border-achtergrond-name sigs :puh: .

Ga je er nog lang mee door?Tot dat het me verveelt (ja dus :Y )

Wat is jou favoriete GFX site?Planet Renders

Goed idee Ferre ik ben benieuwd naar de andere lijstjes :klap:.

Ik weet dat je ziet dat ik nog wat een nOOb bent door bv. de stijlen, daar weet ik de namen niet van, maar ik leer elke dag bij :bier: .

Bewerkt: door Jon-asses
Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? 4 Maanden

Hoe ben je eignlijk begonnen?Eigenlijk omdat ik vaak Templates downloade voor sites, met PSD bestanden, die kan ik nu zelf editten

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit?Cker, ik kan nu veel meer!

Wat vind je er zo leuk aan?Het resultaat :puh:

Wat voor een stijl vind jij het mooist?Een beetje Actieachtig

Wat voor een stijl maak je zelf vaak?Een beetje Actieachtig

Ga je er nog lang mee door?Tuurlijk!

Wat is jou favoriete GFX site?Planetrenders.net, gamerenders.com

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? 2 jaar (denk ik)

Hoe ben je eigenlijk begonnen? Door GTAForum

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Ja, ik kan nu natuurlijk veel meer dan in het begin.

Wat vind je er zo leuk aan? Het leukste vind ik Covers voor DVD's en CD's maken, het is gewoon leuk om zoiets te ontwerpen.

Wat voor een stijl vind jij het mooist? Maakt niet uit, als het maar mooi is.

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? Ligt eraan wat bij het onderwerp past.

Ga je er nog lang mee door? Tot ik onder het gras lig :D

Wat is jou favoriete GFX site? Www.psdestruction.com & Www.durtypsds.com

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? Anderhalf jaar.

Hoe ben je eignlijk begonnen? Vinewood (aka Dream360) was al een tijdje bezig, en ik vond zijn sigs heel mooi, dus wou ik het ook wel eens proberen.

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Zeker weten, je leert omgaan met de kleurige wereld van de kunst :puh:

Wat vind je er zo leuk aan? Je kan leuke effecten gebruiken voor mooie designs, zodat je altijd met iets mooi uitkomt, het is een beetje raar voor uit te leggen maar het is zeker leuk.

Wat voor een stijl vind jij het mooist? Formeel, rustig, professioneel, subtiel, simpel

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? Meestal sigs met renders van sigs, deze stijl ga ik bijna tot einde brengen :puh:

Ga je er nog lang mee door? Ik wil het later nog als 'werk' opnemen, ja dus.

Wat is jou favoriete GFX site? Gamerenders

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al?Bijna 1 jaar.

Hoe ben je eigenlijk begonnen?Ik denk door Slimm..

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit?Lol.. in het begin wist ik niet eens wat ''fonts'' waren.

Wat vind je er zo leuk aan?Dat je zelf kan kiezen wat je doet.

Wat voor een stijl vind jij het mooist?Natuursigs

Wat voor een stijl maak je zelf vaak?Grunge, natuur, Plaatjes bewerken.

Ga je er nog lang mee door? Zolang ik kan ;).

Wat is jou favoriete GFX site? Chaosgfx

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? Maand later dat ik op de forum zat..

Hoe ben je eignlijk begonnen? Kijken bij de Battle en Showroom topic

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Ja

Wat vind je er zo leuk aan? Alle nieuwe ontwerpen en dat het mis gaat ;)

Wat voor een stijl vind jij het mooist? Freestyle

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? Cover's

Ga je er nog lang mee door? Tuurlijk zolang ik op de forum zit

Wat is jou favoriete GFX site? Sitee

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? 1 jaar

Hoe ben je eignlijk begonnen? Toen ik het zag was ik bewonderd van de werken en wou ik zelf ook aan de slag gaan.

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Tuurlijk , heel photoshop :schater:

Wat vind je er zo leuk aan? Meestal heb je ideeen en dan kom je iets leuks uit :)

Wat voor een stijl vind jij het mooist? Als het maar goed uit ziet. Dus vanalles..

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? Afwisselend

Ga je er nog lang mee door? Tuurlijk

Wat is jou favoriete GFX site? Gamerenders.com

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? Één jaar

Hoe ben je eignlijk begonnen? Een vriend van me heeft me gewezen op het shoppen van auto's (ook wel pictuning hier genoemd). Zo ben ik met photoshop begonnen.

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Zeer veel. Ik ben nog steeds geen professional maar ik kan goed met PS overweg.

Wat vind je er zo leuk aan? Het creëeren van dingen en het zien van een prachtig eind resultaat.

Wat voor een stijl vind jij het mooist? Sense and Simplicety

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? Hierboven

Ga je er nog lang mee door? Ik denk wel me hele leven. Ik zal het altijd ergens voor nodig hebben zoals het bewerken van films en het maken van websites.

Wat is jou favoriete GFX site? Geen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? 1 jaar

Hoe ben je eignlijk begonnen? Toen ik zag hoe mensen signatures maakten, wou ik dat ook graag doen.

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Zeker, ik weet nu best veel van Photoshop, en het blijft leuk.

Wat vind je er zo leuk aan? Ik vind het leuk om mooie sigs te maken, soms ook iets heel simpels maken. :puh:

Wat voor een stijl vind jij het mooist? Vanalles

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? c4d enz, zeker geen sigs met een brush achtergrond, dat is voor beginners. :D

Ga je er nog lang mee door? Zeker, ik wil er gewoon nog veel en veel beter in worden.

Wat is jou favoriete GFX site? ChaosGFX

Link to comment
Delen op andere websites

hoelang design jij al? Ongeveer een maand of 3/4

Hoe ben je eignlijk begonnen? Ik ben begonnen met designen omdat ik graag zelf mijn signatures wilde maken voor op dit forum. En sinds dien ben ik het zo leuk gaan vinden dat mijn vervolg opleiding er ook mee te maken gaat hebben. ;)

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Zeer zeker, ik heb veel geleerd van de tutorials op dit forum en ook op andere tutorials sites/forums.

Wat vind je er zo leuk aan? Ik vind het erg leuk om dingen te maken die anderen echt niet kunnen maken zegmaar, dat alles uniek is en dat vind ik zo leuk eraan. Ook omdat je zoveel dingen ermee kan. Het is overal handig voor, bijvoorbeeld voor schoolopdrachten en al dat soort dingen.

Wat voor een stijl vind jij het mooist? Ik denk dat ik tech de vetste style vind, maar dan niet van die kleine bagger signatures die ik heb gemaakt maar echt van die strakke wallpapers met zo veel van dat soort dingen erin.

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? Ik ben de laatste tijd bezig met tech wallpapers maar als ik een sig maak vind ik vind ik grunge ook wel leuk.

Ga je er nog lang mee door? Echt wel, ik hoop dat het nog erg lang kan en dat ik nog veel kan designen.

Wat is jou favoriete GFX site? voor tutorials is denk ik tutorialtomb/good-tutorial/pixel2life erg goed. En de forums die ik gebruik zijn o.a. ChaosGFX en Effectica en natuurlijk Nation of GFX.

Cya (leuk idee)

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? 2 jaar.

Hoe ben je eignlijk begonnen? Uit intresse.

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Veel. Nu kan je je eigen gfx maken.

Wat vind je er zo leuk aan?Dat je je eigen ideeën kan uitwerken.

Wat voor een stijl vind jij het mooist?Rustige stijl en abstract.

Wat voor een stijl maak je zelf vaak?Rustige stijl.

Ga je er nog lang mee door?Ja, ik begin aan een nieuw programma.

Wat is jou favoriete GFX site? Heb ik niet. Ik heb alles groten deels uit mezelf geleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoelang design jij al? Een paar maandjes, ik heb het even opgezocht en op 16 maart 2006 heb ik mijn eerste signature gemaakt. :)

Hoe ben je eignlijk begonnen? Heel simpel, destijds met PS6.0, achtergrondje, plaatje erin, tekst, border, klaar. :D

Zie dit (mijn allereerste sig): killbilsignaturekopie3ci.png:schater:

Heb je veel geleerd sinds je in de GFX scene zit? Heel veel, ik heb veel tuts gevolgd, en ik heb veel hulp en tips gehad van Dizzee _O_ , Silverwing _O_ en Slimm _O_ .

Wat vind je er zo leuk aan? Eigenlijk van niets, iets maken. Dus met een paar onderdelen een mooi ontwerp bedenken. Zodat je gaande weg een steeds mooier resultaat krijgt.

Wat voor een stijl vind jij het mooist? Heel verschillend. Anime vind ik mooi, maar ook een beetje Grunge zoals mijn huidige vind ik heel mooi.

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? Ook heel verschillend. Iedereen heeft denk ik wel bepaalde fases. Ik heb een Animefase gehad, een abstractfase, enz.. Ik heb niet echt een bepaalde voorkeur.

Ga je er nog lang mee door? Zolang tijd en interesse het toelaat. De laatste tijd heb ik niet veel meer gemaakt, soms heb je van die periodes dat je er gewoon geen zin in hebt..

Wat is jou favoriete GFX site? Het meest ben ik op ChaosGFX.com. Goede tuts, en een groot aanbod van renders...

Wat voor een stijl maak je zelf vaak? c4d enz, zeker geen sigs met een brush achtergrond, dat is voor beginners. :D

:schater: Brushes zijn cool, c4d begint ook saai te worden :sst: ..

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...