Crappy-Apple Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik had al van het gerucht gehoord, maar zoals ze het hier vertellen klopt het niet helemaal.Ook het feit dat GTA IV alleen voor de Xbox 360 komt, zou er op kunnen wijzen dat Rockstar binnenkort wordt overgenomen. Dit klopt al niet, want iedereen weet dat GTAIV ook voor de PS3 uitkomt. Verder heeft Rockstar, eerder dit jaar, de helft van het personeel ontslagen. Ergens anders had ik gelezen dat dat personeel zelf ontslag heeft genomen. Het zou natuurlijk wel een hele tegenvaller voor Sony zijn, aangezien GTA een hoop heeft geholpen met het succes van de PS2. Xbox 360 prijsverlaging komt helemaal niet?Volgens geruchten die op het internet rondzwerven lijkt het er op dat in plaats van een prijsverlaging voor de Xbox 360 een paar extra goodies voor de premium pack van de Xbox 360 aangeboden zullen worden. Volgens het gaming-age forum zal er dus geen prijsverlaging voor de Xbox 360 komen om de concurrentie aan te gaan, maar een paar extra features bij je 360 voor dezelfde prijs. Zo zal er binnenkort het volgende aan komen, een premium pack Xbox 360 met: - de game Project Gotham Racing 3 - 1250 Microsoft punten - 3 maanden Xbox Live Gold Klinkt interessant, maar het blijven geruchten. Wij wachten af. Bron ----------------- Dat zou wel jammer zijn, want ik wacht nog op een prijsverlaging tot ik hem koop, ookal zijn de extra's die er bij komen ook zo slecht niet. echt niet ik heb gisteren naar de fnac ( winkel in belgie ) geweest en daar stond zoon packet te koop (ik denk toch dat het zoon packet was ) en het was dan 435 euro Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Leg wat duidelijker uit wat je bedoelt. Wat klopt er volgens jou niet en wat voor pakket stond er te koop? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Leg wat duidelijker uit wat je bedoelt. Wat klopt er volgens jou niet en wat voor pakket stond er te koop? hij moet normaal 400 kosten en daar stond hij vor 435 Reageren
M.Gordon Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hier een leuk filmpje voor de xbox fanboys. Reageren
.Syfes Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik heb maar één ding te zeggen,de xbox 360 is goed maar de Playstaion 3 is veel beter,ik vind dat toch Reageren
Maarten!! Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Hier een leuk filmpje voor de xbox fanboys. wat wil je daarmee dan zeggen? Reageren
M.Gordon Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Dat de xbox slecht is. En dat die xbox fanboys niet hoefen de zeuren dat de ps3 duur is Reageren
Crifox Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Dat de xbox slecht is. En dat die xbox fanboys niet hoefen de zeuren dat de ps3 duur is Jonge wat lul je, wat the fuck moet ik nou met een kkgrote hardeschijf en een draadloze netwerk adapter. Daarbij zit de online functie niet eens in de buurt van xbox live qua kwalitieit e.d. Dus... De xbox pwnt gewoon Bewerkt: 27 juli 2006 door Crifox Reageren
.Syfes Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Ik vind juist dat de xbox niets heeft wat de PS3 heeft,en de PS3 heeft een mooiere uiterlijk ,zo een plaatje Bewerkt: 27 juli 2006 door Syfes Reageren
ikt Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik vind de Xbox 360 lelijk, maar de PS3 nog lelijker, maar iedereen heeft een andere smaak Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Dat de xbox slecht is. En dat die xbox fanboys niet hoefen de zeuren dat de ps3 duur is Daarbij zit de online functie niet eens in de buurt van xbox live qua kwalitieit e.d. En hoe weet jij dat? Reageren
Crifox Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Ik heb een xbox 360 ? Bewerkt: 27 juli 2006 door Crifox Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik heb een xbox 360 ? Maar je hebt nog nooit op een PS3 gespeeld laat staan de online functie, oordeel niet te snel beste jongen. Reageren
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik heb een xbox 360 ? Maar je hebt nog nooit op een PS3 gespeeld laat staan de online functie, oordeel niet te snel beste jongen. ps2 was iig wel minder goed Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik heb een xbox 360 ? Maar je hebt nog nooit op een PS3 gespeeld laat staan de online functie, oordeel niet te snel beste jongen. ps2 was iig wel minder goed Het was miss met minder functies en opties en minder snel maar daardoor is het niet meteen minder goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.