Jacky-2007 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Ow, serieus? Dan was het dus technisch nodig.. Ma's wel zuur, ja. Maar is de huidige update zo ingrijpend als de vorige? Dacht van niet, toch? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Ow, serieus? Dan was het dus technisch nodig.. Ma's wel zuur, ja. Maar is de huidige update zo ingrijpend als de vorige? Dacht van niet, toch? Nja, Blade is oude dashboard en NXE nieuwe, denk dat Microsoft graag wilt dat iedereen over naar NXE gaat vanwege de (toen) nieuwe functies. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Geplaatst: 16 juli 2011 Dus met deze update is dat niet het geval? Want inderdaad, toen ik Just Cause 2 kocht stond daar ook een update op. Reageren
Flokkert Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Weet iemand ook nog een paar games van Xbox Live die je gratis kan downloaden en waar je Achievements kunt halen? Dit kan ook met Harms Way en Doritos Crash Course. Reageren
Flokkert Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Die zit toch standaard bij de Xbox? En ik snap niks van die game. :$ Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Inderdaad standaard. En het is niet moeilijk hoor, gewoon die balletjes draaien net zolang at je er zoveel mogelijk van dezelfde kleur bij elkaar hebt, dan gaan ze weg en komen er bovenaan nieuwe. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Is dat niet zoals dat ene spel met de diamanten? Kan je ook op je mobiel spelen enzo Reageren
Mevin Geplaatst: 17 juli 2011 Rapport Geplaatst: 17 juli 2011 Weet iemand een Arcade spel dat ik kan kopen voor 1200 MS points? Ik dacht aan Warhammer 40,000, iemand andere suggesties? Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Ik zit nu met een probleempje, ik natuurlijk een headset bij m'n xbox. En zit nu met Teka Loca in een party en kan hem nu niet meer horen. Wel via text message, maar daar hoor ik hem ook niet helemaal goed soms. Maar hij kan mij wel horen, en met m'n headset doet het altijd prima en nooit problemen mee, weet iemand waar dit aan kan liggen? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 (bewerkt) Ik denk dat ie rijp is voor vervanging, kan zijn dat je geluid over de speakers van je TV staat. Anders even je batterij checken, je xbox opnieuw opstarten of heel snel voor 5 uur naar de winkel fietsen.. Bewerkt: 2 augustus 2011 door Fiegel5 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Heb je dat probleem alleen bij hem? Zoja, heeft hij die van hem wel aan staan, op "groen" zeg maar? Zoniet, dan is de oplossing van Fiegel5 hierboven wellicht de beste. Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Ik was nog even bij een andere party gejoined, en daar precies hetzelfde. Had m'n 360 ook al op nieuw opgestart, maar hielp ook niet. Maar ik heb deze Headset nog niet heel lang, maar dan koop ik wel gewoon een nieuwe. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2011 Welke headset heb je dan? Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik had deze headset: Klik Maar daar is nu niet veel meer van over, ben er met de buurman zijn heftruck over heen gereden en toen hebben we hem in de kachel gegooid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.