Venzio Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Ik heb per ongeluk mijn TV (najah, mijn niet HD TV) naar fabrieksinstellingen gezet, maar het probleem is dat mijn scherm nu aan de linkerkant een enorme zwarte balk heeft, rechts niet helemaal goed is en bovenaan het scherm 3 witte streepjes heeft. Dus ik heb hem nu niet meer fullscreen, iemand een oplossing? Heb je een widescreen of een 4:3? Waar staat je Xbox op? Maar ik denk dat je gewoon moet kloten met de weergave van je TV. Zet 'em op ''automatisch'' of ''16:9'' of ''weetikhetwat''. Is al opgelost, drukte per ongeluk om een knop waarmee ik omhoog en omlaag en naar rechts en links kon, en toen verzette het beeld zich. Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Aangezien GTA V nu toch niet voor PC komt zou ik een Xbox of een PS3 willen aanschaffen, Xbox controller licht me wat fijner in de hand, dus is mijn vraag, wat kost het ongeveer om online te gaan? Ik zie veel site's met verschillende prijzen namelijk en weet niet zo goed wat je nodig hebt om online te kunnen. Reageren
Venzio Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Rond de 40 euro per jaar, via het internet dan. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Als je een nieuwe Xbox 360 aanschaft heb je geen hardware meer nodig, enkel een gold-abonnement. In de winkels kost dit je 60 euro per jaar, online rond de 40, zoals Venzio ook al aangaf. De volgende webwinkels worden door Death Incorporated aanbevolen: Klik en klik Reageren
Venzio Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 En dan heb je ook vaak een stabiel netwerk, ik probeer hier geen consolewar te starten maar het is eigenlijk altijd wel goed, zoals ook bij de Black Ops 2 release was de Xbox360 de enige waar hij het echt ''redelijk'' deed, PC en PS3 deden het allebei niet tot bijna niet. Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Nou dan denk ik dat ik een Xbox koop, is ook lichtelijk goedkoper als PS3. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 LOL ik wist niet eens dat je nu je xbox op nederlands kan zetten Reageren
Boss Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 LOL ik wist niet eens dat je nu je xbox op nederlands kan zetten Waarom zou je dat willen? Ik vind dat eerlijk gezegd niet echt chill. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 ik hou 'm ook gewoon op engels maar ik vond het wel grappig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.