Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Custom IBM PowerPC-based CPU

• 3 symmetrical cores running at 3.2 GHz each

• 2 hardware threads per core; 6 hardware threads total

• 1 VMX-128 vector unit per core; 3 total

• 128 VMX-128 registers per hardware thread

• 1 MB L2 cache

CPU Game Math Performance

• 9 billion dot product operations per second

Custom ATI Graphics Processor

• 500 MHz

• 10 MB embedded DRAM

• 48-way parallel floating-point dynamically-scheduled shader pipelines

• Unified shader architecture

Polygon Performance

• 500 million triangles per second

Pixel Fill Rate

• 16 gigasamples per second fillrate using 4X MSAA

Shader Performance

• 48 billion shader operations per second

Memory

• 512 MB GDDR3 RAM

• 700 MHz DDR

• Unified memory architecture

Memory Bandwidth

• 22.4 GB/s memory interface bus bandwidth

• 256 GB/s memory bandwidth to EDRAM

• 21.6 GB/s front-side bus

Overall System Floating-Point Performance

• 1 TFLOP

Storage

• Detachable and upgradeable 20 GB hard drive

• 12X dual-layer DVD-ROM

• Memory unit support starting at 64 MB

I/O

• Support for up to 4 wireless game controllers

• 3 USB 2.0 ports

• 2 memory unit slots

Optimized for Online

• Instant, out-of-the-box access to Xbox Live features, including Xbox Live Marketplace for downloadable content, Gamer Profile for digital identity and voice chat to talk to friends while playing games, watching movies or listening to music

• Built in Ethernet Port

• Wi-Fi Ready: 802.11 A, B and G

• Video Camera Ready

Digital Media Support

• Support for DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD

• Stream media from portable music devices, digital cameras, Windows XP PCs

• Rip music to Xbox 360 hard drive

• Custom playlists in every game

• Windows Media Center Extender built in

• Interactive, full screen 3D visualizers

HD Game Support

• All games supported at 16 : 9, 720p and 1080i,

anti-aliasing

• Standard definition and high definition video output supported

Audio

• Multichannel surround sound output

• Supports 48 KHz 16-bit audio

• 320 independent decompression channels

• 32-bit audio processing

• Over 256 audio channels

System Orientation

• Stands vertically or horizontally

Customizable Face Plates

• Interchangeable to personalize the console

Bron : 360party.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Metal Gear Solid 4 óók naar Xbox 360

Gerucht | 17 december 2006 - Noooz bericht dat Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots óók voor de Xbox 360 komt. Weliswaar een paar maanden later, maar 'hij komt er'. Volgens Noooz komt dit, omdat Konami denkt dat er niet genoeg PlayStation 3's verkocht zullen zijn tegen de tijd dat Metal Gear Solid 4 in de winkels ligt. Daardoor zal de markt te klein zijn om winst te maken op Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

"I'll get official comment from Konami in the week, but it is Saturday and this came pretty much from the horse's mouth, so you can count on this being legit."

Volgens Noooz komt er aanstaande week een officieel bericht, maar dit nieuws hoorde het alvast (onofficieel) van de eerste hand. Of dit nieuws waar is, wordt pas duidelijk als Konami een officiële aankondiging heeft gedaan - volgens Noooz aanstaande week.

Bron: Insidegamer

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

heey

ik heb laast een draadloos netwerk adapter gekocht... maar ik kan niet op onz netwerk conecten

ik heb de beveiliging van het netwerk afgehaald maar nogsteeds als ik test xbox live doe staat er met netwerk: not conected... t is me gelukt om bij de buren te conecten maar dat signaal was te zwak... wat is mijn probleem? ik heb een u.s.robotics router.. het ontvangst van mijn router is 2 tot 3 streepjes als ik naar netwerk zoek maar tog kan ik niet conecten

Link to comment
Delen op andere websites

heey

ik heb laast een draadloos netwerk adapter gekocht... maar ik kan niet op onz netwerk conecten

ik heb de beveiliging van het netwerk afgehaald maar nogsteeds als ik test xbox live doe staat er met netwerk: not conected... t is me gelukt om bij de buren te conecten maar dat signaal was te zwak... wat is mijn probleem? ik heb een u.s.robotics router.. het ontvangst van mijn router is 2 tot 3 streepjes als ik naar netwerk zoek maar tog kan ik niet conecten

volgens mij is het hier vanaf het forum het een beetje moeilijk om je te helpen dus misschien de helpdesk bellen heeft mij geholpen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de xbox 360 echt helemaal geweldig. De console geeft prachtige graphics, en je hebt tenminste draadloze controllers. Deze liggen overigens ook erg lekker in de hand. Ook het feit dat de xbox 360 over een harddisk beschikt is superhandig, tenmiste geen geklooi met memory-units.

De mogelijkheid om online te gaan gebruik ik zelf niet, maar deze lijkt me echter erg cool.

Wat minder is is dat de xbox 360 best veel geluid maakt, maar dat went (onze pc maakt meer lawaai :puh: ).

Conclusie: de xbox 360 is echt toppie!

:bier: Nuke[NL]

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

@TheBlackDevil, hoe bedoel je dat? De meeste consoles kosten geld ;) Of als je het over online gamen op de X360 hebt, tsjah, daar valt vrij weinig aan te doen, maar als je bedenkt dat je daarmee al je games (die dat ondersteunen) online kan spelen, en het vergelijkt met andere betaalde online games, dan valt de prijs nog wel mee. (Peren met appels vergelijken, ik weet het, maar toch.)

Over de Xbox 360 zelf, top apparaat, op het moment (naast de echte monsters van pc's dan ;) ) toch wel een van de (grafisch) meest krachtige apparaten die er zijn, en momenteel zijn er een paar zeer gave games voor (Dead Rising, Gears of War, zelfs Viva Piñata lijkt me een topper) dus keuze zat :)

-Sdajafol

Link to comment
Delen op andere websites

Lees eerst even de Regels door van het Gadget Forum, wat er zoals allemaal gepost mag worden en waar je topics aan moeten voldoen.

Dit had je beter even kunnen posten in het Consoles & Beurzen Forum. Ook is daar een pinned topic genaamd "Het grote Xbox 360 topic" waar al veel leden hun mening hebben geven.

>>Topic moved naar Consoles & Beurzen Forum<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al enige tijd interesse in de Xbox 360, dus ik ga een beetje offtopic (want om nou weer een topic over de 360 te opennen is ook een beetje te veel van het goede :engel: )

Ik ga hem dus ook voor mijn verjaardag vragen (als dat mag). Ik wil graag een beetje geïnformeerd erover worden. Aangezien ik er totaal bijna niets van afweet. Mijn eerste punt is: Welk pakket raden jullie mij aan? Liever één van de goedkoopste, als ik er maar mee aan de gang kan games kan, save en een goeie controller en kabel heb voor een klein tv'tje :clown: (de games koop ik dan van mij eigen geld) Verder hoeft de controller niet persé draadloos te zijn. Over de ''multiplayer'' modus, dat hoef ik nog niet in de toekomst mischien. Eigenlijk wil ik hem graag om de grahics en omdat ik er veel leuke games voor zie liggen :)

Global :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem dus ook voor mijn verjaardag vragen (als dat mag). Ik wil graag een beetje geïnformeerd erover worden. Aangezien ik er totaal bijna niets van afweet. Mijn eerste punt is: Welk pakket raden jullie mij aan? Liever één van de goedkoopste, als ik er maar mee aan de gang kan games kan, save en een goeie controller en kabel heb voor een klein tv'tje :clown: (de games koop ik dan van mij eigen geld) Verder hoeft de controller niet persé draadloos te zijn. Over de ''multiplayer'' modus, dat hoef ik nog niet in de toekomst mischien. Eigenlijk wil ik hem graag om de grahics en omdat ik er veel leuke games voor zie liggen :)

Dan moet je voor de 'Xbox 360 Core' gaan, deze voldoet aan al jouw eisen en is de goedkoopste versie. Hij kost bij de meeste winkels ongeveer €299,-. De controllers zijn niet draadloos, je kan er mee gamen en games opslaan is ook geen probleem. Kortom, de Core versie van de Xbox360 voldoet prima aan je eisen. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je voor de 'Xbox 360 Core' gaan, deze voldoet aan al jouw eisen en is de goedkoopste versie. Hij kost bij de meeste winkels ongeveer €299,-. De controllers zijn niet draadloos, je kan er mee gamen en games opslaan is ook geen probleem. Kortom, de Core versie van de Xbox360 voldoet prima aan je eisen. ^^

Dat is zeker een mooie prijs :Y . Nog één ding is de hardeschijf die in de 360 zit bij de ''Core editie'' minder groot dan bij een andere? Kun je er veel of maar heel weinig op opslaan?

Groet Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog, de core editie heeft helemaal geen opslagmedium, je zult dus zelf een memory unit/harde schijf er bij moeten kopen... De prijzen hiervan zijn € 29,95 voor een memory unit van 64 mb en € 49,95 voor een van 265 mb. Het is dus uiteindelijk het voordeligste als je de premium editie koopt, of je moet het Viva Piñata pack kopen, dat is de core editie mét memory unit en een game, wat dus een voordelig pakket is!

De premium editie heeft een harde schijf van 20 GB, waarvan je er uiteindelijk 'maar' 13 kan gebruiken. Dit komt omdat hij allemaal andere gegevens erop heeft staan, dingen die wel van belang zijn trouwens. En de ruimte die games nodig hebben is te vinden op de achterkant van het hoesje, zo kan je zelf inschatten wat het beste voor je is.

Veel succes verder!

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog, de core editie heeft helemaal geen opslagmedium, je zult dus zelf een memory unit/harde schijf er bij moeten kopen... De prijzen hiervan zijn € 29,95 voor een memory unit van 64 mb en € 49,95 voor een van 265 mb. Het is dus uiteindelijk het voordeligste als je de premium editie koopt, of je moet het Viva kopen, dat is de core editie mét memory unit en een game, wat dus een voordelig pakket is!

De premium editie heeft een harde schijf van 20 GB, waarvan je er uiteindelijk 'maar' 13 kan gebruiken. Dit komt omdat hij allemaal andere gegevens erop heeft staan, dingen die wel van belang zijn trouwens. En de ruimte die games nodig hebben is te vinden op de achterkant van het hoesje, zo kan je zelf inschatten wat het beste voor je is.

Veel succes verder!

Bedankt SamShine! Nog even één dingetje stel ik neem de ''Viva Piñata pack'' Hoeveel mb... Zit daar dan bij? En kan je daar dan weinig ov veel games op opslaan? Stel ik save de game: Viva Piñata en Saints Row en nog een paar is de schijf dan super snel vol of valt dat wel mee?

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt SamShine! Nog even één dingetje stel ik neem de ''Viva Piñata pack'' Hoeveel mb... Zit daar dan bij? En kan je daar dan weinig ov veel games op opslaan? Stel ik save de game: Viva Piñata en Saints Row en nog een paar is de schijf dan super snel vol of valt dat wel mee?

Global.

Er zit een memorycard van 64 MB bij. Ik weet niet precies hoe groot savegames zijn van de 360, maar je kunt er van uit gaan dat je daarmee genoeg ruimte hebt voor al je savegames.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...