Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

yo

ik heb nu een maand lang ge-xboxdlived en nu moet ik ervoor betalen ( is het waard :puh: )

maar nu leest mijn console helemaal niks meer van af mijn memory unit ( al mijn save files )

hoe komt dit ( o ja, dit probleem ontstond toen ik net van mijn proefperiode af was )

M.i.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een paar vraagjes over de xbox 360 want ik wil hem heel graag kopen!

kunnen deze xbox games op de 360?

gta 3 vc sa(the trilogy)

midway arcade treasures 1

fifa world cup germany 2006

forza motorsport

MOH rising sun

PGR 2

NFS Underground

en kun je dan gewoon cheats gebruiken

en heb je echt een hd tv NODIG of kan het ook op een gewoone tv?

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even voor je opgezocht welke games er allemaal voor de Xbox360 speelbaar zijn:

  • - GTA Trilogy kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - Midway Arcade Treasures kan op de Xbox360 worden gespeeld
    -Fifa World Cup Germany 2006 kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - Forza Motorsport kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - MOH Rising Sun kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - PGR 2 kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - NFS Underground kan op de Xbox360 worden gespeeld

Ze kunnen dus allemaal op de Xbox360. Ik denk dat je deze games wel voor de Xbox wist, maar niet voor de Xbox360. Onthoud dat je alle Xbox games ook op de Xbox360 gewoon nog kunt spelen.

Dan de HDTV. Je hoeft voor de Xbox360 niet per sé zo'n TV te kopen, ik ken zat mensen die dat ook niet hebben. Het is wel zo dat je hiermee een beter beeld hebt, maar het is dus niet noodzakelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even voor je opgezocht welke games er allemaal voor de Xbox360 speelbaar zijn:
  • - GTA Trilogy kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - Midway Arcade Treasures kan op de Xbox360 worden gespeeld
    -Fifa World Cup Germany 2006 kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - Forza Motorsport kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - MOH Rising Sun kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - PGR 2 kan op de Xbox360 worden gespeeld
    - NFS Underground kan op de Xbox360 worden gespeeld

Ze kunnen dus allemaal op de Xbox360. Ik denk dat je deze games wel voor de Xbox wist, maar niet voor de Xbox360. Onthoud dat je alle Xbox games ook op de Xbox360 gewoon nog kunt spelen.

Dan de HDTV. Je hoeft voor de Xbox360 niet per sé zo'n TV te kopen, ik ken zat mensen die dat ook niet hebben. Het is wel zo dat je hiermee een beter beeld hebt, maar het is dus niet noodzakelijk.

ow bedankt dit topic kan gesloten worden :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Onthoud dat je alle Xbox games ook op de Xbox360 gewoon nog kunt spelen.
Dat klopt niet schat. ;) Omdat Microsoft, in tegenstelling tot Sony voor de Amerikaanse en Japanse Playstation 3's, ervoor heeft gekozen om de games softwarematig te emuleren, om ze zo op de Xbox 360 te laten werken. Sony heeft in de Japanse en de Amerikaanse Playstation 3's een bepaalde chip gedaan waardoor je gelijk alle Playstation 1 en 2 games erop kan spelen, waar het bij de Europese Playstation 3 op de zelfde manier als de Xbox 360 gaat; softwarematig. Een lijst met alle Xbox games die op je op de Xbox 360 kan spelen vind je 'hier'. :)

Edit: Volgensmij heb je het gewoon fout geformuleerd, aangezien je eerder in je post wel de juiste informatie geeft... Maar toch.. :puh:

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd.. <<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 Elite ook niet foutloos

Nieuws | 30 april 2007 - In Amerika zijn er al een aantal meldingen verschenen van Xbox 360 Elites die het begeven zouden hebben. Sommige consoles startten uit zichzelf opnieuw op of maakten harde, schurende geluiden bij het proberen te lezen van een cd. Enkele Elites begaven het zelfs helemaal. Eén persoon heeft de problemen met zijn Elite ook al gefilmd.

De problemen komen hard aan, omdat de originele Xbox 360 ook al bekend stond om het hoge percentage consoles met problemen, wat laatst nog zorgde voor veel media-aandacht in het programma Kassa.

Microsoft heeft nog niet gereageerd op de klachten.

Bron: Insidegamer

Link to comment
Delen op andere websites

ej , ik ben van plan om een xbox 360 viva pinata bundel te kope maar zit er ook een utp (netwerk) kabel erbij?

Die zit er bij ;)

Niet te begrijpen, Microsoft maakt zoveel fouten met die Xbox 360. Die fouten worden veel te traag verholpen. Bij PS3 haden ook een paar problemen maa rdie fouten hoor je zelden nog. Bij Xbox 360 is het gewoon elke dag wel iets. Dan zou MS die Xbox 360 Elite zo gemaakt hebben dat de fouten weg zijn... Volgens mij testen ze daar wat amper. Want eens als hij uit was in VS kwamen er reacties genoeg binnen van ring of death en dergelijke. Strek bezig daar.

Bewerkt: door MNC3
Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 beperkte ontwikkeling GTA IV

De ontwikkeling van Grand Theft Auto IV moest worden beperkt door de capaciteiten van de Xbox 360. Dit heeft Rockstar gezegd in een interview met het Engelse Official PlayStation Magazine.

De PlayStation 3 beschikt over een grote harde schijf, terwijl dit niet het geval is bij de Xbox 360. Dit zorgde ervoor dat met rekening moest houden met de 360-versie. Toch werder gezegd dat dit niet het enige probleem was. Beide systemen zorgden voor enkele (kleine) problemen, elk heeft zo zijn voor- en nadelen, aldus Rockstar.

Niet beginnen flippen mensen zowel PS3 als Xbox 360 hebben zijn voor als nadelen...kwestie van niet als xbox hater afgeschoten te worden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar daar ligt het ook niet alleen aan. Waarschijnlijk krijgt IV hoge systeemeisen, dus moet het ook een goeie grafische kaart hebben en RAM. Waarschijnlijk zal de PS3 dat wel gaan winnen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox 360 beperkte ontwikkeling GTA IV

De ontwikkeling van Grand Theft Auto IV moest worden beperkt door de capaciteiten van de Xbox 360. Dit heeft Rockstar gezegd in een interview met het Engelse Official PlayStation Magazine.

De PlayStation 3 beschikt over een grote harde schijf, terwijl dit niet het geval is bij de Xbox 360. Dit zorgde ervoor dat met rekening moest houden met de 360-versie. Toch werder gezegd dat dit niet het enige probleem was. Beide systemen zorgden voor enkele (kleine) problemen, elk heeft zo zijn voor- en nadelen, aldus Rockstar.

Niet beginnen flippen mensen zowel PS3 als Xbox 360 hebben zijn voor als nadelen...kwestie van niet als xbox hater afgeschoten te worden :Y

Nieuwsberichten guoten is prima, maar doe dan wel even bronvermelden.

mss voor de Xbox versie 120GB HDD schijf bijbrengen bij de GTA4 is toch geen probleem? ^^

Als je de nieuwsberichten goed leest zie je dat het er om gaat dat er ook versies van de 360 zijn zonder harde schijf. Daar ligt het probleem. Het probleem is namelijk dat Rockstar nu ook rekening moet houden met die groep zonder harde schijf, in plaats van zich volledig te kunnen focussen op de functionaliteiten van een harde schijf, daarbij is grootte niet het probleem dat genoemd is.

Nee, maar daar ligt het ook niet alleen aan. Waarschijnlijk krijgt IV hoge systeemeisen, dus moet het ook een goeie grafische kaart hebben en RAM. Waarschijnlijk zal de PS3 dat wel gaan winnen :puh:

Als je het nieuwsbericht had gelezen, wist je dat het niet om die systeemeisen gaat. Het probleem ligt bij het feit dat niet alle 360's een HDD hebben (waar Rockstar dus rekening mee moet houden) en dat de Xbox alleen DVD ondersteunt en er dus minder opslagruimte beschikbaar is. Over RAM en de grafische kaart wordt geen woord gerept.

Overigens is hier een iets vollediger nieuwsbericht over de kwestie:

Rockstar: "Xbox 360 zorgt voor beperkingen GTA IV" (X360, PS3)

Nieuws | 3 mei 2007 - Het ontbreken van een standaard harde schijf in de Xbox 360 zorgt volgens Rockstar voor beperkingen tijdens de ontwikkeling van Grand Theft Auto IV. Tijdens een interview met het gamesmagazine Official PlayStation Magazine liet vice-president Dan Houser weten dat iedereen die een PlayStation 3 heeft gegarandeerd over een hardeschijf beschikt en dat de blu-ray disc voor voldoende opslagruimte zorgt. Terwijl de Xbox 360-bezitters niet allemaal een harde schijf hebben en er wordt gewerkt met DVD-formaat.

Volgens Houser zou men deze problemen nog niet allemaal hebben opgelost. Daarnaast zei hij dat niet alleen de Xbox 360 voor problemen zorgt. Beide systemen zorgen voor (grote) uitdagingen en hebben beide hun voor- en nadelen.

Bron: Insidegamer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...