MNC3 Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Hey gasten,ik krijg een 360 met Halo 3 voor me vormsel (ik ben belg en christenen)!!!Ik ben er egt blij mee,ik zal nu games bv Bioshock kunnen kopen!!! Proficiat, Game als Halo 3 moet je gewoon hebben. Ook Gears Of War en zo. Gewoon must have games Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Komt er ook nog een prijsverlaging in de 360 elite, of die daaronder ? De Core editie is volgens mij in prijs verlaagd, vanwege Arcade. Of heb ik het verkeerd? Je hebt het goed. Hij is inderdaad verlaagd En de Premium ? Reageren
Black Force Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 premuim is nu 349 euro dacht ik zo uit m'n hoofd. Greetz, Black Force Reageren
Legenderion Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 2 Days To Vegas: Die screens van Ghost Recon 3 zien er heerlijk uit Veelbelovend! Full Auto: Tony Hawk gaat ook de X Box 360 op, waar je in die game ook met BMX´jes rond kan scheuren. Madden NFL6: Possesion: Filmpje Xbox 360 In And Out: Filmpje Allemaal prachtig Thanks to Gamespot Ziet er goed uit Reageren
Marsmello Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Omdat ik lang niet online was wilde ik toch ff iets weten. Heb je bij een 360 Elite.HDMI - kabels en ook gewonen kabels voor de oudere TV's? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Omdat ik lang niet online was wilde ik toch ff iets weten. Heb je bij een 360 Elite.HDMI - kabels en ook gewonen kabels voor de oudere TV's? Ja, natuurlijk Reageren
Marsmello Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Omdat ik lang niet online was wilde ik toch ff iets weten. Heb je bij een 360 Elite.HDMI - kabels en ook gewonen kabels voor de oudere TV's? Ja, natuurlijk Dankje. Eigenlijk kon ik het ook aan Mister.X vragen maar die heb ik niet vaak meer gezien. Vandaag wel weer. Reageren
karamanci Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hey wanneer wordt de x360 premium verlaagd? Reageren
Kru Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Is pas geleden gedaan, zal nog wel ff duren. Hij is nu €349. Reageren
Skander Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Kan iemand mij vertellen hoe je iemand panna geeft met PES 2008? Reageren
SamShine Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Kan iemand mij vertellen hoe je iemand panna geeft met PES 2008? Ik denk dat je hier wel genoeg zult vinden over wat je wilt weten. Reageren
MNC3 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Over 2 Days To Vegas wil ik toch wel wat meer horen en zien. Het is nog al stil rond die game. Ik kijk hard uit naar COD4. Gaat geven zijn op Xbox Live Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) Ik heb net gebeld naar de helpdesk. Kheb het probleem uitgelegd dat mijn Xbox de "to play, put it in an Xbox 360 console" error krijgt wanneer ik een game wil spelen. Blijkbaar een hardware fout, moet hem voor ongeveer 15 dagen missen. De email zal binnen 3 werkdagen aankomen waar het een en ander opstaat zoals de telefoonnummer van de koerierdienst. Hij sprak over een neutrale verpakking. Waar kan je die halen? Bij de koerierdienst of moet je die zelf aankopen? Zijn de reparatiekosten en de verzendkosten gratis? Bewerkt: 1 november 2007 door Merticus XVII Reageren
Black Force Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Over de kosten: Als je garantie hebt is het gratis, als je geen garantie hebt moet je waarschijnlijk voor betalen. De grarantie van de xbox360 verloopt tot 3 jaar na de aankoopdatum. Op de rest van je vragen weet ik geen antwoord, ik heb namelijk helemaal geen Xbox 360. Greetz, Black Force Reageren
SamShine Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ik heb net gebeld naar de helpdesk. Kheb het probleem uitgelegd dat mijn Xbox de "to play, put it in an Xbox 360 console" error krijgt wanneer ik een game wil spelen. Blijkbaar een hardware fout, moet hem voor ongeveer 15 dagen missen. De email zal binnen 3 werkdagen aankomen waar het een en ander opstaat zoals de telefoonnummer van de koerierdienst. Hij sprak over een neutrale verpakking. Waar kan je die halen? Bij de koerierdienst of moet je die zelf aankopen? Zijn de reparatiekosten en de verzendkosten gratis? Die 'neutrale verpakking' kan je gewoon bij de supermarkt halen, als ze daar toevallig een doos hebben liggen waar je Xbox goed in past. Een beetje speling is niet zo erg, want hij is toch al kapot en je krijgt hem terug in een speciale doos. Als je niks anders hebt liggen kan je het accesoiresvak van de aankoopdoos gebruiken. Die hele doos moet je niet doen, ivm diefstal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.