Jump to content

''Hoe heet dit liedje?''


Ice Banana

Recommended Posts

  • Reacties 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Preddy

    172

  • HerrieM

    115

  • Ice Banana

    89

  • Sandra

    89

Goed, ik ben op zoek naar een nummer...maar heb geen idee meer van een naam of een deel van de naam van de artiesten, ook niet van de titel en ook niet van de songtekst. Dus, dat wordt lastig...'t gaat om een nummer waarbij iemand bij vlagen nogal goed piano speelt, maar waar verder in 't nummer ook een flinke beat te horen is. Ik dacht eerst zelf aan weer een samenwerking tussen Elton John en iemand anders, maar als ik daarop zoek vind ik niks...iemand anders enig idee welk nummer ik bedoel?

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, ik ben op zoek naar een nummer...maar heb geen idee meer van een naam of een deel van de naam van de artiesten, ook niet van de titel en ook niet van de songtekst. Dus, dat wordt lastig...'t gaat om een nummer waarbij iemand bij vlagen nogal goed piano speelt, maar waar verder in 't nummer ook een flinke beat te horen is. Ik dacht eerst zelf aan weer een samenwerking tussen Elton John en iemand anders, maar als ik daarop zoek vind ik niks...iemand anders enig idee welk nummer ik bedoel?

Dan wordt het toch moeilijk ja. Maar ik moest aan Daniel Merriweather Feat. Wale met Change denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, ik ben op zoek naar een nummer...maar heb geen idee meer van een naam of een deel van de naam van de artiesten, ook niet van de titel en ook niet van de songtekst. Dus, dat wordt lastig...'t gaat om een nummer waarbij iemand bij vlagen nogal goed piano speelt, maar waar verder in 't nummer ook een flinke beat te horen is. Ik dacht eerst zelf aan weer een samenwerking tussen Elton John en iemand anders, maar als ik daarop zoek vind ik niks...iemand anders enig idee welk nummer ik bedoel?
Dan wordt het toch moeilijk ja. Maar ik moest aan Daniel Merriweather Feat. Wale met Change denken.
Nee, helaas...is 'm niet :(

Als ik het me goed herinner is het stukje piano + zang een sample van een nummer van vroeger...volgens mij van dezelfde artiest die in dit nummer de piano speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je Elthon John en Piano zegt moet ik aan John Miles - music was my first love denken.

Piano en een sterke beat ertussen. :)

Nee, ook niet...da's ook niet een beat zoals ik die bedoel. Het nummer is naar mijn idee een samenwerking tussen de originele artiest en iemand die er echt een flinke beat onder heeft gezet. Dus niet met een heel orkest het nummer wat harder spelen, gewoon een beat erin. Dansbaar dus...zit zelf ook te zoeken, maar kan 't met geen mogelijkheid vinden.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het nummer duidelijk neuriet of zingt en dat dan opneemt en post, kan ik je misschien helpen. Het programma midomi op mijn iPhone kan namelijk muziek herkennen door ernaar te luisteren (en ja, neuriën werkt ook).

Edit: of probeer songtapper.com eens.

Bewerkt: door Nuke[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je Elthon John en Piano zegt moet ik aan John Miles - music was my first love denken.

Piano en een sterke beat ertussen. :)

Nee, ook niet...da's ook niet een beat zoals ik die bedoel. Het nummer is naar mijn idee een samenwerking tussen de originele artiest en iemand die er echt een flinke beat onder heeft gezet. Dus niet met een heel orkest het nummer wat harder spelen, gewoon een beat erin. Dansbaar dus...zit zelf ook te zoeken, maar kan 't met geen mogelijkheid vinden.

Volgende poging.

Maar de kans is nogal klein dat iemand daadwerkelijk het goede nummer post. Er zijn vrij veel popliedjes met piano erin.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ook niet...da's ook niet een beat zoals ik die bedoel. Het nummer is naar mijn idee een samenwerking tussen de originele artiest en iemand die er echt een flinke beat onder heeft gezet. Dus niet met een heel orkest het nummer wat harder spelen, gewoon een beat erin. Dansbaar dus...zit zelf ook te zoeken, maar kan 't met geen mogelijkheid vinden.

Kun je iets specifieker met het genre zijn? Is het echt zo'n dancenummer, of is het meer R&B met een flinke beat eronder? Of juist iets compleet anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Heeeeel misschien bedoel je"Thats just the way it is" van Bruce Hornsby?

Dat nummer is gecoverd door Tupac. En de versie van Tupac heeft een piano van een man die goed kan spelen en er zit een beat in.......

En als dat hem niet is, heb je dan wat meer tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het nummer duidelijk neuriet of zingt en dat dan opneemt en post, kan ik je misschien helpen. Het programma midomi op mijn iPhone kan namelijk muziek herkennen door ernaar te luisteren (en ja, neuriën werkt ook).

Edit: of probeer songtapper.com eens.

Da's helaas geen optie...heb geen flauw idee meer van tekst of melodie.
Volgende poging.

Ook niet, die is zo bekend, die had ik zelf nog wel gehad...toch bedankt, alle beetjes helpen.
Kun je iets specifieker met het genre zijn? Is het echt zo'n dancenummer, of is het meer R&B met een flinke beat eronder? Of juist iets compleet anders?
Het is in ieder geval geen R & B...wat mij betreft valt het onder dansbare pop.

Verdere info heb ik helaas niet, kort samengevat is dit alles eigenlijk:

  • Genre: Dansbare pop
  • Artiest: Onbekend
  • Titel: Onbekend
  • Omschrijving: Oud nummer in een nieuw jasje en opnieuw uitgebracht. Delen met piano en delen met een goede beat eronder...de stukken met piano worden gecombineerd met zang, de rest misschien ook, maar da's niet zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...