demontventoux Geplaatst: 3 september 2009 Rapport Geplaatst: 3 september 2009 Al héel lang naar op zoek, alle hulp is welkom Alvast bedankt! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Hoi, ik zoe een trance/house nummer. Het is iig een lekker nummer, het is een vrij nieuw nummer. Ik hoorde hem vanmiddag op Slam!FM rond 14:03. Alvast bedankt! =] Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Hoi, ik zoe een trance/house nummer. Het is iig een lekker nummer, het is een vrij nieuw nummer. Ik hoorde hem vanmiddag op Slam!FM rond 14:03. Alvast bedankt! =] Kan je ook iets van de beat verklappen? want dit is een nogal wazige beschrijving, en kan je zo 100 nummers geven Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) Hoi, ik zoe een trance/house nummer. Het is iig een lekker nummer, het is een vrij nieuw nummer. Ik hoorde hem vanmiddag op Slam!FM rond 14:03. Alvast bedankt! =] Kan je ook iets van de beat verklappen? want dit is een nogal wazige beschrijving, en kan je zo 100 nummers geven Ik weet het niet zo goed meer hoe de beat ging. Sorry... D= Edit: Mischien weet ik het straks weer, maar ik moet het eerst horen. Dus wordt moeilijk. Ik kijk wel effe op de Slam!FM site. Bewerkt: 4 september 2009 door GTA Haas Reageren
.NightFlower Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Hoi, ik zoe een trance/house nummer. Het is iig een lekker nummer, het is een vrij nieuw nummer. Ik hoorde hem vanmiddag op Slam!FM rond 14:03. Alvast bedankt! =] Ik heb ook even een zoek poging gedaan. Ik denk dat je deze bedoeld Markus Schulz - The New World Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Hoi, ik zoe een trance/house nummer. Het is iig een lekker nummer, het is een vrij nieuw nummer. Ik hoorde hem vanmiddag op Slam!FM rond 14:03. Alvast bedankt! =] Ik heb ook even een zoek poging gedaan. Ik denk dat je deze bedoeld Markus Schulz - The New World Omfg, super lekker nummer! Dat is hem, dankje dankje dankje!!!! Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik heb er nu weer eentje. Het is het nummer dat ze bij de Formule 1 altijd doen als ze gaan kijken wat de teams voor nieuw spul hebben. Was vanmorgen (voor mij nog net ) ook nog op 538. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ik zoek een best wel oude dance nummer. De beat gaat ong. zo, niet lachen als het nergens op slaat... Tudululu tu tu tululu, tudulu tu tu tuluuuu. Zoiets. xD @Hierboven: Armin van Buuren - Bavaria Racing (?) Reageren
Think Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Ik zoek een best wel oude dance nummer. De beat gaat ong. zo, niet lachen als het nergens op slaat... Tudululu tu tu tululu, tudulu tu tu tuluuuu. Zoiets. xD Als iemand dit lied kan raden, is die echt geniaal Ik zoek trouwens de naam van een liedje 'The Cure' In de clip zit The Cure in een kast, die van een rots valt aan het strand. Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) Ik zoek een best wel oude dance nummer. De beat gaat ong. zo, niet lachen als het nergens op slaat... Tudululu tu tu tululu, tudulu tu tu tuluuuu. Zoiets. xD @Hierboven: Armin van Buuren - Bavaria Racing (?) Die weet ik wel. Sorry voor de baggerkwaliteit. En dit is het beste dat bij jouw omschrijving klopt. Jeej, ik ben geniaal @Haas: Volgende keer niet een niet-bestaand liedje opgeven. Het bestaat helemaal niet. Bewerkt: 9 september 2009 door GTAGijsso Reageren
weaponmr Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Ik zoek een best wel oude dance nummer. De beat gaat ong. zo, niet lachen als het nergens op slaat... Tudululu tu tu tululu, tudulu tu tu tuluuuu. Zoiets. xD @Hierboven: Armin van Buuren - Bavaria Racing (?) Die weet ik wel. Sorry voor de baggerkwaliteit. En dit is het beste dat bij jouw omschrijving klopt. Jeej, ik ben geniaal ty man, was er ook al een tijdje naar opzoek. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Het bestaat zeker! Maar ik kan het niet zo goed in woorden maken. Het is een vrij oude dance nummer, als je hem hoort ken je hem zeker, ook voor iedereen die niet naar dance, house ofzo luisteren. =] Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 (bewerkt) Geef dan de goede En je hebt nog steeds van die lange tenen zeg. Gelijk weer een in je post Helemaal niet veranderd. Maar volgens mij verwar jij het. Want jij geeft mij een liedje (de naam) die helemaal niet bestaat. Niet gelijk boos daarom worden. En als het die niet is, dan is het wel deze http://www.youtube.com/watch?v=yey3JWKMlcE Gewoon de volgende keer niet zo op je teentjes getrapt zijn Bewerkt: 9 september 2009 door GTAGijsso Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 september 2009 Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Iemand? Elektro van Outwork? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.